
Ši ištrauka yra iš Kate Mackie B2B rinkodaros pagrindų © ️2025 m. Ir yra atkuriamas bei pritaikytas gavus leidimą iš „Kogan Page Ltd“.
Sukurti nuoseklų prekės ženklą „B2B“ tampa vis svarbesnis.
Vienu metu turėdami tiek mažai pirkėjų rinkoje, taip pat vis daugiau pirkėjų grupės žmonių, turite sukurti įsimintinus prekės ženklo signalus, kurie gali būti jūsų pirkėjo atmintyje spartusis klavišas, kuris jus išskiria.
Ši individuali prekės ženklo istorija jų galvoje bus susieta su jūsų firminiu turtu, atlaisvindama vietą komunikacijose, kad galėtumėte pasidalyti gilesnėmis žinutėmis, pvz., Konkrečia produktu ir paslauga.
Viskas prasideda nuo jūsų prekės ženklo istorijos apibrėžimo. Kas verčia jus išskirti?
Tuomet reikia atlikti visus rinkodaros komunikacijas, atgaivinant jūsų prekės ženklą.
Tikslas
Bendrovės tikslas yra jos priežastis: tai, ką ji daro kiekvieną dieną ir tai, ką ji siekia visose suinteresuotųjų šalių grupėse, kurioms ji tarnauja.
Tai turėtų būti pareiškimas, kuris rezonuoja su visais darbuotojais ir yra pagrindinis dėmesys, kaip jūs teikiate savo produktus ir paslaugas. Tai yra pagrindinė verslo kultūros dalis ir ją reikia atsispindėti jūsų prekės ženkle, rinkodaroje ir komunikacijose.
Tai taip pat yra pagrindas, kaip jūs skatinate aktualumą bendruomenėms, kuriose dirbate.
Verslo ar prekės ženklo tikslas, kuris rezonuoja su jūsų darbuotojais, gali būti integruotas į savo asmeninį tikslą. Šis derinimas suteikia dar didesnį priklausymo tiems, kurie dirba verslui, jausmą.
Yra tradicinė japonų koncepcija, kuri, kaip manoma, pirmą kartą buvo sugalvota 7 -ajame amžiuje, pavadinimu „Ikigai“, tai yra sistema, naudojama tam, kad asmenys galėtų rasti ir sukurti tikslo jausmą.
Tai taip pat gali būti išversta į verslą, firmas ir organizacijas, padedančias jums suvokti jūsų „North Star“.
Dirbdami tai per daug, galėsite galvoti apie tai, kas skatina jus ir jūsų auditoriją, suderinkite su jūsų profesija ir uždirbate pinigus.
Aistros, misijos, profesijos ir pašaukimo sutapimas yra tas, kuriame reikia sutelkti dėmesį, kai kuriate savo unikalų tikslą, kuris patenka į jūsų pačios unikalios vertės pasiūlymą.
Prekės ženklo padėties nustatymas
Jūsų prekės ženklo išdėstymas jūsų auditorijos galvose turėtų atspindėti, kaip jūsų prekės ženklas yra šalia jūsų konkurentų, kaip ir ką jis teikia jūsų klientui, kartu su tuo, kaip jis veikia kaip įmonė.
Tai turėtų būti pagrįsta tuo, ką jūsų klientai žino apie jus, jūsų produktus ir paslaugas ir tai, ką jie jaučia, kai naudojasi ar sunaudoja.
Svarbiausia suprasti jūsų poziciją prieš konkurentus. Pažvelgę į jūsų įmonės kintamuosius, galite nubrėžti savo poziciją prieš konkurentus naudodamiesi nustatytu 2 × 2 bloko modeliu.
Išbandę kintamuosius, kurie yra aktualūs jūsų verslui, padės suprasti konkurenciją ir tai, kaip jie patys pozicionuoja.
Kintamieji gali apimti kainą, parodytą atsižvelgiant į kokybę kaip atskaitos tašką – tai padės pamatyti jūsų suvokimą prieš konkurentus kaip žemą ar aukštą kokybę, palyginti su maža ar didele kaina.
Galėsite pamatyti, ar rinkoje yra spragų, kurioms galbūt galėsite turėti – pratęsdami savo produkto ar paslaugų portfelį – ar naujų rinkos pasiūlymų kūrimą.
Turite įsitikinti, kad jūsų pozicionavimas teisingas tam, ką jūs iš tikrųjų pateikiate kaip įmonė. Pernelyg per didelis ar per didelis augimas galų gale patirs nesuderintą klientų patirtį, kuri gali pakenkti bet kokiam pasitikėjimui, kurį galbūt sukūrėte.
Prekės ženklo pažadas
Prekės ženklo pažadas yra labai svarbus kuriant vertės pasiūlymą. Pirkėjui ar klientui pažadas yra įgyvendinamas perkant jūsų produktus ar paslaugas.
Jūsų išskirtinis diferencialas išsamiai aprašo jūsų prekės ženklo poziciją, susijusią su rinkai, būtent jūsų tiksline auditorija, ir yra pagrindinis žingsnis kuriant jūsų pranešimus ir pasakojimą.
Prekės ženklo ir rinkodaros kampanijos pranešimai
Jūsų sukurtos žinutės turėtų būti suderintos su visais jūsų prekės ženklo elementais ir gali būti naudojami prekės ženklo rinkodaroje, tačiau ją taip pat turėtų būti galima pritaikyti produktams ar paslaugoms ir naudoti kaip kampanijos turto dalį. Šis rašytinis turtas turėtų apimti patikimas priežastis manyti, kad jūsų reikalavimai ir jūsų pozicija.
„Priežastys tikėti“ gali būti atvejų analizės, naudojimo atvejų, duomenų pagrįstos intelekto ir kitų įrodymų, kurie padidina patikimumą jūsų pozicijai, kurios užima rinkoje, derinys.
Šios įžvalgos turėtų būti integruotos į jūsų kampanijas, siekiant paremti vertės pasiūlymo vykdymą ir turėtų būti esminė turiniui, naudojamam toliau svarstyti ir įsigyti jūsų produktus bei paslaugas.
Jūsų prekės ženklas, produktas ir kampanijos pranešimai turėtų likti kaip Rusijos lėlės ir visi suderinti vienas su kitu, remdamiesi aiškiu supratimu, ką kiekvienas elementas reiškia auditorijai.
Prekės ženklo pranešimai turėtų būti sukurti ilgalaikiam ir turėti ilgaamžiškumą, tuo tarpu jūsų produktai ir paslaugos greičiau pasikeis su klientų ir klientų atsiliepimais.
Todėl jūsų produktų ir paslaugų pranešimai ir turtas turėtų būti peržiūrimi kasmet, pridedant visas naujas funkcijas, pranašumus ar papildomus įrodymų taškus.
Kampanijos pranešimus lemia dabartinis makrokomandos kontekstas ir greičiausiai bus tema apie trumpalaikius pristatymo tikslus, todėl turėtų būti reguliariai peržiūrėti.
Tai suteikia jums naudingą peržiūros laiko tarpą, kuris turėtų būti integruotas į jūsų poveikio tyrimus, nuolat suprantant veiklos rezultatus prieš prekės ženklo, produkto ar individualios kampanijos metriką.
Atneškite savo pranešimus į gyvenimą
Bendravimas visame jūsų portfelyje turi būti paremtas atsižvelgiant į prekės ženklo pažadą, kuris pataiko į jūsų verslo centrą ir yra suderintas su jūsų tikslu.
Tai suteiks jums geriausią trampliną, skirtą autentiškoms, kūrybinėms vykdymams pateikti, kurie rezonuoja su jūsų auditorija.
Mes, kaip rinkodaros specialistai, turime papasakoti istoriją, audžiant įrodymų taškus ir atvejų tyrimus apie pasakojimą, kuris skatina norą pirkti produktus ir paslaugas, net jei pirkėjų nėra rinkoje.
Tai užtikrina, kad jūs ir toliau kurtumėte ir vairuojate prijungtą atmintį, kai pirkėjai yra pasirengę pirkti ir kategorijos įėjimo taške.
Pasakojimas yra pripažintas kaip svarbus kūrybinių įgūdžių aspektas – naudojant istorijas ir alegorijas, kad būtų galima sudominti auditoriją, užmegzti ryšį, įkvėpti įvairių tipų atminties ir kurti nuorodas nuo to, kaip jaučiatės, iki asociacijos su savo prekės ženklu.
Pasakojimas
Istorijos rezonuoja taip gerai, kad didžiulė reklamos dalis – tiek B2C, tiek B2B – eina „trijų veiksmų struktūros“ keliu.
Tai yra dramaturgų naudojama struktūra ir dažnai priskiriama Aristoteliui, tačiau Syd Field populiaria savo 1979 m. Knygoje Scenarijus: scenarijaus pagrindai.1
Pagalvokite apie bet kokius skelbimus, kuriuos galite atsiminti, nes tai dažnai naudojama „B2C“, pvz.
Tarp B2C ir B2B yra daugiau panašumų, nei mes pripažįstame. Pasakojimas kerta ir yra įprastas visų auditorijų poreikiams.
Prekiniai ženklai yra tokie pat galingi, jei ne labiau, „B2B“, nes jūsų auditorija priima tai, kas dažnai jaučiasi kaip didesnis sprendimas.
Jei perkate netinkamą B2C produktą, jūs nesigilinate į savo pragyvenimo šaltinį, kai priimate sprendimą dėl pirkimo.
Štai kodėl stiprus B2B prekės ženklas laimės kiekvieną kartą, nes reikia neįtikėtinai įsitikinusio pirkėjo, kad pažvelgtų į labiausiai žinomus teikėjus, kurių reputacija buvo sukurta per daugelį metų pristatymo ir vykdymo savo specializuotų srityse.
Norėdami perskaityti visą knygą, SEJ skaitytojai turi išskirtinį 25% nuolaidos kodą ir nemokamą pristatymą JAV ir JK. „KoganPage.com“ naudokite reklaminį kodą SEJ25.
1 Field, S (1979 m., Peržiūrėtas leidimas 2005) Scenarijus: ekrano rašymo pagrindai, „Random House Publishing Group“, JAV
Daugiau išteklių:
Pateiktas vaizdas: Purfinavimas/„Shutterstock“