
Beveik kiekvienoje pagrindinėje skelbimų platformoje dabar siūloma tam tikra AI sukurtos kopijos forma.
Nors šios priemonės gali pagreitinti kampanijų paleidimo procesą, jos dažnai sukuria antraštes ir aprašymus, kuriuose trūksta kūrybiškumo ar aktualumo, reikalingo rezultatams gauti.
Šiame straipsnyje mes sutelksime dėmesį į tai, kaip išnaudoti visas galimybes iš „Google ADS“ AI-AI-AITS FUCTION, neleisdami automatizavimo perimti jūsų pranešimų.
Sužinosite, kaip sistema generuoja kopiją, kodėl įprastas AI turinys turtas praleidžia ženklą ir ką galite padaryti, kad nukreiptumėte platformą link geresnių rezultatų.
Aš jums peržvelgsiu, kaip strategiškai naudoti AI varomą automatiškai sukurtą turtą „Google“ skelbimuose, tuo pačiu užtikrinant, kad jūsų rankinis turtas (kopija, kurią įvedate patys), yra jūsų pranešimo pagrindinė dalis.
PG savybės gali būti vertingos, tačiau tik tada, kai jūsų įvestys yra struktūrizuotos ir strateginės. Be to, rezultatas dažnai yra bendri skelbimai, kurie prastesni ar supainioja jūsų auditoriją.
Pradedant
„Google“ automatizavimas teikia pasiūlymų ir taip pat gali generuoti jums skelbimų kopiją.
Kai įjungta automatiškai sukurtas turtas (ACA), „Google“ naudoja jūsų nukreipimo puslapį, esamus skelbimus, skelbimų grupės raktinius žodžius ir kitą turimą verslo informaciją, kad sukurtų naujas antraštes ir aprašymus, skirtus reaguojančioms paieškos skelbimams ir našumo maksimalioms kampanijoms.
Šis AI sukurtas turtas yra skirtas veikti kartu su jūsų rankiniu būdu, siekiant pagerinti aktualumą ir našumą.
Nors tai skamba kaip „Sci-Fi Magic“, kyla didesnis klausimas: kaip įsitikinti, kad jūsų skelbimai vis dar atspindi jūsų strategiją?
Prieš pradedant pranešimą apie skelbimo kopiją, yra dar vienas ženklas, pabrėžiantis, koks gali būti netobulas automatinis skelbimų kūrimas: „Opt-in“ automatiškai sukurto turto atsisakymas.
Kai įgalinate šį nustatymą „Google“ skelbimuose, „Google“ prašo patvirtinti, kad jūsų nukreipimo puslapis yra tikslus ir neklaidinantis.
Jūs priimate teisinę atsakomybę už viską, ką AI sukuria pagal jūsų turinį.
Tai, kad šis atsisakymas egzistuoja, pabrėžia kritinę tiesą: „Google“ automatizavimas yra naudingas, tačiau nėra nepriekaištingas. Tai sustiprina, kodėl jūsų skelbimo kopija vis dar svarbu.

Peržiūrėti idėjas ir skelbimo stiprumo indikatorių
Kurdami savo reaguojančią paieškos skelbimą (RSA), „Google“ skelbimai pateikia realiojo laiko grįžtamąjį ryšį, naudodamas „AD stiprumo“ indikatorių.
RSA yra sukurta tam, kad „Google“ mašinų mokymasis galėtų automatiškai išbandyti įvairius antraščių ir aprašymų derinius, kad būtų galima nustatyti efektyviausius derinius.
Skelbimo stiprumo indikatorius tiesiogiai skatina įvairiapusį šio turto sąrašą bandymams. Ši funkcija pateikia tokius pasiūlymus:
- Pridėkite daugiau antraščių.
- Į savo antraštes įtraukite populiarius raktinius žodžius.
- Padarykite savo antraštes unikalias.
- Padarykite savo aprašymus unikaliau.

Šie raginimai yra skirti padėti išbandyti skirtingus derinius, tačiau jie ne visada padeda parašyti geresnį skelbimą.
Tiesą sakant, spustelėjus „Peržiūrėti idėjas“, yra keletas pasiūlymų ir temų, kurios nėra pritaikytos ir labai netikslios, pavyzdžiui, „Pirkti internetu“ arba „didžiulė inventorius“ ne prekybai reklamuotojams.
Skelbimo stiprumo raginimai yra patys pirmieji atsiliepimai, kuriuos reklamuotojai mato kuriant tokio tipo skelbimą. Kadangi jie pasirodo taip anksti, šie pasiūlymai gali turėti įtakos reklamuotojų rašymo antraštėms ir aprašymams.
Sunku patekti į balų rašymo spąstus. Štai kodėl svarbu atsiminti, kad rašote už spektaklį, o ne į rezultatų kortelę. Puikus skelbimas ne visada gauna „puikų“ rezultatą.
Naudokite skelbimo stiprumą kaip vadovą, tačiau įsitikinkite, kad jūsų sprendimai dėl kopijos yra pagrįsti kampanijos tikslu.
Įveskite stiprų galutinį URL, dar žinomą kaip nukreipimo puslapis
Jūsų galutinis URL yra skelbimo nukreipimo puslapis ir tai daro įtaką tai, kaip „Google“ nuskaito jūsų svetainę, kad būtų sukurtos AI kopijų pasiūlymai.
PG pasiūlymams tiesiogiai turi įtakos turinys jūsų nukreipimo puslapyje. Svarbiausia, kad jūsų puslapis būtų aiškus, aktualus ir atnaujintas.
Jei jūsų nukreipimo puslapis yra per daug bendras, neaiškus arba neturi aiškių antraščių, „Google“ gali įtraukti silpnus pasiūlymus į jūsų skelbimo sąranką.
„Google“ sukūrė keletą AI varomų funkcijų aplink nukreipimo puslapio turinį, kad supaprastintų skelbimų kūrimą.
Automatiškai sukurtas turtas (ACA) yra prieinamas tiek „Search“, tiek „Performance Max“ kampanijose, ir jie traukia kopijas tiesiai iš jūsų svetainės, kad sukurtų naujas antraštes ir aprašymus.
„Performance Max“ turto generavimo įrankis žengia žingsnį toliau.
Įvedę URL, „Google“ AI sukuria atitinkamą tekstą ir net vaizdo turtą.
Nauja pokalbio patirtis leidžia reklamuotojams pateikti URL ir paprašykite AI pasiūlyti visus kampanijos elementus, įskaitant raktinius žodžius, antraštes ir skelbimų aprašymus.
Šie įrankiai labai priklauso nuo nukreipimo puslapio turinio, todėl labai svarbu kontroliuoti tai, ką „Google“ mato ir kaip ji atspindi jūsų pasiūlymą.
Peržiūrėkite ir patobulinkite užkirstintas antraštes
„Google“ dažnai išankstiniais įkrovomis siūlo antraštes, pagrįstas jūsų nukreipimo puslapiu, skelbimų grupės raktiniais žodžiais ir kitomis antraštėmis. Šie pasiūlymai gali sutaupyti laiko, tačiau jie nėra strateginiai pasiūlymai.
Norėdami sukurti skelbimus, jums reikia stipraus pagrindo. Kiekviena antraštė turėtų būti aiškus tikslas perduoti vertę ir išsiskirti konkurencingoje paieškos aplinkoje. Štai kaip aš jį struktūrizuoju:
- Raktiniai žodžiai: Šios antraštės turėtų atitikti vartotojo paieškos terminus. Jie sustiprina skelbimo tinkamumą ir signalizuoja ieškančiam asmeniui, kad jūsų skelbimas atitinka jų ketinimą.
- Nauda ar funkcija: Tai pabrėžia, ką vartotojas įgis. Privalumai atsako „Kas man yra?“ Klausimas, nors funkcijos apibūdina pagrindinius jūsų produkto ar paslaugos elementus. Šis antraštės tipas yra būtinas diferencijuojant jūsų pasiūlymą.
- Produkto pavadinimas: Tai vartotojams tiksliai nurodo, ką reklamuojate. Tai ypač naudinga, kai siūlote kelis sprendimus, SKU ar paslaugas. Padeda filtruoti paspaudimus į tinkamiausią srautą.
- Kvietimas veikti (CTA): Jie vadovauja kitam žingsniui, pavyzdžiui, „Pradėkite savo bandymą“ arba „Gaukite nemokamą demonstracinę versiją“. Į veiksmą orientuota kopija suteikia vartotojams kryptį ir prideda skubumą.
- Prekės ženklas: Įtraukus savo prekės ženklą, galite suteikti aiškumą ir skatinti pasitikėjimą, net jei jis nėra patiekiamas firminių paieškos terminuose.
Jūsų tikslas yra aprėpti daugybę pranešimų tipų, nesikartojant. Kiekviena antraštė turėtų atlikti aiškų vaidmenį, todėl ieškotojai yra linkę spustelėti, o „Google“ gali išbandyti įvairius derinius.
Venkite tiesiog priimti visus „Google“ pasiūlymus arba pateikite mažus perrašytus tos pačios idėjos variantus. Pradėkite nuo šios sistemos, tada patobulinkite.
Daugiau idėjų, daugiau problemų
Rašydami antraštes pamatysite nuorodą „Peržiūrėti idėjas“ šalia „Google“ pasiūlymų. Spustelėjus jį, atidaroma skydelis „Daugiau idėjų“, kuris yra kaip išmanusis įrankis, kurį maitina AI.
Peržiūrėdamas sąsają keliose klientų paskyrose, tai buvo mano tiesioginė patirtis.
Skyriuje „Viršutiniai raktiniai žodžiai“ gali apimti su jūsų verslu susijusias sąlygas, tačiau jie dažnai buvo ištraukiami iš nesusijusių skelbimų grupių ar netgi įtraukiami konkurentų vardai, kurie galėtų sukelti prekės ženklo problemas.
Tai sukelia painiavą ir riziką, teikiančią skelbimus su klaidinančiu ar teisiškai abejotinu turiniu.
Skyriuose „Kitos idėjos“ ir „Kreipkitės į veiksmų frazes“ paprastai pateikiami iš anksto užprogramuotų standartinių CTA arba reklaminių linijų, tokių kaip „Book Now“, arba „Sužinokite daugiau“ sąrašas.
Viename naujausiame pavyzdyje tikrojo kliento CTA buvo „nemokamas pavyzdys“, tačiau nė vienas iš pasiūlymų neatitiko šio ketinimo.
Ne tik pasirinkimo galimybės buvo netikslios, bet ir neturėjo jokio verslo pritaikymo. Atrodo, kad jie nėra sukurti AI, tačiau jie jaučiasi kaip bendras sąrašas, pritaikytas visiems reklamuotojams.

Čia pavojus yra tas, kad mažiau patyrę vartotojai gali manyti, kad šie pasiūlymai yra optimizuoti arba suasmeninti, nes juos teikia „Google“. Realybėje jie gali sukelti klausimų, kurie klaidina jūsų auditoriją.
Aprašymai turėtų suteikti pridėtinės vertės, o ne tik pakartoti antraštes
Peržiūrėdami „Peržiūros idėjų“ skydą, kuriame pateikiami aprašymai, „Google“ pažymi, kad šie pasiūlymai yra pagrįsti jūsų galutiniu URL ir kitais skelbimų grupėje skelbimais.
Peržiūrėdamas tai keliose klientų paskyrose, mačiau, kad šie pasiūlymai tikrai trūksta.
Daugelis yra tik perrašytos antraštės arba labai trumpi aprašymai, kurie nenaudoja visos 90 simbolių limitų. Tai praleidžia galimybę pridėti prasmingą kontekstą ar diferenciaciją.
Aprašymuose turėtų būti naudojama panaši sistema kaip antraštėse, tačiau su daugiau galimybių gauti daugiau informacijos. Kiekvienas turėtų:
- Palaikykite antraštę: Pridėkite aukščiau pateiktą naudą, funkciją ar CTA.
- Pabrėžkite konkrečią vertės pasiūlymą: Paaiškinkite, ką iš tikrųjų teikia produktas ar paslauga.
- Pridėkite skubumą ar emocinį patrauklumą: Kreipkitės į baimę praleisti (FOMO), sutaupytą laiką, lengvą naudojimą ar konkurencinį pranašumą.
- Atsakykite į neišsakytą klausimą: Kaip „Kas man yra?“ arba „Kaip tai veikia?“
Jūsų tikslas yra sukurti aprašymus, kurie atlieka ieškotojo stumimo vieną žingsnį arčiau spustelėjimo, siūlant turtingesnį pasiūlymo supratimą.
Premijos funkcija: pokalbio patirtis „Google“ skelbimuose
Šiuo metu „Google“ išbando naują funkciją, vadinamą pokalbio patirtimi, kurią kai kuriems reklamuotojams galima rasti skelbimų kūrimo sąsajoje.
Šis AI varomas asistentas yra skirtas suteikti kontekstinę pagalbą, atsižvelgiant į tai, kur esate „Google“ skelbimų darbo eigoje.
Pokalbių įrankis gali pasiūlyti skelbimo kopijavimo idėjas, rekomenduoti raktinius žodžius ir atsakyti į palaikymo klausimus. Jis veikia panašiai kaip „Chatbot“ su kampanijos kontekstu, siūlantis realaus laiko palaikymą kuriant skelbimus.
Nors tai skamba naudingai, svarbu atkreipti dėmesį, kad ši funkcija vis dar plėtojama.
Kai išbandžiau šį įrankį skelbimų kūrimo režimu, pokalbis man įspėjo, kad mano skelbimo stiprumas buvo „prastas“ ir pasiūlė padėti jį patobulinti iki „puikaus“.
Spustelėjus mygtuką „Generuoti pasiūlymus“, AI pateikė antraštės ir aprašymo idėjas, tačiau jos buvo visiškai tokios pačios, kokios randamos standartinėje „Peržiūros idėjų“ skydelyje.
Tai sustiprina kritiškai kritiškai peržiūros pasiūlymų peržiūrėjimo svarbą, net kai jie yra kilę iš naujų priemonių platformoje.
„Google“ aiškiai teigia, kad AI gali grąžinti netikslią ar pasenusią informaciją, įspėdama vartotojus patikrinti bet ką, ką siūlo pokalbiai.
Ši funkcija taip pat pažymi, kad jūsų sąveika gali būti naudojama siekiant pagerinti produktą, tai reiškia, kad jūsų pokalbių veikla gali prisidėti prie modelio mokymo.

Išvada: kaip kuo geriau išnaudoti automatinius AI nustatymus
Jei ketinate naudoti „Google“ automatinius AI parametrus, turite jiems vadovauti. „Google“ AI yra tik tokia pat veiksminga, kaip jūsų teikiama įvestis ir priežiūra.
Norėdami gauti geriausius rezultatus:
- Pradėkite nuo stipraus nukreipimo puslapio ir aiškaus galutinio URL.
- Parašykite savo rankinį turtą naudodami antraštės ir aprašymo sistemą, apimančią raktinius žodžius, produkto aiškumą, pranašumus ir prekės ženklo tapatybę.
- Naudokite skelbimo stiprumo raginimus ir siūlomas idėjas kaip kontrolės punktus, o ne direktyvas.
- Peržiūrėkite visus automatiškai sukurtą turtą, kad būtų tikslumas, aktualumas ir teisinė rizika.
Automatizavimas gali išplėsti jūsų pastangas, tačiau būtent jūsų strategija verčia juos konvertuoti. Pagalvokite apie AI kaip turinio plėtiklį, o ne turinio kūrėją.
Daugiau išteklių:
Pateiktas vaizdas: „Stock-Asso“/„Shutterstock“