
Reguliarūs auditai yra viena iš pagrindinių darbo eigų bet kurioje mokamos žiniasklaidos strategijoje.
Nesvarbu, ar tiriate sąskaitų anomalijas, vertinate augimo galimybes, ar ruošiatės pereiti strategijas ar pardavėjus, auditas yra esminis PPC sėkmės ramstis.
Štai dalykas: ne kiekviena audito strategija tinka kiekvienai paskyrai. Visame kontroliniame sąraše nėra vienodų kontrolinių sąrašų, neatsisakys platformos keiksmažodžių, verslo tikslų ar kampanijos brandos.
Štai kodėl šio mėnesio paklauskite PPC, mes atidžiau pažvelgsime į reguliarių auditų atlikimo vertę – ir kaip tai padaryti taip, kad iš tikrųjų skatintume prasmingas įžvalgas ir veiksmus.
Mes sutelksime dėmesį į įvairių platformų auditus, su „Takeaways“, kuriems taikoma, ar jūs valdote mokamą paiešką, ar mokamos socialinės kampanijos.
Kodėl svarbūs reguliarūs auditai
Esmė, didžiausias audito pranašumas yra aiškumas. Jei kada nors nustebinote skelbimo sąskaitą faktūrą ir pastebėjote, kad įdomu: „Už ką aš tiksliai mokėjau?“ – Tu ne vienas.
Reguliarus auditas Demystify našumas. Jie padeda suprasti, kodėl vyksta tam tikros tendencijos ir ar jūsų struktūra iš tikrųjų palaiko jūsų tikslus.
Be veiklos stebėjimo, auditas atrakina tris kritinės vertės sritis:
1. Biudžeto prieiga prie naujų subjektų
Skelbimų platformos paprastai renkasi išlaidas už „žinomus“ kiekius – skelbimus, raktinius žodžius ir auditoriją su konversijos duomenimis.
Nors tai yra prasminga mašininio mokymosi požiūriu, jis gali atsisakyti jūsų naujų kampanijų, skelbimų ar nukreipimo į eksperimentus, nebent jūs tyčiojatės dėl to, kaip testuojate.
Auditas padeda užtikrinti, kad naujesni subjektai nebūtų badaujantys dėl biudžeto vien todėl, kad vyresni egzistuoja konkuruojančiose kampanijose/portfeliuose.
Galite pastebėti galimybes perkelti bandymą į atskiras kampanijas ar nustatyti, ar senesnis turtas jau apima naujesnę idėją.
Eik: Peržiūrint subjekto lygio išlaidas, paklauskite: Ar mano nauji testai yra sąžiningi? Jei ne, apsvarstykite galimybę juos pasukti į savo kampanijas su saugomais biudžetais. Galėsite pasakyti, ar jie bus užgniaužti tikrinant, ar nėra įspūdžių ir prieigos prie biudžeto.
2. Aktyvus Vs. Pasyvūs valdymo santykiai
Vienas didžiausių sąskaitos strateginės sveikatos rodiklių yra aktyvaus ir pasyvaus valdymo santykis.
- Aktyvus valdymas Apima strateginius veiksmus, tokius kaip naujų kūrybų išbandymas, raktinių žodžių temų pridėjimas ar auditorijos tobulinimas.
- Pasyvus valdymas yra labiau veikiantis: Pauzės kampanijos, pasiūlymų koregavimas arba pasikliaukite automatinėmis IP išskirtinėmis ir tempimo scenarijais.
Jei jūsų auditas atskleidžia labai pabrėžiamą pasyvių užduočių dėmesį, tai gali reikšti, kad praleidžiamos strateginės galimybės.
Nors kampanijoms paleisti ir rinkti duomenis yra vertinga, per daug pasikliaujant autopilotu, gali būti sąstingis.
Pastaba: pasyvios užduotys yra svarbios ir neturėtų būti nutrauktos, tačiau jos neturėtų būti vienintelės, užpildytos sąskaitoje.
Eik: Peržiūrėkite pokyčių istoriją. Ar dauguma pakeitimų yra pagrįsti pasiūlymais, ar susiję su biudžetu? Jei taip, sukurkite kadenciją, kad kiekvieną mėnesį išbandytumėte naujas kūrybines ar nukreipiančias idėjas.
3. Savo strateginių šališkumų išbandymas
Mes visi esame linkę prilipti prie to, kas praeityje. Tai žmogaus prigimtis. Vis dėlto praėjusiais metais pristatomos strategijos šiandien gali būti ne aktualios.
Tvirtas auditas gali atskleisti aklas vietas, tokias kaip trūkstama įspūdžio dalis, kylančios išlaidos už paspaudimą arba mažėjanti švino kokybė ir iššūkių prielaidos, kurias padarėte apie savo geriausius atlikėjus.
Eik: Sukurkite palyginamąjį turto palyginamąjį vaizdą šį ketvirtį, palyginti su paskutiniu. Ar vis dar laimi jūsų „laimėtos“ kampanijos? O gal jie važiuoja iš praeities sėkmės?
Kaip atlikti auditą, kuris iš tikrųjų padidina vertę
Dabar, kai mes ištyrėme kodėl, įsitraukime į tai, kaip.
1. Įdėkite auditą į kalendorių
Kiekvieną ketvirtį užblokuokite struktūrizuotą auditą. Vienas ar dvi valandos per ketvirtį vienai sąskaitai yra geras etalonas – ne todėl, kad auditas užtrunka taip ilgai, o todėl, kad tam skirtas laikas užtikrina, kad jis iš tikrųjų bus atliktas.
Pro patarimas: traktuokite jį kaip su kliento susitikimu, net jei jis yra vidinis. Jei tai yra jūsų kalendoriuje, tai vyksta.
2. Auditas prieš tinkamus etalonus
Geras auditas ne tik klausia: „Ar mano CPA žemas?“ Tai klausia: „Ar tai tikra CPA, ir ar tai atspindi prasmingas konversijas?“
Jei matote puikių kainų už įsigijimo numerius, kaskite giliau:
- Ar mikrokonversijos išpūtė rezultatus?
- Ar konversijos veiksmai yra tinkamai įvertinti?
- Ar jūsų skelbimai pasiekia kvalifikuotus vartotojus?
Įsitikinkite, kad atskirkite praneštas kainą vienam įsigijimui („CRM“ ar „Google Analytics 4“) ir „Platform CPA“ („Google“, „Meta“, „Microsoft“ ir kt.). Jei yra neatitikimo, gali būti laikas išvalyti konversijos stebėjimo sąranką.
Eik: Ištraukite savo platformos praneštos CPA ir faktinių pajamų auginimo konversijų vaizdą iš šono. Kiekvieno stebėto veiksmo kokybę ir ketinimus audituokite.
3. Audito kūrėjai už atlikimą ir atitiktį
Kūrybiniai auditai nėra susiję tik su šviežumu ar paspaudimų rodikliu. Jie taip pat susiję su atitiktimi, ypač reguliuojamose pramonės šakose. Pranešimai, kurie sijonų politikos linijos (net netyčia) gali tankuoti sąskaitos našumą.
Čia pramonei būdingos žinios tampa neginčijamos. Jūsų kūrybai gali atkreipti dėmesį, bet ar tai leidžiama vertikaliai?
Eik: Kryžminės nuorodos į jūsų dabartinę skelbimo kopiją ir kūrybą naudojant naujausią platformos skelbimų politikos atnaujinimą. Premija: Prieš pradėdami naują turtą, jūsų legalios ar atitikties komandoje.
Galutinės mintys: auditas kaip strategijos įgalintojai
Auditai yra daugiau nei namų tvarkymas; Jie yra strateginiai atstatymai. Jie padeda jums patvirtinti dabartinę kryptį, iššūkį pasenusioms prielaidoms ir išstumti vietą naujovėms.
Pernelyg dažnai sąskaitos įstrigo techninės priežiūros režime. Auditas nutraukia tą ciklą.
Įtraukdami įprastą struktūrizuotą auditą į savo darbo eigą, sukuriate grįžtamąjį ryšį, kuris apsaugo biudžetą, paaštrina strategiją ir galiausiai duoda geresnių rezultatų.
Ar turite klausimą, į kurį norite kreiptis? Paklauskite čia!
Daugiau išteklių:
Feaded Image: Paulo Bobita/Search Engine Journal