
„Google“ paskelbė savo „Gemini AI“ platformos atnaujinimus „Google I/O“, pristatant funkcijas, kurios galėtų pakeisti tai, kaip paieškos ir rinkodaros specialistai analizuoja duomenis ir sąveikauja su skaitmeniniais įrankiais.
Naujos galimybės sutelkia dėmesį į patobulintus samprotavimus, patobulintą sąsajos sąveiką ir efektyvesnes darbo eigas.
„Gemini 2.5“ modeliai gauna našumo atnaujinimus
„Google“ pabrėžia, kad „Gemini 2.5 Pro“ veda „WebDev“ arenos lyderių lentelę, kurios ELO balai yra 1420. Jis pirmiausia užima visų kategorijų kategorijas „LMarena“ lyderių lentelėje, kuria vertina AI modelius.
Modelyje yra vieno milijono kalbų konteksto langas, skirtas apdoroti didelius turinio įvestis, veiksmingai palaikant ilgo teksto analizę ir vaizdo supratimą.
Tuo tarpu „Gemini 2.5 Flash“ buvo atnaujinta siekiant pagerinti samprotavimo, multimodalumo, kodo ir ilgo konteksto apdorojimo našumą.
„Google“ praneša, kad dabar naudojama 20–30% mažiau žetonų nei ankstesnės versijos. Atnaujintą „Flash“ modelį šiuo metu galima įsigyti „Gemini“ programoje ir paprastai jį galima gaminti „Google AI Studio“ ir „Vertex AI“ birželio pradžioje.
„Dvyniai Live“: naujos kameros ir ekrano bendrinimo galimybės
Išplėstinė „Gemini Live“ funkcija yra reikšmingas „Gemini“ ekosistemos papildymas, kurį dabar galima įsigyti „Android“ ir „iOS“ įrenginiuose.
„Google“ praneša, kad „Gemini Live“ pokalbiai vidutiniškai yra penkis kartus ilgesnės nei teksto sąveikos.
Atnaujintoje versijoje yra:
- Fotoaparato ir ekrano bendrinimo galimybės, leidžiančios vartotojams nukreipti telefonus į objektus realiojo laiko vizualine pagalba.
- Integracija į „Google Maps“, kalendorių, užduotis ir saugoti (ateinančias kelias savaites).
- Gebėjimas kurti kalendoriaus įvykius tiesiogiai iš pokalbių.
Šios savybės leidžia rinkodaros specialistams demonstruoti produktus, pašalinti triktis ir planuoti kampanijas, naudodamiesi natūraliais pokalbiais su AI pagalba.
Gilus mąstymas: patobulintas sudėtingų problemų pagrindimas
Eksperimentinis „Gemini 2.5 Pro“ „gilaus mąstymo“ režimas naudoja tyrimų metodus, leidžiančius modeliui prieš reaguodamas apsvarstyti kelis sprendimus.
„Google“ per „Gemini“ API pateikia patikimus bandytojus, kad surinktų atsiliepimą prieš platesnį leidimą.
Nauji kūrėjų įrankiai rinkodaros programoms
Keletas kūrėjų patirties patobulinimų yra::
- Minties santraukos: „2,5 Pro“ ir „Flash“ dabar pateiks struktūrizuotas jų samprotavimo proceso santraukas „Dvynių API“ ir „Vertex AI“.
- Mąstymo biudžetai: Ši funkcija plečiasi iki 2,5 PRO, leidžiančios kūrėjams valdyti mąstymo ženklo naudojimą prieš atsakymą, o tai daro įtaką sąnaudoms ir našumui.
- MCP palaikymas: Natūralios paramos modelio konteksto protokolui įvedimas „Dvynių API“ leidžia integruoti su atvirojo kodo įrankiais.
Čia pateikiami pavyzdžiai, kaip minties santraukos ir mąstymo biudžetai atrodo „Dvynių“ sąsajoje:


„Dvyniai“ „Chrome“ ir naujų prenumeratos planuose
„Gemini“ yra integruotas į „Chrome“, „Google AI“ prenumeratoriai, einantys į JAV, ši funkcija leidžia vartotojams užduoti klausimus apie turinį naršant svetainėse.
Žemiau esančiame paveikslėlyje galite pamatyti šios galimybės pavyzdį:

„Google“ taip pat paskelbė apie du prenumeratos planus: „Google AI Pro“ ir „Google AI Ultra“.
„Ultra Plan“ kainuoja 249,99 USD/mėn. (Su 50% nuolaida pirmiesiems tris mėnesius naujiems vartotojams) ir suteikia prieigą prie pažangių „Google“ modelių, turinčių didesnes naudojimo ribas ir ankstyvą prieigą prie eksperimentinių AI funkcijų.
Žvilgsnis į priekį
Šie „Gemini“ atnaujinimai reiškia pastebimus AI pasiekimus, kuriuos rinkodaros specialistai gali integruoti į savo analitinius darbo eigas.
Kadangi šios funkcijos prasideda artimiausiais mėnesiais, SEO ir rinkodaros komandos gali įvertinti, kaip šios priemonės tinka jų dabartinėms strategijoms ir techniniams reikalavimams.
AI įtraukimas į „Chrome“ ir patobulintus pokalbio sugebėjimus rodo nuolatinę evoliuciją, kaip vartotojai užsiima skaitmeniniu turiniu – tendencija, kurią paieškos ir rinkodaros specialistai turi atidžiai stebėti.