
Kadangi šiandien yra tiek AI modelių, sunku nuspręsti, nuo ko pradėti. Neseniai atliktame „Quora's PoE“ tyrime pateikiamos rekomendacijos tiems, kurie nėra tikri, kuriuos modelius pasirinkti.
Tyrime analizuojami milijonai sąveikų, kad būtų galima išryškinti populiariausias teksto, vaizdų ir vaizdo įrašų generavimo įrankius.
Beveik kiekviena technologijų įmonė siūlo AI sprendimą, nesunku priblokšti pasirinkimų. Poe duomenys paaiškina, kurie modeliai yra patikimi ir plačiai naudojami.
Nesvarbu, ar esate naujas AI, ar patyręs, šioje ataskaitoje parodytos tendencijos, kurios gali padėti rasti geriausius modelius. Atminkite, kad šie duomenys atspindi POE abonentus ir gali neatspindėti platesnės AI bendruomenės.
Teksto generavimo tendencijos
Dviejų krypčių lenktynės
Tyrimas rodo, kad tarp „Poe“ abonentų antropiniai modeliai greitai tampa tokie pat populiarūs kaip „Openai“, ypač po „Claude 3.5 Sonet“ išleidimo. Abiejų teikėjų teksto modelių naudojimas dabar yra beveik tolygiai padalytas.
Greitas naujų leidimų priėmimas
„Poe“ vartotojai dažnai pereina prie naujausių modelių, net jei ištikimi konkrečiam prekės ženklui. Pavyzdžiui, žmonės greitai pereina iš „Openai“ GPT-4 į GPT-4o arba nuo Claude 3 į Claude 3.5.
Atsirandantys žaidėjai
„Deepseek“ R1 ir V3 užfiksavo apie 7% POE pranešimų. „Google“ „Gemini“ šeima šiek tiek mažėjo tarp „Poe“ abonentų, tačiau išlieka pagrindiniu žaidėju.
Vaizdų generavimo tendencijos
Ankstyvųjų judėtojų rinkos dalis
„Dall-E-3“ ir „Stabediffusion“ kadaise buvo įvaizdžio generavimo lyderiai, tačiau jų akcijos sumažėjo maždaug 80%. Šis nuosmukis įvyko, kai vaizdo modelių skaičiaus skaičius padidėjo nuo trijų iki maždaug 25.
Pagrindiniai modeliai
„BlackForestLabs“ „Flux Family“ dabar yra pagrindinis vaizdų modelis, turintis beveik 40% akcijų, o „Google“ „Imagen3“ šeima turi apie 30%.
Mažesni modeliai
Mažesni vaizdų tiekėjai, tokie kaip „Playground“ ir „Ideogram“, dažnai atnaujina savo paslaugas, o tai padeda jiems išlaikyti ištikimą vartotojų bazę. Tačiau jie sudaro tik apie 10% „Poe“ įvaizdžio generavimo.
Vaizdo įrašų generavimo tendencijos
Kylanti pramonė
Vaizdo įrašų karta beveik nebuvo „Poe“ iki 2024 m. Pabaigos, tačiau ji greitai išaugo. Dabar bent aštuoni teikėjai siūlo šį sugebėjimą.
KTT: Labiausiai naudojamas modelis
Vieno vaizdo įrašo modelis tvarko 30–50% vaizdo įrašų generavimo užklausų. Nors jo naudojimas yra mažesnis nei anksčiau, daugelis žmonių vis tiek pasirenka šį prekės ženklą.
Naujas žaidėjas: matau-2
Nuo tada, kai pradėjo „Poe“, „Google“ „VeO-2“ įgijo apie 40% rinkos, parodydama, kaip greitai gali pasikeisti klientų nuostatos. Kiti nauji modeliai, tokie kaip „Kling-Pro V1.5“, „Hailuo-ai“, „Hunyuanvideo“ ir „Wan-2.1“, užfiksavo apie 15% rinkos.
Key Takeaway ir žvelgia į priekį
Duomenys rodo aiškų naujesnių modelių modelį, pakeičiantį senesnius vartotojo pasirinkimus. Jei norite geriausio našumo, naudokite naujausią versiją, o ne laikykitės pažįstamų, bet pasenusių modelių.
Ar šie naudojimo modeliai išliks stabilūs, ar toliau keisis, dar reikia išsiaiškinti. Tam tikru momentu kaina bus kliūtis įvaikinimui, nes nauji modeliai yra linkę brangiau su kiekviena laida.
Būsimose ataskaitose Poe planuoja pasidalyti įžvalgomis apie tai, kaip skirtingi modeliai atitinka įvairias užduotis ir kainų taškus.
Pateiktas vaizdas: „Stokkete“/„Shutterstock“