
Mokama žiniasklaida siūlo vieną greičiausių būdų, kaip skatinti verslo renginį ir priversti tinkamus žmones imtis veiksmų.
Renginių kampanijos nėra tik įprastos skelbimai, pridedami data. Jiems reikalinga speciali strategija, sąranka, biudžetas ir auditorijos taikymas, kad pasisektų.
Nuo internetinių seminarų ir produktų paleidimo iki atvirų namų ir vietinių akcijų, gausite geresnių rezultatų, traktuodami savo renginį kaip atskirą kampaniją.
Štai kaip kreiptis į tai su mokama paieška ir socialiniais skelbimais, kurie skatina dalyvavimą.
Kokius renginius galima skatinti?
Čia yra įprasti verslo įvykių, kuriems gali būti naudinga mokama skelbimų reklama:
- Konferencijos (virtualios ar asmeninės).
- Internetiniai seminarai.
- Produkto paleidimas.
- Atviri namai.
- Didžiosios angos.
- Pardavimai ar sezoninės akcijos.
- Prekybos parodų dalyvavimas ar kalbėjimo sužadėtuvės.
- Vietiniai festivaliai ar bendruomenės renginiai.
- PET įvaikinimo renginiai.
- Sportas ar rėmimo kaklaraiščiai.
- Klasių registracijos ar mokymo registracijos.
„Renginiui“ paprastai ieškome ypatingos, pastebimos veiklos, esančios už įprasto verslo ribų, su ribotu įsitraukimo laiku.
Svarstymai prieš nustatant kampaniją
Naudokite atskirą kampaniją
Kiekvienas renginys turėtų turėti savo specialią kampaniją. Tai suteikia daugiau kontrolės:
- Biudžetas.
- Taikymas.
- Pranešimai.
- Konversijos stebėjimas.
Nemėginkite išspausti renginių skelbimų į savo „Evergreen“ kampanijas. Laikykite jį atskirai, kad galėtumėte aiškiai įvertinti poveikį.
Biudžetas atskirai
Atskiras biudžetas neleidžia jūsų pagrindinėms kampanijoms prarasti pagreitį. Net ir nedidelės išlaidos, sutelktos į skubumą ir aukštos klasės auditoriją, gali sukelti stiprią IG.
Įtraukite į savo skelbimo kopiją
Į savo skelbimo kopiją pridėkite išsamią informaciją apie įvykį, pavyzdžiui, antraštės ar aprašymai reaguojančiose paieškos skelbimuose (RSA) ir naudokite prisegimo funkciją, kad užrakintumėte kritinę informaciją.
Norėdami gauti didesnį valdymą, sukurkite visiškai naują pasirinktinį skelbimą, sukurtą specialiai aplink įvykio pranešimą.
„Google“ skelbimuose naudokite „Google“ reklamą, skirtą pardavimo renginiams, kuriuose yra nuolaida ar piniginis pasiūlymas.
Dar kartą patikrinkite kiekvienos platformos dokumentaciją, kad patvirtintumėte, kurios funkcijos yra prieinamos ir kaip jos šiuo metu yra paženklintos.
Autoriaus ekrano kopija, 2025 m. Birželio mėn
4 patarimai, kaip suprojektuoti aukštos kokybės renginių kampanijas
Sukūrę naują savo renginio kampaniją ir paskirstyti jo biudžetą, yra keletas kitų veiksnių, į kuriuos reikia atsižvelgti reklamuojant įvykius.
1 patarimas: eik tiesiai į tašką
Renginių skelbimams iš anksto reikia aiškios informacijos:
- Įvykio pavadinimas.
- Data ir laikas.
- Vieta (arba virtualioji nuoroda).
- CTA, pavyzdžiui, „Registruokis“, „Prisiregistruokite“ arba „Išsaugokite savo vietą“.
Naudokite tiesiogines antraštes ir nepalikite vietos interpretacijai. „Test Countdown“ laikmačiai („Google“) jūsų skelbimo kopijoje, kad būtų sukurta skubumas.
Peržiūrėkite „Microsoft“ skelbimus, kurie turi puikų paaiškinimą, kaip veikia „Countdown“ funkcija.
- Pavyzdys: „Tik 3 dienos liko registruotis nemokamam AI dirbtuvėms“
Jei siūlote nuolaidas ar ankstyvą paukščių kainą, aiškiai nurodykite ją tiek antraštėje, tiek aprašyme.
Žemiau pateiktas „Google“ skelbimų pavyzdys, kaip nustatyti tai antraštėje ir įgyvendinti veiksmus.
Autoriaus ekrano kopija, 2025 m. Gegužės mėn
2 patarimas: būkite strategiškai dėl laiko
Renginių skatinimo laiko juosta yra svarbi misija. Kai kuriems renginiams reikia tik kelių dienų paaukštinimo, o kitiems gali prireikti savaičių ar mėnesių pasiruošimo.
Suplanuokite maždaug tris etapus:
- Prieš įvykį: Sukurkite susidomėjimą ir važiuokite registracija.
- Renginio metu: Paspauskite paskutinės minutės lankomumą ar tiesioginių transliacijų įsitraukimą.
- Po įvykio: „Retarget“ dalyviai dėl būsimų įvykių arba reklamuoja pakartojimus.
Taip pat patvirtinkite savo skelbimų platformos planavimo ribas. „Google“ skelbimai baigiasi reklamuotojo laiko juostos 11:59 val. Kai kurie leidžia pasirinkti tam tikrą laiką (24 valandų formatu).
3 patarimas: taikymas
Vietos taikymą daugiausia lems tikroji įvykio fizinė vieta, tačiau reikia atsižvelgti į keletą dalykų.
Priklausomai nuo klientų bazės tankio, taikymas į vietą skirsis kiekvienam reklamuotojui. Suderinkite įvykio skalę su jūsų vietos nustatymais:
Pavyzdžiui:
- Vietinis: Naudokite spindulį arba miesto lygį, nukreiptą aplink fizinę vietą.
- Regioninis: Sluoksnio metro zonos arba labai svarbūs pašto kodai.
- Nacionalinis ar internetas: Prioritekite „Geos“ su aukščiausiu įsitraukimu ar IG istoriškai.
Taikydami nacionalinį taikymą, galbūt norėsite nustatyti prioritetus biudžeto paskirstymui pagrindinėms metro teritorijoms. Kitas būdas yra peržiūrėti jūsų klientų pirkimo duomenis apie pajamų tendencijas arba investicijų grąžą (IG) pagal vietą.
4 patarimas. Naudokite tikslinį tikslinį įvykį
Jūsų esamas raktinių žodžių sąrašas ar auditorijos segmentai gali būti netaikomi renginiui. Sukurkite taikymą:
- Konkretūs įvykių pavadinimai arba firminiai raktiniai žodžiai, tokie kaip „Tech Expo 2025“
- Susijusios temos ar produktai, rodomi renginyje, pavyzdžiui, valčių modeliai valčių parodoje.
- Konkurentų prekės ženklai ar kategorijos paieškos.
- Auditorijos interesai, tokie kaip „smulkaus verslo įrankiai“ ar „duomenų analizės mokymai“.
- Norėdami pasiekti panašią auditoriją, naudokite klientų sąrašus savo pageidaujamoje platformoje.
Premijos patarimas: kaip panaudoti įvykius (vietinius ar kitokius), net jei juose nedalyvaujate
Nereikia tiesiogiai dalyvauti renginyje, kad gautumėte naudos iš renginių skatinamo skelbimų srauto. Taip pat galite pasinaudoti su jūsų verslu susijusiais įvykiais, kad įgytumėte papildomos ekspozicijos.
Pvz., Jei jūsų rajone vyksta vietinė vestuvių paroda, floristas ar renginių planuotojas gali vykdyti kampanijas, skirtas dalyviams, kurie parodos metu ieško renginių paslaugų.
Ši strategija veikia:
- Pramonės konferencijos.
- Sezoniniai bendruomenės renginiai.
- Sąmoningumo dienos ar reklaminiai mėnesiai.
Nustatykite lygiagrečią kampaniją su atitinkamais pasiūlymais ar turiniu, kuris atitinka auditorijos mąstyseną renginio metu.
Galutinės mintys
Renginių kampanijos nusipelno daugiau nei paskutinės minutės ar bendro skelbimo lizdo.
Taikydami strateginį požiūrį, jie gali ugdyti prekės ženklo žinomumą, generuoti klientus ir palikti ilgalaikį įspūdį.
Nustatydami specialią kampaniją, rašydami aiškius ir savalaikius pranešimus ir naudodamiesi konkrečiu taikymu, jūs nustatote sceną, kad gautumėte geresnių rezultatų.
Net jei nevykstate renginio, vis dar yra būdų, kaip pasirodyti ir būti matomi.
Įdėkite savo renginį į dėmesį. Kai paleidžiate tai kaip profesionalas su mokama žiniasklaida, rezultatai kalba patys už save.
Daugiau išteklių:
Pateiktas vaizdas: PeopleMages.com – „Yuri A/Shutterstock“