
„Google“ išleido naują „Google“ verslo profilių funkciją, kuri leidžia lengviau rinkti klientų apžvalgas.
Dabar galite generuoti pasirinktinius QR kodus, kurie nuskaitydami nukreipkite klientus tiesiai į jūsų verslo apžvalgos puslapį.
„Google“ šiandien paskelbė atnaujinimą x:
Dabar galite sukurti lengvai nuskaitytus QR kodus, kurie nukreipia klientus tiesiai į jūsų GBP, skatindami juos palikti daugiau apžvalgų.
Savo darbalaukyje eikite į savo verslo profilį ir spustelėkite „Klauskite apžvalgų“. Vykdykite instrukcijas, kad sukurtumėte nuorodą arba QR kodą. Voila! pic.twitter.com/gx0hnlmap6
– „Google“ verslo profilis (@GooglemyBiz) 2025 m. Kovo 4 d
Kaip pasiekti funkciją
Atlikdami šiuos veiksmus galite pasiekti QR kodų generatorių:
- Apsilankykite „Google“ verslo profilio informacijos suvestinėje darbalaukyje
- Spustelėkite parinktį „Klauskite apžvalgų“
- Vykdykite ekrano instrukcijas, kad sukurtumėte tiesioginę nuorodą arba QR kodą
Sistema siūlo kelias bendrinimo parinktis, įskaitant el. Paštą, „WhatsApp“ ir „Facebook“.
Ką tai reiškia verslui
Šis atnaujinimas suteikia daugiau būdų, kaip padidinti apžvalgos apimtį su minimalia trintis. QR kodai gali būti rodomi fizinėse vietose, pridedami prie kvitų arba įtraukiami į komunikaciją po pirkimo.
Apžvalgos kiekis ir kokybė gali padidinti vietinės paieškos matomumą. Nors apžvalgos neturi įtakos paieškos reitingams, jos daro įtaką „Google“ vietiniam pakuotei.
Pamatyti daugiau:
Klientai, labiau linkę rašyti apžvalgas
Vietos paieškos tema anksčiau šią savaitę apžvelgiau atitinkamą tyrimą, kuriame nustatyta, kad klientai vis labiau nori rašyti apžvalgas.
„BrightLocal“ išanalizavo 15 metų duomenis ir nustatė, kad klientai geriau supranta apžvalgų svarbą. Šis supratimas verčia juos labiau norėti prisidėti prie savo minčių ir nuomonių.
Tyrime rašoma:
„… Nepaisant iššūkių išlaikyti nuoseklų naujų apžvalgų srautą, vartotojai yra nepaprastai linkę parašyti. Viskas yra apie tai, kad jiems tai padaryti yra stipri priežastis (dar žinoma kaip įsimintina patirtis) ir pagauti juos tinkamu laiku. “
Pamatyti daugiau:
Didesnis klientų sąmoningumas yra dviašmenis kardas, pabrėžiama tyrime.
Nors žmonės labiau nori rašyti apžvalgas, jie mažiau pasitiki bendrais apžvalgos balais. Tai reiškia, kad klientai konsultuoja „alternatyvius“ šaltinius, tokius kaip „Tiktok“ ir „YouTube“, be to, kad tikrina „Google“ apžvalgas.
Kai naudojate šią QR kodo funkciją, norėdami surinkti daugiau apžvalgų, atminkite, kad svarbu būti matomai keliose platformose, kad pasiektumėte šiandienos klientus.
Pateiktas vaizdas: „BestForBest“/„Shutterstock“