
Buvo daug gerų klausimų, tačiau šis iš Philo iš Trumbull išsiskyrė:
„Kokios yra vidutinės sumos, kurias įmonės imasi vykdydama PPC kampaniją?“
Veiksniai, darantys įtaką PPC valdymo išlaidoms
Čia yra pagrindiniai veiksniai, lemiantys, kiek turėtumėte tikėtis sumokėti:
- Pardavėjo patirties lygis: Patyrę ekspertai dažnai imasi daugiau imasi efektyvumo ir strateginės įžvalgos, kurios gali kompensuoti didesnius mokesčius.
- Paslaugų apimtis: Ar jūs prašote pardavėjo tvarkyti kūrybą (skelbimų dizainą, nusileidimo puslapius) ar tiesiog kampanijos valdymą?
- Kanalų skaičius: Valdant kelias platformas („Google“, „Microsoft“, „Meta“, „LinkedIn“, „Tiktok“ ir kt.), Reikia daugiau pastangų ir žinių.
- Strateginis Vs. Taktinis vykdymas: Ar norite partnerio, kuris proaktyviai optimizuotų ir strategizuotų, ar tas, kuris vykdo pagal jūsų kryptį?
- Komplektuotos paslaugos: Kai kurios agentūros siūlo PPC kaip platesnio skaitmeninės rinkodaros paketo dalį, pavyzdžiui, SEO ar socialinės žiniasklaidos valdymą, kuris gali užtikrinti sąnaudų efektyvumą.
Nėra universalaus „pigaus“ ar „brangios“ parinkties. Svarbu tai, kad jūs suderinate lūkesčius su investicijomis.
Svarbu ir tai, kad jūs nustatote pagrįstus lūkesčius savo pardavėjui ir kampanijoms, kurias jie sukurs/valdys jums.
(PPC tendencijos 2025) Atsisiųskite nemokamą el. Knygą →
C„OMmon PPC“ kainų modeliai
Įtraukdami PPC pardavėją, jūs mokate už patirtį ir laiką – už techninį vykdymą ar strateginę priežiūrą.
Žemiau yra dažniausiai pasitaikantys kainų nustatymo modeliai:
1. Išlaidų procentas + fiksuotas mokestis
Istoriškai populiarus išlaidų procentas buvo populiarus, tačiau jis nepatenka į palankumą, nes jis ne visada suderina valdymo mokestį su kliento gerove.
Jei agentūra uždirba daugiau pinigų vien todėl, kad išleidžiate daugiau skelbimų, jiems yra mažiau paskatų efektyviai optimizuoti jūsų biudžetą.
Vietoj to, daugelis agentūrų dabar struktūrizuoja savo mokesčius, susijusius su pastangomis ir rezultatais, o ne vien tik skelbimais.
- Fiksuotas mokesčio komponentas paprastai svyruoja nuo 500–2 500 USD per mėnesį.
- Išlaidų procentas skiriasi tarp 5% ir 15%nors agentūros vis labiau palaiko alternatyvius kainų nustatymo modelius.
2. Fiktyvių kainų nustatymas
Kai kurios agentūros renkasi nuspėjamą vienodą kainą. Tai gali apimti skelbimų išlaidas arba būti padalintoms į valdymo mokesčius ir žiniasklaidos išlaidas.
- Plokščio dydžio valdymo mokesčiai paprastai svyruoja nuo Nuo 2500 iki 10 000 USD per mėnesį.
- Kainų nustatymas padidėja atsižvelgiant į papildomas paslaugas, tokias kaip:
- Skelbimų kūrybinis ir nukreipimo puslapio dizainas.
- Išplėstinė konversijos stebėjimo sąranka.
- Dažnas kampanijos pasukimas dėl besikeičiančių verslo tikslų.
3. Veiklos rezultatai pagrįsta kainodara
Šiame modelyje agentūros imasi už potencialų klientą ar konversiją, o ne už fiksuotą mokestį.
Nors tai kreipiasi, tai dažnai reiškia Agentūra išlaiko sąskaitos nuosavybękuris gali būti problemiškas, jei kada nors norite kontroliuoti savo kampanijas.
Jei jums patogu niekada neturėti savo PPC sąskaitos, tai gali veikti. Tačiau jei skaidrumas ir ilgalaikis lankstumas yra svarbus, tradicinis kainų nustatymo modelis yra saugesnis statymas.
Tinkamo PPC pardavėjo pasirinkimas savo biudžete
Be išlaidų, tinkamo PPC valdymo partnerio pasirinkimas priklauso nuo jūsų biudžeto, tikslų ir vidinių galimybių:
- Biudžetai mažesni kaip 2500 USD per mėnesį: Apsvarstykite galimybę valdyti PPC vidaus ar automatikos įrankių naudojimą, nes agentūros mokesčiai gali suvalgyti per daug skelbimo biudžeto.
- Labai sezoninis verslas: Plokščios kainos gali būti prasminga išlyginti išlaidų svyravimus.
- Stabilios išlaidų sąskaitos: Kainų procentinė dalis dažnai lemia mažesnius bendrus mokesčius, tačiau įsitikinkite, kad jis atitinka jūsų verslo tikslus.
- Ieškote strategijos ir vykdymo? Didesnės kainos agentūros teikia strateginę įžvalgą ir iniciatyvią valdymą.
- Reikia praktinio vykdytojo? Paprastai mažesnių išlaidų pardavėjai reikalauja, kad jūs vadovautumėte strategijai.
- Atsižvelgiant į pilną skaitmeninę strategiją? Kai kurios agentūros surinko PPC su SEO ir socialinės žiniasklaidos valdymu, kurie gali suteikti geresnę sinergiją ir sutaupyti išlaidų.
(Nemokamai atsisiųsti) Geriausios PPC tendencijos formuoti jūsų 2025 strategiją →
Paskutiniai paėmimai
PPC valdymui nėra fiksuotos normos.
Tai, ką mokate, priklauso nuo jums reikalingos paramos ir kompetencijos lygio. Svarbiausia yra išlaidų balansavimas su lūkesčiais, siekiant užtikrinti stiprią investicijų grąžą.
Turite klausimą apie PPC? Pateikite per šią formą. Iki pasimatymo kitą mėnesį!
Daugiau išteklių:
Feaded Image: Paulo Bobita/Search Engine Journal