„YouTube“ turi daugiau nei 2,5 milijardo vartotojų ir tai antras pagal populiarumą socialinės žiniasklaidos tinklas visame pasaulyje. Tačiau tik kai kurie rinkodaros specialistai naudojasi šia platforma.
Neseniai paskelbtoje „Social Media Examiner“ pramonės ataskaitoje nustatyta, kad „YouTube“ naudojasi tik 51 % rinkodaros specialistų, tačiau 59 % planuoja plačiau naudotis platforma.
Nors ne visi rinkodaros specialistai naudojasi „YouTube“, jie pripažįsta, kad vaizdo įrašai yra esminė rinkodaros ir mokymosi dalis. Wyzowl teigimu, 91% įmonių naudoja vaizdo įrašus kaip pagrindinę rinkodaros priemonę. Duomenys rodo, kad internetinių vaizdo įrašų auditorija visame pasaulyje siekia 92,3 %.
Toliau pateiktame paveikslėlyje parodyta procentinė pasaulio interneto naudotojų, kurie per paskutinę 2023 m. ketvirtojo ketvirčio savaitę žiūrėjo internetinius vaizdo įrašus mokymosi tikslais, procentas, suskirstytas pagal regionus. Marokas pirmauja su 63,3 proc., po to seka Turkija ir Pietų Afrika.
Kaip sukurti sekimą šou
Vykdant tiesioginę „YouTube“ laidą nėra slaptos sėkmės formulės, tačiau noriu parodyti, kas mums pasiteisino.
Su Mike'u Chidzey iš „Good Signals“ vedžiau tris skirtingas laidas „Turn Digi“, „Tea Time SEO“ ir neseniai „SEO biuro valandas“. Trečioji laida buvo sėkmingiausia. Štai keletas mūsų išmoktų dalykų:
Bendraukite su savo auditorija
SEO biuro valandos turi du ypatingus svečius, kurie atsako į klausimus kartu su vedėju Mike'u ir bendru vedėju manimi.
SEO darbo valandomis mes kalbamės tiesioginiu pokalbiu ir skatiname tiesioginę auditoriją užduoti klausimus pokalbyje mūsų ypatingiems svečiams.
Kartais mes ne taip greitai atsakome, kaip kiti auditorijos nariai, atsakantys į klausimus. Tai veikia gerai, nes skatina auditorijos narius įsitraukti į diskusiją.
Priveskite svečių iš visų fonų
Laidoje dalyvauja laisvai samdomi darbuotojai ir verslininkai. Taip pat turime agentūrų ir prekių ženklų.
Sulaukiame svečių iš viso pasaulio ir, viename epizode, įskaitant Braziliją (taigi jiems buvo gana anksti) į Naująją Zelandiją, kitu paros metu.
Laida rodoma 9:30 BST, tai leidžia prisijungti ir kitiems iš Vakarų.
Tačiau, jei norite surengti renginį ir prisijungti prie JAV, turite pasirinkti laiką po pietų (jei transliuojama iš Europos).
Būkite bendruomenių dalimi
Skaitmeninės rinkodaros srityje yra daug bendruomenių, įskaitant „Women in Tech SEO“, „Skaitmeninės rinkodaros sąjungą“ ir Besivystančių šalių laisvai samdomų vertėjų koaliciją.
Buvimas savo sektoriaus bendruomenių dalimi padeda pažinti kitus ir savo ruožtu pakviesti juos dalyvauti savo šou.
Atsakykite į klausimus, į kuriuos mūsų bendruomenė nori gauti atsakymus
SEO gali būti didžiulis, ir kartais gali būti daug tos pačios problemos sprendimų. Todėl SEO darbo valandomis prašome žmonių pateikti savo klausimus, o tada prisijungti prie mūsų gyvai ir išgirsti atsakymus.
Taip pat daug diskutuojame pokalbyje, kuriame užduodami kiti klausimai. Mes linkę atsakyti į šešis klausimus per savaitę ir įtraukiame juos į vaizdo įrašų stenogramą.
Nuoseklumas yra raktas
Kai norite ką nors pakeisti, svarbu būti nuosekliems.
Mike'as nuo pat pradžių buvo tvirtai įsitikinęs, kad pasirodymą rengiame kiekvieną penktadienį tuo pačiu metu bent iki metų pabaigos.
Tai būtų buvę šešios savaitės. Šių 6 savaičių pabaigoje turėjome 16 000 peržiūrų ir 48 prenumeratorius.
Sužadėtuvės
„Sprout Social“ rekomenduoja, kad norint padidinti įsitraukimą, jūsų vaizdo įrašui reikia daugiau komentarų ar teigiamų įvertinimų.
Tačiau SEO darbo valandos yra tiesioginis šou, rodomas per Zoom, todėl jie negali pamėgti ar komentuoti, kai įrašinėjame.
Mes netransliuojame tiesiogiai į YouTube, vaizdo įrašą įkeliame vėliau, todėl auditorijos nariai turės sugrįžti ir pažiūrėti, o tada pamėgti/ komentuoti.
Nematėme, kad vieno vaizdo įrašo paspaudimų „Patinka“ skaičius nepadidėjo, tačiau matėme, kad daugiau žmonių prisijungia prie mūsų gyvai. Iš pradžių turėjome 4 dalyvius, o paskutiniuose epizoduose – iki 40.
Taip pat turime daug klausimų iš mūsų auditorijos narių, o svečiai atsako į klausimus, pateiktus pokalbyje, kartais prieš tai, kai Mike'as ar aš negalime paklausti mūsų ypatingų svečių.
Turėkite specialų nukreipimo puslapį
Jei vedate tiesioginę „YouTube“ laidą, įsitikinkite, kad turite specialų nukreipimo puslapį su visa informacija, kaip dalyvauti. Įtraukite registraciją į pagrindinį puslapį.
SEO biuro valandoms turime visus ankstesnių epizodų vaizdo įrašus, kad svečiai galėtų juos žiūrėti, jie taip pat gali perskaityti, kaip pateikti klausimą ir užsiregistruoti, ir kur dalyviai prisiregistruoja prie kalendoriaus kvietimų, kurie auga kiekvieną savaitę – tai yra kažkas, ką žmonės natūraliai dalintis.
Įvairūs būdai transliuoti į „YouTube“.
„Dacast“ savo įraše čia palygina kai kurias geriausias tiesioginės transliacijos platformas. Platforma, kurią nuspręsite naudoti, priklauso nuo jūsų ir priklauso nuo laidos tikslų.
Pavyzdžiui, su SEO biuro valandomis Mike'as nenorėjo, kad jis būtų per daug nušlifuotas ar repetuotas – nes taip nėra. Jis norėjo, kad tai atrodytų kaip įprastas vaizdo skambutis, kaip originalūs „Hangout“, kuriuos organizavo Johnas Muelleris.
Jam patinka tai, kad jis gali matyti visus, įskaitant dalyvius, jei jie nuspręs bendrinti savo vaizdo įrašą. Kartais dalyviai šokinėja ir pateikia klausimo kontekstą arba padeda atsakyti į klausimą.
Vykdydamas tiesioginę „YouTube“ laidą, praeityje naudojau dvi pagrindines parinktis:
Padidinti
Tai tiesioginė vaizdo įrašų platforma, kurioje gali dalyvauti visi užsiregistravę renginyje.
Tai reiškia, kad galite redaguoti vaizdo įrašą prieš įkeldami jį į „YouTube“. SEO darbo valandomis vaizdo įrašą pataisome pašalindami „ums“ ir „jūs žinote“.
Tada įkeliame jį į „YouTube“, kad visi galėtų jį pamatyti.
„Streamyard“.
Yra dvi galimybės: paleisti tai tiesiogiai ir tiesiogiai transliuoti į „YouTube“ kanalą arba tiesiog paleisti tiesiogiai, bet įrašyti. Tada galėsite įkelti jį į „YouTube“ vėliau.
Vyksta keletas internetinių konferencijų ir internetinių seminarų, jaučiamas tikras atstumas tarp pranešėjų ir dalyvių, o jūs galite klausytis, apie ką pranešėjai nori kalbėti.
Todėl pasirinkome Zoom, tačiau rekomenduoju naudoti platformą, kuri labiausiai atitinka jūsų įmonę ir jūsų pasirodymo tikslus.
Skatinkite tiesioginius klausimus ir atsakymus
Naudojant SEO darbo valandas, laidą rengia žmonės, kurie pateikia klausimus ir žiūri tiesiogiai.
Stebime tiesioginį pokalbį, o publikos išraiškos (kartais suglumę žvilgsniai, tikrai įsitraukę, dažniausiai daug linkčiojimo) nulemia, ar nagrinėsime temą toliau / gali reikėti ką nors paaiškinti, ar pereisime prie kito klausimo.
Auditorija – tai įtemptų rinkodaros vadybininkų, nusivylusių verslo savininkų ir SEO profesionalų, dirbančių vieni, mišinys. SEO darbo valandos – tai galimybė pamatyti, kas tinka kitiems, iškelti jiems kylančias problemas arba tiesiog pabendrauti su kitais, kurie daro tai, ką jie daro.
Mums, vedantiems serialą, svarbu, kad publika jaustųsi išgirsta ir matyta – o jei kils klausimų, tikėtina, kad apie tai pakalbėsime. Manome, kad „Zoom“ arba „Google Meet“ natūraliai padeda naudoti šį formatą.
Tiesioginės transliacijos metu labai retai pasitaiko atvejų, kai dalyviai iškrenta, o tai gali būti todėl, kad jie jaučiasi taip pat kaip SEO darbo valandų dalis, kaip ir ypatingi svečiai, atsakantys į klausimus.
Kaip valdyti tuos „nepatogius“ tiesioginius auditorijos (o kartais ir svečių) klausimus / atsakymus
Jei yra šių nepatogių tiesioginių klausimų, galite atlikti vieną iš trijų dalykų:
- Palaukite, kol auditorija atsakys į klausimą.
- Paprašykite asmens paaiškinti, ką jis turi omenyje.
- Atsakykite į klausimą (šeimininkas ir bendras vedėjas su ypatingais svečiais).
Kartais užduodami šlamšto klausimai, o jei į juos neatsakoma, jie užduodami dar kartą.
Dažniausiai per 37 epizodus (iki rugpjūčio 11 d.) neturėjome per daug nepatogių tiesioginių klausimų.
Kur rasti garsiakalbius, net jei anksčiau nebuvote su jais susitikę ar su jais nesusisiekėte
Tai buvo trečias kartas, kai vedžiau laidą, todėl susisiekiau su kai kuriais žmonėmis, kurie dalyvavo ankstesnėse laidose. Būti bendruomenių dalimi yra labai svarbu užmegzti ryšį su kitais ir reklamuoti juos laidoje.
Niekada nėra pasiteisinimo, kad jūsų „YouTube“ laidoje kalba tokio paties tipo žmonės.
Jei nerandate žmonių, nepriklausančių savo ratui, tai gerai, bet užmegzkite ryšius su kitais arba paklauskite buvusių kolegų ar draugų, ar jie pažįsta kitus, norinčius dalyvauti jūsų šou.
Kaip skatinti
Nesidrovėkite reklamuoti savo pasirodymą.
Lapkričio 3 d., kai „Good Signals“ pradėjo SEO darbo valandas, jų „LinkedIn“ sekėjų skaičius išaugo 560, o jų prenumeratorių skaičius išaugo 251 iki liepos pabaigos, tai yra 35-oji mūsų serija.
„Good Signals“ turi specialų nukreipimo puslapį su visa informacija (kaip pateikti klausimą ir užsiregistruoti), kuriame dalyviai prisiregistruoja gauti kalendoriaus kvietimus, kurių skaičius auga kiekvieną savaitę – tuo žmonės natūraliai dalijasi.
Iš pradžių Mike'as įtraukdavo SEO darbo valandas į savaitinį informacinį biuletenį, taip pat įtraukdavo jį į savo elektroninio pašto parašą.
Kartu su atitinkamais aprašais taip pat pažymime atskirus vaizdo įrašus „YouTube“ pagal atitinkamas temas, kad jie būtų rodomi paieškose ir kartu su populiariais susijusiais vaizdo įrašais.
Be to, „YouTube“ vykdome nedidelę „Google Ads“ kampaniją, o tai reiškia, kad kai žmonės pamato panašius vaizdo įrašus, jiems rodomas SEO darbo laikas.
Mums pasisekė, kad esame įtraukti į SEOFOMO naujienlaiškį; ačiū, Aleyda Solis.
Buvome pakviesti prisijungti prie podcast'o „Search off the Record“, kur „Google“ kartais apklausia savo laidos svečius. Kartais SEO darbo valandomis taip pat ateina Lizzie ir John iš „Google“.
Naudokite platformą, kuri labiausiai tinka jūsų prekės ženklui
Jei svečiai turi „YouTube“ kanalus, jie kartais dalijasi tiesiogiai platformoje su savo prenumeratoriais. Mes linkę reklamuoti „Linkedin“ ir kartais „Twitter“. Laida Instagrame nesidaliname.
Per pirmuosius kelis mėnesius žaidėme su vaizdo įrašų miniatiūrų dizainu.
Nepersistengdami norėjome sukurti tai, ką žmonės mūsų tinkluose atpažintų – ir atrodo, kad tai pavyko. Kai reklamuojame laidas, miniatiūros išsiskiria.
Būkite atviri atsiliepimams
Visada laukiame atsiliepimų, o gavę juos iš dalyvių atliekame tuos pakeitimus. Tai reiškia, kad SEO darbo valandos ir toliau tobulėja, todėl vis daugiau žmonių tuo džiaugiasi.
Dėl to šie žmonės dalijasi ja su savo tinklu, ir mes turime daugiau informacijos.
Nepasiduok
Jei iš pradžių nepavyksta, išbandykite kitą požiūrį.
Tai trečioji „YouTube“ laida, kurioje dalyvavau. Sugeneravome daugiausia vaizdo įrašų peržiūrų nei aš anksčiau.
Tačiau patirtis, kurią įgijau per ankstesnes laidas, man padėjo su SEO darbo valandomis.
Daugelis iš mūsų neišmoksta vesti tiesioginės „YouTube“ laidos universitete/kolegijoje arba neturi formalaus mokymo; apie tai sužinome darbe.
Todėl mokykitės iš kitų, kuriems pasisekė, ir jei jūsų technika neveikia, nepasiduokite; pabandyk ką nors kitaip.
Daugiau išteklių:
Teminis autoriaus vaizdas