
„Google“ verslo profiliai (GBP) tapo būtini vietiniam paieškos matomumui, klientų pasitikėjimui ir važiuojant pėsčiųjų srautu, ypač įmonėms, kurioms yra dešimtys ar šimtai fizinių vietų.
Kiekvienas profilis veikia kaip skaitmeninio prekės ženklo sąlyčio taškas, kuris daro tiesioginį poveikį, kaip jūsų verslas užima vietines paieškas ir kaip potencialūs klientai suvokia jūsų prekės ženklą.
Tačiau peržiūros ir reputacijos valdymas tokiu mastu nėra lengva užduotis.
Kai prižiūrite šimtus profilių, paplitusių skirtinguose regionuose ar šalyse, išlikti nuoseklūs tampa tikru iššūkiu.
Kai kurios vietos gali spindėti su puikiomis atsiliepimais ir aktyviais atsakymais, o kitos – pasenusios ar neaktyvios, tempdami ne tik individualią parduotuvės našumą, bet ir bendrą prekės ženklo įvaizdį.
Šiame straipsnyje paaiškinta, kaip sukurti keičiamą, praktinę apžvalgų ir prekės ženklo buvimo strategiją visuose „Google“ verslo profiliuose.
Šios įžvalgos atsiranda iš realaus pasaulio patirties, dirbančios su kelių vietų prekės ženklais, kai kurie turi tūkstančius sąrašų, ir iš analizuojant didelio masto duomenis naudojant mūsų įrankį „Mirador“.
Apžvalgų poveikis mastu
Apžvalgos yra svarbiausia skatinant vietinės paieškos našumą ir patvirtinant bei pasitikint jūsų auditorija.
„Google“ žvelgia į juos, kad įvertintų patikimumą, aktualumą ir autoritetą žemėlapių pakete. Kelių vietų įmonės tiesiogiai daro įtaką kiekvienam sąrašui matomam.
Apžvalgų padariniai pasiekia daug daugiau nei „vietinis SEO spektaklis“. Apžvalgos dažnai yra pirmasis įspūdis, kurį klientas susidaro.
Stiprus vidutinis įvertinimas, reguliari peržiūros veikla ir apgalvotas atsakymas gali greitai paskatinti pasitikėjimą.
Jei neigiamos ar senos apžvalgos liks neatsakytos arba per trumpą (ir pastarojo meto) laikotarpį kaupiasi aukštu dažniu, greičiausiai prarasite potencialius naujus klientus, kol jie sąveikauja su jūsų prekės ženklu, produktais ar paslaugomis.
Mastu tendencijos tampa svarbesnės. „Google“ įvertina bendrą apžvalgos dažnį, pasikartojančius raktinius žodžius ir tai, kaip užsiima verslu.

Profiliai, kurie lieka atnaujinti ir rodo nuolatinę klientų sąveiką.
Taigi, peržiūros strategija negali būti tik apie „Problemų parduotuvės“ taisymą; Jis turi palaikyti augimą ir matomumą visame jūsų pėdsake.
Nustatykite savo pagrindą
Prieš pradėdami veiksmingai suplanuoti bet kurią strategiją, turite suprasti savo dabartinę poziciją ir našumą.
Pradėkite kataloguodami kiekvieną aktyvų „Google“ verslo profilį, tikrindami, ar nėra dublikatų, trūkstamų teiginių ar netikslios informacijos.
Tada norite sužinoti duomenis apie kiekvieno sąrašo našumą:
- Kiek apžvalgų ji turi?
- Koks vidutinis balas?
- Ar apžvalgos yra naujausios?
- Ar kas nors į juos reaguoja?
Daugeliu atvejų pastebėsite, kad kai kurios vietos yra įtrauktos, o kitose – be jokių atsakymų ir kelis mėnesius nebuvo paliesti.
Šiuos duomenis galite rasti naudodami atskirus „Google“ verslo profilius, apibendrinti per API arba naudoti trečiųjų šalių įrankį.

Šis auditas tampa jūsų pagrindu.
Tai nustato reikšmingiausius spragas ir suteikia būdą įvertinti pažangą bėgant laikui.
Prijunkite apžvalgos valdymą prie prekės ženklo identiteto
Apžvalgos nėra tik atsiliepimai; Jie yra jūsų prekės ženklo pratęsimas viešai. Tai, kaip jūs reaguojate ar neatsakote, siunčia pranešimą apie jūsų vertybes ir sugebėjimą nuosekliai suteikti patenkinamą patirtį.
Jei pažadate draugišką, greitą aptarnavimą, tai turėtų būti aiškiai susijusi, kai padėkojate kam nors už teigiamą apžvalgą ar reaguojate į susirūpinimą.
Jūsų pranešimai turėtų sustiprinti pagrindines priežastis, kodėl klientai pasirenka jūsų prekės ženklą, nesvarbu, ar tai būtų patogumas, vertė, kokybė ar kažkas kita.
Prireikus naudokite apžvalgas kaip galimybę pasidalyti svarbia informacija. Jei kas nors giria naują funkciją ar produktą, padėkokite jiems ir paminėkite, kad ją galima rasti kitose vietose. Tai yra mažai pastangų būdas skatinti naudingą informaciją, kai laikomasi prekės ženklo.
Taip pat pagalvokite apie tai, kaip pakartoti stiprias apžvalgas. Naudokite juos skelbimuose, savo svetainėje ar parduotuvėse.
Tikra kliento citata dažnai daro didesnę įtaką nei bet kokia firminė žinia, ir šis turinys paprastai yra labai vertinamas ir nori platesnių rinkodaros ir pardavimo komandų.
Tokiu būdu jie gali tapti natūralia jūsų prekės ženklo istorijos dalimi, kurią papasakojo klientai ir sustiprina tai, kaip reaguoja jūsų verslas.
Sukurkite prekės ženklo gaires, kurios išlaiko viską nuosekliai
Nuoseklumas tampa pagrindiniu apžvalgose, kai reikia reaguoti į dešimtis ar šimtus vietų.
Klientai tikisi apgalvoto, naudingo atsakymo, nesvarbu, kurioje parduotuvėje jie lankosi. Prekės ženklo gairės leidžia tai padaryti nepaversdami kiekvieno atsakymo į labai akivaizdų, robotų kopiją ir įklijavimą.
Tai taip pat yra gera proga dirbti su platesnėmis komandomis, įskaitant klientų aptarnavimo skyrius, jei prekės ženklas, su kuriuo dirbate, turi tokią situaciją.
Nors svarbu apibrėžti savo prekės ženklo toną, peržiūrėkite atsakymus, taip pat reikia parodyti empatiją.
Jei atsakote į neigiamą apžvalgą su pernelyg nuotaikingu ir linksmu tonu, rizikuojate pagilinti neigiamą patirtį, kurią vartotojas jau turi.
Sukurkite šablonus palankioms apžvalgoms, neutraliems atsiliepimams ir skundams. Šablonai yra tik atskaitos taškas. Jie turėtų suteikti struktūrą, palikdami erdvę suasmeninti pagal kliento žodžius.
Nesidalykite privačia informacija ir atsakykite gynybiškai. Įtraukite aiškius veiksmus, kad padidintumėte neskelbtinus apžvalgas tinkamiems žmonėms, tiek klientų aptarnavimui, tiek regioninei vadovybei.
Taip pat svarbu deleguoti, kas atsakingas už atsakymą. Kai kurios įmonės centralizuoja peržiūros atsakymus, o kitos moko vietos vadovus. Abu požiūriai gali veikti, jei komanda turi mokymą ir įrankius, kad tai padarytų teisingai.
Sumažinkite peržiūros apimtį, nesudeginant komandų
Nuolatinis naujų apžvalgų srautas padeda jūsų reitingams ir reputacijai.
Naujausios teigiamos apžvalgos rodo „Google“ ir žmonėms, kad jūsų verslas yra aktyvus ir patikimas. Triukas yra patikimas procesas, skatinantis apžvalgas, nereikalaujant jokių rankinių pastangų.
Norite rasti natūralius sąlyčio taškus, kuriuos paprašytumėte atsiliepimų.
Tai gali būti iškart po pirkimo, apsilankymo aptarnavimo metu arba po palaikymo sąveikos. Naudokite tokius įrankius kaip tolesni el. Pašto aprašymai, SMS priminimai ar paprastas dalomoji medžiaga su QR kodais, kad klientams būtų lengva palikti atsiliepimus.
Kur įmanoma, automatizuokite. Daugelis ryšių su klientais valdymo (CRM) arba pardavimo taško (POS) sistemos gali automatiškai suaktyvinti peržiūros užklausas po operacijos.
Norite užtikrinti, kad pranešimas yra mandagus, trumpas ir laikosi „Google“ gairių. Venkite paskatų arba paprašykite tik patenkintų klientų, nes tai gali užkirsti kelią ar net paskatinti peržiūrėti.
Pašalinkite bet kokią trintį iš proceso. Suteikite klientams tiesioginę nuorodą į teisingos vietos apžvalgos puslapį. Nesitikėkite, kad jie patys jūsų ieškos. Pažvelkite į įrankius, kurie valdo šias nuorodas dideliais visais jūsų profiliais, kad būtų galima atlikti reikšmingas operacijas.
Tinkamas asmeninis priminimas iš to, kas teikė puikų aptarnavimą, gali nueiti ilgą kelią, todėl svarbu, kad fizinėse vietose dirbantys darbuotojai trauktų ta pačia linkme.
Padauginkite tai visose savo parduotuvėse, o apžvalgos apimtis greitai padidėja.
Naudokite apžvalgas kaip langą į verslą
Be paieškos reitingų ir pasitikėjimo kūrimo, apžvalgos yra turtingas įžvalgos šaltinis, nes jie siūlo realaus laiko atsiliepimus apie tai, ką patiria klientai.
Kai žiūrite į šimtus profilių, modeliai pradeda išsiskirti, ir svarbu, kad jie būtų perduodami visoms būtinoms suinteresuotosioms šalims – tiek teigiamoms, tiek neigiamoms.
Reguliariai pasidalykite šiomis įžvalgomis. Regioniniai vadovai, parduotuvių vadovai ir rinkodaros komandos turėtų būti informuoti.
Naudokite santraukas ar ataskaitas, kad atkreiptumėte dėmesį į tai, ką klientai sako dažniausiai, tiek geri, tiek blogi. Tai padeda visiems likti suderinta ir orientuota į klientą.
Jūs taip pat norite suskirstyti apžvalgas, pasikartojant temas ir išlaikyti kiekybinį žurnalą, kaip dažnai minimos šios pasikartojančios temos, užtikrinant, kad teigiamos temos padidėtų, o neigiamos – ne.
Jei žmonės neigiamai paminėta švara, aptarnavimo greitis, draugiškumas ar produktų pasirinkimas, tai gali būti nesėkmių ženklas kituose skyriuose.
Jei ta pati problema iškyla keliose vietose, ji gali pateikti didesnį veiklos iššūkį.
Kalbant apie tai, pagirti konkrečius darbuotojus ar paslaugas gali pabrėžti, kas gerai veikia, ir turėtų būti pakartota kitur.
Tobulėti
Apžvalgos valdymas nėra tai, ką nustatote ir pamiršote. Tai reikalauja aiškios struktūros ir nuosekli priežiūros, kad būtų veiksminga.
Svarbu priskirti nuosavybės teisę asmeniui ar atsidavusiam komandai, kuri gali prisiimti atsakomybę už atlikimo stebėjimą, rafinuotų sąsiuvinių tobulinimą ir palaikymo parduotuvių lygio komandas.
Reguliariai peržiūrint pagrindines metrikas, tokias kaip atsakymų dažnis, peržiūros dažnis ir vidutiniai įvertinimai, padės jums išlikti našumui.
Šios įžvalgos gali padėti patobulinti, pabrėžti sritis, į kurias reikia atkreipti dėmesį, ir leisti atlikti iniciatyvius pakeitimus, kol mažos problemos virsta didesnėmis problemomis.
Galutinės mintys
Iš pradžių gali atrodyti bauginančios apžvalgos plačiame „Google“ verslo profilių tinkle, tačiau turint tvirtą, keičiamą planą, jis greitai tampa vienu iš efektyviausių būdų užsidirbti pasitikėjimo, padidinti matomumą ieškant ir sustiprinti jūsų prekės ženklą.
Pradėkite gaukite aiškų vaizdą apie savo dabartinę apžvalgos aplinką, tada įdėkite nuoseklias sistemas, skirtas reaguoti į prašymą ir mokymąsi iš klientų atsiliepimų.
Kiekviena sąveika, apžvalga ir atsakymas vaidina svarbų vaidmenį formuojant platesnę jūsų verslo istoriją.
Kai apžvalgos tvarkomos apgalvotai, jos tampa ne tik klientų nuomonėmis. Tai pagrindinė jūsų augimo strategijos dalis, padedantys bendrauti su klientais, pastebėti, kas veikia, ir sukurti prekės ženklą, kuriuo tiki žmonės, vienoje vietoje vienu metu.
Daugiau išteklių:
Pateiktas vaizdas: „GamePixel“/„Shutterstock“