
Šiandienos užduoti SEO klausimą kyla iš Colino Londone, JK.
„Mano klausimas yra apie kopijų turinį. Aš dirbu grupėje mokyklų JK. Mes turime 21 mokyklą, kiekviena turi savo svetainę ir domeną su nuoroda ar reklamjuostė, susiejanti mūsų pagrindinės grupės svetainę. Mokyklos yra labai užimtos, todėl norėdami sutaupyti laiko, mes sukūrėme tinklaraščių įrašus, kad suteiktume mokykloms. Jie keičia keletą dalykų, tačiau iš esmės puslapiai yra beveik vienodi.
Aš turiu patirties su SEO, todėl įdėjau savo „Google Good Boy White Hat“ ir pasakiau: „„ Google “sako, kad to nedaryti, tai yra dublikato turinio. Mums reikia, kad jie būtų kitokie “.
Mano klausimas yra tas, ar mes būsime nubausti? Aš suprantu, kad jie konkuruos tarpusavyje (kartotiniai, tuo pačiu metu paimti 1 puslapį), bet kitaip tai daro mums žalos?
Ar „Google“ yra pakankamai protingas, kad žinotume, kad esame grupė su skirtingais el. Laiškais? Ar turėtume juos visus perrašyti? Ar turėtume tiesiog sustoti? Būtų gerai gauti antrą nuomonę – galbūt man reikia palengvinti ar imtis veiksmų ir pašalinti.
Prašau padėti. Ačiū, Colinas “.
Puikus klausimas, Colin! Tai yra kažkas, kas ateina maždaug kartą per metus su mūsų klientais arba kaip klausimas, kai kalbu konferencijose.
Aš sulaužau atsakymą į keletą skyrių, kad jį būtų galima pritaikyti ir ne mokykloms.
Bet pirmiausia peržiūrėkite šį įrašą apie „Google“ dublikato turinio baudos mitą, nes tai yra kažkas, kas paprastai nesuprantama.
Naudokite „Canonicals“, kai skelbiate antrinėse svetainėse
Aukščiau pateiktoje situacijoje atrodo, kad yra pagrindinė svetainė ir keli variantai.
Jei nerimaujate dėl variacijų svetainių, paimtų iš pagrindinės svetainės, iš dublikatų įrašų pateikite kanonines nuorodas į pagrindinę svetainę.
Apsimeskime, kad tai yra URL:
- Oficiali svetainė-CoININLONDON.com/blog-post-school.
- 1 kopija-CoINININLEEDS.com/blog-post-school.
- 2 kopija-„ColiriningLasgow.com/blog-post-school“.
Oficialioje svetainėje bus savaime pateiktas kanoninė nuoroda, nes tai yra pagrindinė svetainė ir įrašas, kuris turėtų būti reitingas.
1 ir 2 dublikatai turėtų turėti savo kanonines nuorodas, nukreiptas į pagrindinę (oficialią) svetainę. Tokiu būdu „Google“ žino, kuri svetainė yra oficiali ir kuri yra dublikatai.
Taip pat galite naudoti schemas, adresus ir kitus lokalizacijos veiksnius, kurie padėtų apibrėžti, kad tai yra ta pati įmonė ir prekės ženklas, panašiai kaip ir darant vietas, jei esate plytų ir skiedinio verslas ar naudojate TLDS konkrečiam šaliai skirtas taikymas.
Vienas dalykas, kurį reikia atsargiai, yra tai, kad kanoninės nuorodos eina į netinkamą svetainę.
Kai skelbiate originalų turinį konkrečioje mokyklos vietos svetainėje, įsitikinkite, kad kanoninė nuoroda yra savęs nuoroda, palyginti su grįžtant į oficialią svetainę ar pagrindinę svetainę.
Ir jei turinys bus paskelbtas oficialiose svetainėse ir antrinėse svetainėse, jei kanonikalai nurodo konkrečią mokyklos vietos svetainę.
Taip pat norite įsitikinti, kad jūsų svetainės schema neįtraukia turinio, jei jis nėra oficiali versija. Šiuo metu nėra didelis dalykas, bet vis tiek tai, ką galite valdyti.
Paskelbkite tinkamiausią auditoriją
Kai įstrigote, bandant galvoti, kuri svetainė turėtų būti oficiali, arba jūsų turinio valdymo sistema (CMS) leidžia jums priskirti pagrindinę turinio svetainę, pagalvokite, kas naudos iš įrašo ir ten būtų paskelbtas.
Jei tai yra įvykis ir prieinamas tik vienai ar penkioms mokykloms, palyginti su 21, paskelbkite tinkamiausią auditoriją ir naudoja tą patį kanoninį planą aukščiau.
Galite norėti, kad turinys būtų prieinamas visiems studentams, tėvams ir dėstytojams, tačiau jei jis yra svarbus tik mažesnei grupei ar vienai mokyklai, paskelbkite jį tik į svarbiausią vietą.
Kai kurie turinys nėra dublikatas
Sniego dienomis, kai kai kurios mokyklos gali būti atšauktos, kitos vėluoja, o vieni – kaip įprasta, nedvejodami paskelbti jas.
Pagrindinė turinio dalis bus ta pati ar panaši, ir tai yra gerai. Galite tą patį atidaryti ir uždaryti įrašą; Svarbiausias turinys yra mokyklos pavadinimas ir informacija apie tai, kada mokykla prasideda remiantis vieta.
Gali būti naudinga turėti pagrindinį įrašą su visomis vietomis ir jų statusu pagrindinėje svetainėje, tada turėti „dublikatų“ variantus su lokalizuota informacija apie asmenį.
Daugelis žmonių mano, kad tai būtų dubliuotas turinys. Tai neturėtų būti tokia, kokia yra tinkama konkrečiai auditorijai ir tik ta auditorija.
Pagalvokite apie vaistinę ar mažmeninės prekybos tinklą, kuriame vieninteliai skirtumai yra darbo valandos, telefono numeris ir pora konkrečių parduotuvių detalių.
Ar turinys turėtų būti perrašytas kiekvienoje svetainėje?
Jei turite galimybių ir galite tai padaryti aktualu toje konkrečioje vietoje, tada taip, būtų nauda.
Pvz., Galite turėti tik berniukų ar tik mergaičių mokyklą arba pradinę, aukštą ir ikimokyklinę įstaigą. Jei turinys skirtas tėvų mokytojų asociacijai (PTA), tikimybė, kad pradinių klasių mokyklinių mokyklų tėvų susitikimai bus skirtingi nuo vidurinės mokyklos.
Pridėdami darbotvarkes, sprendimus, valdybos narius, laikus ir kitus unikalius susitikimų atributus, galite turėti panašias angas ir uždarymus, nes įrašų kūnas ir mėsa bus unikali.
Naudokite „Google“ verslo profilį
Tai, ko aš asmeniškai nepadariau, nes aš nedirbau konkrečiai mokyklose, turinčiose kelias svetaines, naudoja „Google“ verslo profilį jūsų vietinėms vietoms.
Aš tai padariau su mažmenininkais ir panašiomis pramonės šakomis, tokiomis kaip ne pelno siekiančios organizacijos ir paslaugų teikėjai, turintys vietinių filialų, kurių kiekvienas turi savo domeną.
Nustatę URL aukštyn ir derindami juos kaip subjektus, galite padėti sumažinti panašaus turinio dubliavimąsi. „Google“ verslo profilis leis juos sinchronizuoti kartu.
Tai nepadės dėl jūsų pagrindinio kopijavimo turinio klausimo, tačiau tai galėtų padėti įsitikinti, kad vietos yra apskaitomos vietinės paieškos rezultatais, kurie gali būti svarbūs konkrečiose situacijose.
Jei jūsų svetainėse paaiškės, kad nesistengiate žaisti sistemos, tada nesijaudinčiau dėl dubliavimo turinio baudų.
Jei esate tikrai susirūpinę, naudokite kanonines nuorodas, nurodančias pagrindinę versiją, kuri gyvena grupės svetainėje. Tada naudokite savarankiško nuorodos kanonikus bet kokiam unikaliam turiniui, paskelbtam atskirose mokyklų svetainėse.
Tikiuosi, kad tai padės, ir ačiū, kad paklausėte!
Daugiau išteklių:
Feaded Image: Paulo Bobita/Search Engine Journal