
Siekti kovoti su dezinformacija turinyje Ir įgyvendinkite kokybės gaires, „Google“ sugalvojo patirties, kompetencijos, autoritetingumo ir patikimumo ar EAT (anksčiau (anksčiau) koncepciją (anksčiau Valgyti).
Tai atsirado dėl jų paieškos kokybės vertintojų gairių, kuriose pabrėžiama, kad svarbu vartotojams suteikti patikimą, vertingą ir tikslią informaciją bei puikią svetainės patirtį.
Jei vartotojams suteikiate tai, ko jie nori, ir jie pakankamai pasitiki jumis, kad sugrįžtumėte, „Google“ labiau linkę jus apdovanoti reitingais ir srautu.
Šios koncepcijos turi daugiausiai svorio, kai kalbama apie jūsų pinigus ar jūsų gyvenimo (YMIL) turinį-prekės ženklus, teikiančius informaciją, susijusią su žmonių sveikata, finansais ir gerove. Šis turinys turi būti patikimas ir patikrintas faktais.
Kokybiškas turinys, priežiūra ir vartotojo patirtis
Kalbant apie „Eeat“, jūsų svarbiausias prioritetas turėtų būti turinys, kurio nori jūsų tikslinė auditorija ar poreikiai – turinys, siūlantis tikrąją vertę.
Jūsų turinys taip pat turėtų būti prieinamas, lengvai naršomas ir laikosi aukšto tikslumo ir patikimumo standartų.
Sukurti šiuos puslapius jūsų svetainei turėtų padėti geriau atlikti „Google“ paieškos rezultatus.
Ir taip, tai yra daug lengviau pasakyti nei padaryti. Pirmiausia turite aiškiai suprasti, ką „Google“ reiškia „aukštos kokybės turinys“.
Kas yra aukštos kokybės turinys?
Kad ir kokį turinį sukurtumėte, turite turėti tikslą. Jūsų turinys turi būti naudingas jūsų klientams, klientams, vartotojams ar skaitytojams.
Bendri aukštos kokybės puslapių bruožai
Remiantis paieškos kokybės vertintojų gairėmis, aukštos kokybės puslapiai yra tie, kurie turi:
- Aukštas patirtis, kompetencija, autoritetingumas ir patikimumas (EEAT).
- Patenkintas aukštos kokybės pagrindinio turinio kiekis, įskaitant aprašomąjį ar naudingą pavadinimą.
- Patenkinti svetainės informaciją ir informaciją apie tai, kas yra atsakingas už svetainę (už apsipirkimo puslapius ar tuos, kurie įgalina finansines operacijas, tai apima klientų aptarnavimo informacijos patenkinimą).
- Įdarbinimas svetainėje, kuri turi didelę reputaciją dėl to, kad yra vienas geriausių informacijos šaltinių šia tema.
- Teigiama pagrindinio turinio kūrėjo reputacija, jei ji skiriasi nuo svetainės.
Remiantis „Google“ gairėmis, aukščiausios kokybės puslapiai (įskaitant YMYL puslapius) turės ypač aukštą EEAT lygį.
Kas yra žemos kokybės turinys?
Žemos kokybės turinys, kaip jūs tikėjotės, yra visiškai priešinga aukštos kokybės turiniui.
Kaip sako „Google“:
„Tinklalapiai ar puslapiai, neturintys tam tikro naudingo tikslo, įskaitant puslapius, kurie yra sukurti nebandant padėti vartotojams, arba puslapiai, kurie gali skleisti neapykantą, padaryti žalą ar dezinformuoti ar apgauti vartotojus, turėtų gauti mažiausią įvertinimą“.
Jei aukštos kokybės turinys padės jūsų svetainei įvertinti aukštesnį, logiškai seka, kad žemos kokybės puslapiai gali pakenkti jūsų „Google“ reitingams.
Jei jūsų turinys yra netikslus, neturi tikslo arba apima elementus, kurie kenkia vartotojo patirtimi, mažai tikėtina, kad „Google“ jūsų svetainę gerai parodys paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (SERP).
Bendri žemos kokybės puslapio bruožai
Remiantis „Google“ gairėmis, pateikiamos žemos kokybės puslapio charakteristikos:
- Puslapis turi netinkamą patirtį, kompetenciją, autoritetą ir patikimumą (EEAT).
- Pagrindinio turinio kokybė yra žema.
- Puslapio tikslais yra nepatenkinamas pagrindinis turinys.
- Pavadinimas yra perdėtas ar šokiruojantis.
- Skelbimai ar antrinis turinys atitraukia nuo pagrindinio turinio.
- Yra nepatenkinta informacija apie svetainę ar informaciją apie turinio kūrėją puslapio tikslais (nėra rimtos anonimiškumo priežasties).
- Svetainė arba turinio kūrėjas turi švelniai neigiamą reputaciją, pagrįstą išsamiais reputacijos tyrimais.
Trumpai tariant, žemas EEAT reiškia blogą turinį. Blogas turinys reiškia blogą SEO, o blogas SEO reiškia, kad praleidžiate vertingą srautą ir konversijas dėl mažo reitingo.
Eeat generatyvinės AI amžiuje
Generacinė AI (GEN AI) iš esmės pakeitė turinio kūrimą.
PG įrankiai palengvina nei bet kada anksčiau generuoti turinį esant dideliam kiekiui, o kai kurie naudoja AI masiniam gaminimui žemos kokybės turiniui, kuris rizikuoja dezinformacija ir bendromis įžvalgomis.
Norėdami prioritetą teikti EEAT, prekės ženklai turėtų sukurti turinį, paremtą patikimais ištekliais, tyrimais ir realaus pasaulio žiniomis.
Gen AI gali būti naudinga tam tikru aspektu, tačiau niekada neturėtumėte perduoti savo minčių ir įžvalgos apie AI įrankį.
Prekiniai ženklai, skelbiantys originalią mintį ir prioritetus žmonėms, ir prioritetas yra „Žmogaus įžvalgos“ ir „Expertize“, yra geresnės padėties reitinguoti ieškant nei tie, kurie remiasi vien generatyvine AI.
Kaip patobulinti savo svetainės EEAT
Taigi, kaip jūs galite įsitikinti, kad jūsų svetainės turinys yra aukštos kokybės, ir taip pat padidinti savo puslapio SEO pastangas?
Čia yra keletas geriausių praktikų kuriant naują turinį.
1. Nurodykite savo autorius su linija ir biografija
Pagalvokite apie paskutinį kartą, kai nusileidote tinklaraštyje, kur šiek tiek turinio paskelbė „Admin“ ar koks nors atsitiktinis vaikinas, neturintis pavardės. Ar pasitikėjote ta svetaine? Ar turinys buvo nuostabus? Ne ir ne.
„Google“ gairėse patariama kurti straipsnius su „žurnalistiniu profesionalumu“.
Dalis to profesionalumo reiškia, kad kiekvienas jūsų paskelbtas turinys turėtų turėti rašytojo vardą – jų liniją – pridėtą prie jo.
Štai kaip paieškos variklių žurnalas pabrėžia jo straipsnių bylas:

Nurodykite visus savo turinio bendradarbius
Idealiu atveju turėtumėte pabrėžti kiekvieno asmens, kuris kuria jums turinį, biografinę informaciją-nesvarbu, ar tai tinklaraščio įrašai, straipsniai, ar klausimų ir atsakymų puslapiai.
Ar jūsų turinio autorius yra pripažintas jūsų srities ekspertas? Tada jūs tikrai norite tai pabrėžti.
Tai galite padaryti atskirame biologiniame puslapyje, kuriame taip pat yra ankstesnio autoriaus turinio, arba netgi galite jį pateikti straipsnio apačioje.
Paieškos sistemos žurnalas daro abu. Bet kurio jo straipsnio apačioje pamatysite autoriaus langelį.
Spustelėję (skaityti pilną biografiją) veda į pilną biologinį puslapį su informacija, kuri nustato, kas yra autorius ir ką jie daro:

Šiame pavyzdyje „Search Engine Journal“ pabrėžia, kad autorius Rogeris Montti pateikia „25 metų praktinę patirtį SEO“, „neseniai pristatytas„ PubCon “(gerbiama rinkodaros konferencija) ir„ tarnavo kaip pagrindinis teisėjas JAV paieškos apdovanojimuose “.
Šis biografija aiškiai nustato Montti kaip dalyko ekspertą ir valdžią, kai reikia kalbėti apie SEO (ir rašyti apie), kuris suteikia „Eeat“ paieškos žurnalo straipsniams.
Ką įtraukti į biologinį puslapį
Čia yra keletas esminių gero biologinio puslapio elementų:
- Vardas.
- Headshot.
- Pavadinimas/padėtis.
- Išsamus biografija.
- Kontaktinė informacija (pvz., El. Pašto forma, socialinė žiniasklaida).
Atlikdami visa tai, vartotojams (ir „Google“) lengva sužinoti, kas sukūrė turinį ir įvertinti savo individualų EEAT.
2. Padarykite savo kontaktinę informaciją lengvai rasti
Ar lankytojai atvyksta į jūsų nukreipimo puslapius, ar lengva rasti jūsų kontaktinę informaciją?
Ar jie gali greitai nuspręsti, kaip gauti klientų aptarnavimą?
Atminkite, kad „Eeat“ įvertina visą jūsų svetainę. Paprasčiausias sprendimas yra įsitikinti, kad susiejate su savo apie mus, ir susisiekite su mumis pagrindiniame arba poraštės navigacijoje.
Jei neturite tų puslapių savo svetainėje, padarykite juos dabar!
3. Pašalinkite arba patobulinkite savo žemos kokybės turinį
Jei turite turinį, kuris nebėra naudingas – arba yra tiesiog toks baisus, kad neverta laiko investuoti į ją atnaujinti ar patobulinti – tada genėjimas, kad turinys yra vienas greitas būdas pagerinti jūsų EEAT.
Turėsite nuspręsti, ar patobulinti, ar pašalinti seną ar pasenusį turinį.
Turinio pašalinimas visada turėtų būti jūsų paskutinė priemonė, tačiau jei reikia tai padaryti, darykite tai nedvejodami.
Idealiu atveju norite nustatyti bet kokį turinį, kuris, atrodo, turi žemą EEAT, ir išsiaiškinti būdus, kaip galite tai pakeisti.
Štai keletas būdų, kaip galite padidinti seną turinį:
- Turėkite autoritetingesnį asmenį parašyti turinį.
- Pridėkite ekspertų, duomenų, šaltinių ar citatų citatas.
- Padarykite keletą paprastų redagavimo, kad pagerintumėte skaitomumą, gramatiką, rašybą ir struktūrą.
- Pridėkite daugiau informacijos, kad ji būtų išsamesnė.
- Parašykite naują ir geresnį pavadinimą.
- Pridėkite tam tikrą vaizdinį patrauklumą, pavyzdžiui, nuotraukas, diagramas ir ekrano kopijas (ir būtinai optimizuokite tuos vaizdus).
- Pridėkite vaizdo įrašą žmonėms, kurie renkasi tik tą formatą, palyginti su tekstu (tai turi papildomą pranašumą, jei ilgiau išlaikysite lankytojus jūsų svetainėje).
Turinio padidinimo procesas neabejotinai užtrunka ilgiau, tačiau tai padarysite labai pagerinant jūsų svetainės EEAT ir našumą. Šis procesas yra ypač svarbus bet kuriame YMYL puslapyje.
4. Sukurkite teigiamą prekės ženklo reputaciją
Teigiama prekės ženklo reputacija yra labai svarbi norint auginti tiek savo verslą, tiek jūsų verslą.
Vienas iš būdų tai padaryti yra per minties lyderystę, pasidalydami įžvalgomis, kad jūsų tikslinė auditorija iš tikrųjų atrodo vertinga.
Aukštos kokybės minties lyderystės turinys yra geras laimėti, išlaikyti ir auginti verslą. Tai taip pat padės sukurti autoritetą savo nišoje ir padės „Google“ pasitikėti jumis.
Minties lyderystė yra neįtikėtinai galinga, kai tai padaryta teisingai, tačiau norint tai padaryti teisingai, jai reikia kompetencijos, patirties ir autoriteto – visų dalykų, kurie reprezentuoja EAT.
Kas naudinga vartotojui
Ar EEAT yra reitingo faktorius?
Mano nuomone, tai yra neteisingas klausimas. Pamirškime akimirką įvertinti veiksnius ir pagalvokime apie savo auditoriją.
Jei darote viską, kas išdėstyta „Google“ EEAT gairėse, tuomet kuriate informatyvų, naudingą, aukštos kokybės turinį, kurio nori jūsų auditorija, ir padedate jiems atlikti užduotį (pvz., Įsigyti žinių, pirkti produktą).
Kitaip tariant, jūs teikiate patenkinamą vartotojo patirtį.
Viskas, kas gera vartotojams, yra naudinga padėti jums būti matomam „Google“ – ir skatinti srautą ir konversijas, kurių tikrai norite.
Daugiau išteklių:
Pateiktas vaizdas: „Insta_photos“/„Shutterstock“