
Pardavimų kopija be prekės ženklo pranešimų sistemos yra tarsi namas be pamatų. Tai gali atrodyti gražiai, tačiau tai nepadarys darbo.
Tiesiog „sparnavimas“ to nesumažins. Jums reikia tikslo. Jums reikia plano. Ir jums reikia puikių prekės ženklo pranešimų.
Aš, kaip rinkodaros copywriter, aš sukūriau metus, kai išbandžiau tai, kas veikia, o kas ne – ir aš galiu jums pasakyti, įvaldydamas jūsų pranešimą, turite raktą į jūsų kampanijos našumą, nesvarbu, ar tai skelbimas, el. Paštas, ar socialinis įrašas.
Štai kaip pritaikyti savo prekės ženklo pranešimus pardavimo kopijoms, didinant pardavimus, įsitraukimą ir klientų lojalumą.
Pirmasis žingsnis: Įvaldykite savo prekės ženklo pranešimą
Prieš galvojant apie tai, kaip pritaikyti savo pranešimus į savo pardavimo kopiją, turite iš tikrųjų apibrėžti savo pranešimus. Tai yra, ką reiškia jūsų prekės ženklas, ką jis bando pasiekti ir kaip jūs įtraukiate savo prekės ženklą savo rinkoje.
Įvaldyti jūsų pranešimą yra jo paties procesas, todėl aš sukūriau visą pagrindą, kurio reikia laikytis.
Būtinai peržiūrėkite vadovą, kaip įvaldyti savo prekės ženklo pranešimą, kad galėtumėte pradėti.
Tas procesas apima:
- Rinkos tyrimų atlikimas siekiant suprasti jūsų klientų poreikius ir tikslus.
- Savo prekės ženklo tikslo ir pagrindinių skirtumų išdėstymas.
- Identifikuokite platformas, kurias jūsų auditorija naudoja labiausiai.
- Apibrėžti tai, ką parduodate, kodėl tai svarbu ir kaip jūs jį parduodate.
Nors šie veiksmai gali būti daug, tačiau jie nustato pagrindą sukurti galingą, darnų prekės ženklo žinią. Tada (ir tik tada) galite pateikti šias įžvalgas apie veiksmus.
Taikykite prekės ženklo pranešimus į pardavimo kopiją
Kai jaučiatės tikri dėl savo prekės ženklo pozicionavimo ir pagrindinių pranešimų, esate pasirengęs rašyti.
Šie veiksmai padės prasmingai pritaikyti jūsų prekės ženklo pranešimus, todėl bus geresnės pardavimo kopijos, rezultatai ir našumas.
1. Sukurkite prekės ženklo vadovą
Naudodamiesi įžvalgomis ir duomenimis, kuriuos surinkote atlikdami rinkos tyrimus, sukurkite prekės ženklo vadovą, kuriame kai kurie parametrai pateikia tai, ką jūs sakote (arba nesakote) kaip prekės ženklą.
Prekės ženklo vadovas taip pat yra vieta, kur galima pakartoti jūsų prekės ženklo istoriją, pagrindines paslaugas, siūlomas (ir kiekvieno), auditorijos profilių ir prekės ženklo vizijos pareiškimą.
Šios informacijos konsolidavimas vienoje vietoje suteikia jūsų įmonei vieno tiesos šaltinį, kad būtų galima nurodyti jūsų prekės ženklo pranešimus.
Tai bus visos pardavimo kopijos atskaitos taškas, nesvarbu, ar jūs, jūsų komanda ar copywriter, užtikrinate nuoseklumą kiekvienoje platformoje.
Man labai patinka šis pavyzdys iš Kolorado kasyklų mokyklos (mažai tikėtina vieta), nes tai aiškiai apibūdina mokyklos asmenybę, istorijos stulpus, prekės ženklo principus ir balso toną.
2. Pynkite auditorijos įžvalgas apie kopiją
Pasinaudokite įžvalgomis, kurias surinkote iš savo rinkos tyrimų, kad galėtumėte sukurti pardavimo kopiją, kuri atspindi jūsų auditorijos kalbą, paiešką ir perka.
Jei turite pagrindines frazes, galite pasitraukti iš savo auditorijos tyrimų, tai geriausia. Į savo prekės ženklo kopiją norėsite surinkti šias frazes, susijusias su jų poreikiais, skausmo taškais, pirkimo įpročiais ir kt.
Pavyzdžiui, jūsų tyrimai atskleidžia, kad jūsų auditorija dažnai ieško „prieinamos“ odos priežiūros ir „jautrios odos“ produktų.
Savo žiniatinklio kopijoje galite apibūdinti savo produktus kaip „tinkamus jautriai odai“ ir „prieinamą alternatyvą prabangių odos priežiūros prekių ženklams“.
Tokiu būdu jūs naudojate tikslias sąlygas, kurias jūsų potencialūs klientai naudoja ieškodami tokių produktų kaip jūsų.
Gali būti ir kitų būdų, kaip pažvelgti šias įžvalgas apie jūsų pranešimus, pavyzdžiui,:
- Tinklaraščio įrašas: „Atraskite geriausią prieinamą jautrios odos odą, kuri yra ne tik švelni, bet ir supakuota su natūraliais, anti-senėjimo ingredientais.“
- Socialinės žiniasklaidos atnaujinimas: „Pavargote nuo atšiaurių odos priežiūros priemonių? Išbandykite mūsų švelnų drėkiklį – puikiai tinka jautriai odai!”
- Vaizdo įrašo scenarijus: „Ar jūs ieškote prieinamos odos priežiūros, veikiančios su jautria oda? Šiandienos vaizdo įraše mes parodysime, kaip mūsų lengvas drėkiklis gali padėti jums pasiekti spinduliuotę be jokio sudirginimo.”
Kaip matote, nors turinio tipas ir tema skiriasi, pagrindinės žinutės išlieka tos pačios. Pranešimai tiksliai susieja su tuo, ką jums sakė jūsų auditorija. Tai nustato nuoseklumo giją nuo vartotojo iki produkto iki vertės iki pardavimo taško.
Nesvarbu, ar rašote tinklaraščio įrašą, kuriate socialinės žiniasklaidos atnaujinimą, ar vaizdo įrašo kūrimą, jūsų auditorija visada yra jūsų pranešimo centre.
3. Pabrėžkite savybes ir naudą
Žinokite kiekvieno jūsų siūlomo produkto funkcijas ir pranašumus, kad galėtumėte apie juos kalbėti lygiai taip pat, nesvarbu, kur reklamuojate.
Funkcijos nurodo jūsų auditorijai, koks yra jūsų produktas, o privalumai parodo, kodėl jis yra vertingas. Tai yra nuoseklumo klausimas ir tiesiog puiki pardavimo technika.
Pavyzdžiui, vienas iš jūsų produktų yra daugkartinio naudojimo, nerūdijančio plieno vandens butelis. Galite tokiu būdu kalbėti apie funkcijas ir privalumus:
- Funkcija: „Dvigubos sienos izoliacija palaiko karštus ar šaltus gėrimus iki 12 valandų“.
- Nauda: „Jūsų kava būna karšta ilgų kelionių metu, o jūsų vanduo būna šaltas karštomis vasaros dienomis. Nereikia nuolat pašildyti ar pakartotinai pašildyti!”
Galų gale rašymas apie jūsų produktus (suderindami su jūsų prekės ženklo pranešimais) taps antra prigimtis. Jūsų auditorija taip pat susipažins.
Apsvarstykite galimybę dokumentuoti šią informaciją prekės ženklo vadove, nes tai padės jūsų komandai rašyti kopiją, kuri visada yra tiksli, visada tiksli ir visada prekės ženklas.
4. Išlaikykite savo konkurencinį kraštą (padėties nustatymas)
Nusileidę jūsų prekės ženklą skiriasi nuo konkurentų, įsitikinkite, kad įtraukėte tai į savo pardavimo kopiją.
„Skirtumas“, kurį pabrėžiate, visada turėtų būti nuoseklus. Negalima pereiti prie skirtingų dydžių vertės teiginių; Tai tik supainioja jūsų auditoriją ir purvins jūsų žinią.
Pvz., Jei jūsų skaitmeninės rinkodaros agentūros išskirtinė funkcija yra ta, kad kiekvienas klientas gauna aiškų, daugiafunkcinį veiksmų planą, kad įgyvendintų jūsų rekomendacijas, nurodykite, kad pagrindinis jūsų pranešimų taškas.
Kiekviena kita agentūra ketina savo paslaugas vadinti „pagrįstais duomenimis“, „išsamiais“, „veiksmingais“ ir kt.
Padarykite ką nors kitaip, pabrėždami tai, kas iš tikrųjų svarbu jūsų auditorijai: veiksmingą planą, kurį jie pasitrauks po darbo su jumis.
Štai kaip tai gali pasirodyti jūsų pardavimo kopijoje:
- Svetainės kopija: „Gaukite žingsnis po žingsnio veiksmų planą, pritaikytą jūsų verslui. Išeisite su aiškiu keliu į rezultatus.”
- Socialinė žiniasklaida: „Daugelis rinkodaros auditų palieka jums daugybę duomenų ir nėra aiškių tolesnių veiksmų. Mes darome dalykus kitaip. Kiekvienas klientas pasitraukia su pritaikytu veiksmo planu, pasirengusiu įgyvendinti.”
- Skelbimas: „Puiki rinkodaros strategija nėra vien tik analizė-tai susiję su vykdymu. Štai kodėl mes nesustojame prie rekomendacijų. Mes pateikiame kelių žingsnių veiksmų planą, kad galėtumėte užtikrintai judėti į priekį.”
Nesvarbu, kokia platforma, naudokite kopiją, kad sustiprintumėte tai, kas daro jūsų prekės ženklą kitokį (nuosekliai). Kiekvienas kopijos dalis yra galimybė parodyti šią diferenciaciją ir pabrėžti, kodėl esate geriausias pasirinkimas.
5. Pakeiskite temą, o ne pranešimą
Jūsų skelbimo dėmesys gali pasikeisti (pvz., Istorija, kliento atsiliepimas, vaizdo įrašas ir kt.), Tačiau pranešimas turėtų būti tas pats.
Kaip jūs kalbate apie savo produktus/paslaugas, vertę, kurią suteikiate rinkai, ir kodėl tai svarbu jūsų auditorijai. Patirtis turėtų jaustis pažįstama ir labai „tu“. Tai padeda nustatyti tvirtą, darnų tapatybę, nuo kurios jūsų auditorija gali priklausyti.
Tai gali padėti galvoti apie tai taip: jei žinote, kad jūsų auditorija kovoja su X, o jūsų siūloma vertė yra Y, koks yra Z (sprendimas), padedantis jiems išspręsti jų problemą?
Naudojant ankstesnį drėkinamosios odos priežiūros pavyzdį, štai kaip tai gali atrodyti jūsų pardavimo kopijoje:
- Teksto skelbimas: „Hidratacijos mokslas: kodėl jūsų drėkinamasis kremas gali neveikti“, kur aptariate ingredientus, kurie užfiksuoja drėgmę ir nuramina dirginimą.
- Socialinės žiniasklaidos įrašas: „Ne visa hidratacija yra sukurta lygi. Jei jūsų oda nesumažina dirginimo, atėjo laikas formulei, kuri iš tikrųjų veikia.”
- El. Paštas: Tema: „Žiemą gavo sausą odą?“; Kūnas: „Atsisveikink su dirginimu su mūsų dermatologo patvirtinta hidratacijos formule“.
Nors formatas yra skirtingas, pagrindinis prekės ženklo pranešimas išlieka tas pats: mes siūlome atkuriamąjį drėkinamąjį kremą, kuris yra drėkinamasis, prieinamas ir tinkamas jautriai odai.
6. Laikykitės nuoseklaus raginimo veikti
Vienas dalykas, apie kurį mes čia tikrai nekalbėjome, yra jūsų raginimo veikti (CTA) pranešimai.
Tai reiškia terminus, kuriuos naudojate norėdami priversti vartotojus pirkti, užsiprenumeruokite sąrašą, pavyzdžiui, įrašą, sekite savo kanalą ir kt.
Kiekvienas prekės ženklas turi savo pageidaujamą CTA ir elgesį, kurio ji nori, kad potencialiems klientams imtųsi.
CTA taip pat gali susieti ir su jūsų prekės ženklo pranešimais. Įtikinama CTA sustiprina jūsų pagrindinę žinią ir užtikrina, kad kiekviena sąveika su jūsų auditorija lemia prasmingą įsitraukimą.
Vietoj bendrųjų frazių, tokių kaip „Spustelėkite čia“ arba „Sužinokite daugiau“, jūsų CTA turėtų atspindėti jūsų prekės ženklo balsą ir tipišką pirkimo kelią.
Štai keli pavyzdžiai:
- Rinkodaros konsultacijai, kurioje pagrindinis dėmesys skiriamas įgyvendinamoms strategijoms: „Gaukite savo pasirinktinį rinkodaros planą dabar“ (užuot „Prisiregistruoti“ arba „Užsisakykite skambučio“).
- Odos priežiūros prekės ženklui, kuris pabrėžia jautrios odos hidrataciją: „Suraskite tobulą drėkinamąjį kremą“ (vietoj „apsipirkite dabar“).
- Verslo treneriui, kuris efektyviai padeda verslininkams efektyviai: „Sukurkime savo 7 skaitmenų strategiją“ (vietoj „Sužinokite daugiau“).
Šios CTA yra ne tik įdomesnės nei bendrosios alternatyvos, bet ir jungiamos prie unikalių kiekvienos atitinkamos auditorijos norų.
Rinkodaros konsultanto pasekėjai nori veiksmų plano, ir jiems liepia atlikti kitą žingsnį, kad jį gautumėte.
„Skincare“ prekės ženklo pasekėjai nori drėkinamųjų produktų, todėl jiems pasakyta, kur eiti nusipirkti drėkinamojo kremo-aiškaus, nuoseklaus, antrinio ir įtikinamo.
CTA siūlo kūrybinę vietą naudoti pranešimams, kad būtų galima veiksmui. Kuo geriau prijungiate savo CTA prie to, kas yra prasmingiausia jūsų auditorijai, tuo didesnė tikimybė, kad pamatysite savo konversijų rodiklius.
Pranešimų siuntimas daro įtaką
Kalbant apie pardavimo kopiją, suderinimas su jūsų prekės ženklo pranešimais ir auditorijos pomėgiais daro įtaką.
Prieš pradėdami naudoti prekės ženklo pranešimus į „Sales Copy“, turite suprasti, ką jūsų prekės ženklas atstovauja ir kuo jis skiriasi nuo konkurencijos.
Patikėk manimi, sužadindami pažįstamą jausmą su savo auditorija ir pasirodysite internete nuoseklumu, padės padidinti prekės ženklo matomumą, pasitikėjimą ir, galiausiai, didelio pajamingumo rezultatus.
Daugiau išteklių:
Teminis vaizdas: „Evgeny Atamanenko“/„Shutterstock“