
Šių metų pradžioje „Google“ savo „Google Ads“ platformoje pristatė naujas AI funkcijas, kad padėtų supaprastinti daugelio reklamuotojų darbą.
Viena iš šių naujų funkcijų yra AI vaizdo patobulinimai.
Tai nenuostabu, nes vaizdo įrašai sudaro daugiau nei 65% viso interneto srauto.
Skaitykite toliau, kad sužinotumėte daugiau apie AI vaizdo įrašų patobulinimų mokymo programą ir kaip jie gali padėti supaprastinti jūsų PPC kampanijos optimizavimą.
Kaip veikia AI vaizdo įrašų patobulinimai?
„Google Ads“ AI vaizdo patobulinimo įrankis naudoja išmaniąsias automatizavimo funkcijas, kad įvairiais būdais pagerintų jūsų vaizdo įrašus.
Svarbu pažymėti, kad vaizdo įrašų patobulinimai yra įjungti pagal numatytuosius nustatymus, tačiau juos galima bet kada lengvai išjungti.
Šią funkciją galite rasti „Google Ads“ kampanijos nustatymuose.
Jei kuriate naują „Google Ads“ kampaniją, šis nustatymas bus pasiekiamas tik tada, kai kaip tikslą pasirinksite „Pardavimas“, o kaip kampanijos tipą – „Vaizdo įrašas“.
Iš ten eikite į „Papildomi nustatymai“, kad rastumėte AI vaizdo patobulinimų nustatymus:
Galimi patobulinimų tipai
Naujieji „Google“ AI vaizdo patobulinimai suteikia rinkodaros specialistams dvi sritis, skirtas optimizuoti esamus vaizdo įrašų išteklius.
1: papildomi vaizdo įrašų dydžiai ir koeficientai
Pirmasis patobulinimo tipas gali paimti esamus horizontalius vaizdo įrašus ir sukurti papildomas vertikalaus ir kvadratinio santykio versijas, kad būtų galima žiūrėti optimaliai.
Nauji santykio dydžiai, kuriuos gali sukurti „Google“, yra šie:
Ši funkcija gali padėti naujiems vaizdo įrašų dydžiams jaustis labiau būdingiems naudotojams, žiūrintiems mobiliuosiuose įrenginiuose, ir sukurti geresnę naudotojo patirtį.
2: gaukite trumpesnes vaizdo įrašo skelbimų versijas
Tarkime, kad turite puikų vaizdo įrašą, bet jis gali būti per ilgas, kad atkreiptų naudotojo dėmesį.
Šis naujas vaizdo įrašo patobulinimas naudoja „Google AI“, kad pasirinktų pagrindines esamo vaizdo įrašo akimirkas, kad būtų sukurtos trumpesnės versijos, išlaikant originalų vaizdo įrašo pranešimą ir išvaizdą.
Remiantis „Google“, šios trumpesnės vaizdo įrašų versijos bus automatiškai paleistos, jei bus patikrintos jų kokybė.
Kokie yra AI vaizdo patobulinimų naudojimo pranašumai?
Kai ateiname į ketvirtąjį ketvirtį, laikas yra labai svarbus kiekvienam rinkodaros specialistui.
Ištekliai bando nuveikti daugiau su mažiau, tuo pačiu užtikrindami optimalius PPC kampanijos rezultatus.
Jei jums ar jūsų komandai trūksta laiko arba turite didelį darbo krūvį, „Google“ AI vaizdo patobulinimų testavimas gali būti pagrindinis jūsų kūrybinių išteklių pagalbininkas.
Kai kurie pagrindiniai vaizdo įrašų patobulinimų testavimo pranašumai:
- Sumažinti darbo krūvį ir biudžetą
- Nereikės rankiniu būdu optimizuoti skelbimų
- Gali padėti padidinti kampanijos efektyvumą
- Gali padėti pagerinti konversijas
Apibendrinant
Su galimybe automatiškai generuoti skirtingus vaizdo įrašų dydžius ir koeficientus bei kurti trumpesnes ilgesnių vaizdo įrašų skelbimų versijas, šie įrankiai skirti sutaupyti laiko ir sumažinti rankinio vaizdo įrašo redagavimo pastangų.
Rinkodaros specialistams žengiant į ketvirtąjį ketvirtį ir susiduriant su vis didėjančiais poreikiais, naudojant „Google“ AI vaizdo įrašų patobulinimus, galima sumažinti darbo krūvį, pagerinti kampanijos efektyvumą ir potencialiai padidinti konversijų skaičių neviršijant biudžeto apribojimų.
Teminis vaizdas: monticello / Shutterstock