
Didelis skaitmeninių reklamuotojų žingsnis, Reddit ką tik pristatė naują taikymo pagal raktinius žodžius funkciją, pakeičiančią žaidimą, kaip rinkodaros specialistai pasiekia tikslinę auditoriją.
Šis papildymas suteikia naujų galimybių PPC rinkodaros specialistams, norintiems pasinaudoti „Reddit“ labai įsitraukusia vartotojų baze.
Kasdien vykstant milijonams bendruomenių ir pokalbių, „Reddit“ dabar siūlo reklamuotojams tikslesnį būdą patekti į vartotojus tinkamiausiu momentu.
Geriausia dalis? Jie naudoja AI, kad procesas būtų dar galingesnis.
Išsiaiškinkime, kodėl tai tokia įdomi raida skaitmeniniams reklamuotojams.
Taikymas pagal raktinius žodžius pokalbio ir sklaidos kanalo paskirties vietose
„Reddit“ visada buvo apie savo gyvybingas bendruomenes arba „subredditus“, kur vartotojai bendrauja dėl bendrų interesų ir diskutuoja įvairiomis temomis.
Iki šiol taikymas pagal raktinius žodžius buvo galimas tik pokalbių paskirties vietose. Nuo šiandien reklamuotojai gali naudoti taikymą pagal raktinius žodžius tiek sklaidos kanalo, tiek pokalbių paskirties vietose.
Taikymo naujinys leidžia reklamuotojams įdėti skelbimus tiesiai į šiuos pokalbius, užtikrinant, kad jie pasiektų žmones, kai jie aktyviai dalyvauja su jų produktais ar paslaugomis susijusiame turinyje.
PPC rinkodaros specialistams toks taikymo lygis reiškia didesnę galimybę pateikti skelbimus tinkamo mąstymo vartotojams.
Vietoj to, kad skelbimai būtų teikiami vartotojams, pasyviai slenkantiems per bendrą sklaidos kanalą, „Reddit“ suteikia jums įrankius, kad galėtumėte įdėti skelbimus į konkrečius pokalbius, kuriuose vartotojai jau diskutuoja su jūsų pramone susijusiomis temomis.
„Reddit“ duomenimis, reklamuotojai, naudojantys taikymą pagal raktinius žodžius, pastebėjo, kad konversijų apimtys padidėjo 30 proc. Tai yra reikšmingas padidėjimas rinkodaros specialistams, orientuotiems į našumo metriką, pvz., konversijų rodiklius ir mokestį už įgijimą.
Našumo didinimas naudojant dirbtinio intelekto optimizavimą
Nors tikslumas yra labai svarbus, Reddit žino, kad reklamuotojams taip pat reikia masto.
Reddit paminėjo du dirbtinio intelekto sprendimus, padedančius subalansuoti taikymą pagal raktinius žodžius ir mastelį platformoje:
- Dinaminis auditorijos išplėtimas
- Vietos išplėtimas
Dinaminis auditorijos išplėtimas
Ši funkcija veikia kartu su taikymu pagal raktinius žodžius, kad padėtų reklamuotojams išplėsti savo pasiekiamumą neprarandant aktualumo.
„Reddit“ dirbtinis intelektas atlieka daug pastangų analizuodama tokius signalus kaip naudotojų elgsena ir skelbimų kūrimo efektyvumas, kad nustatytų papildomus naudotojus, kurie, tikėtina, įsitrauks į jūsų skelbimą. Iš esmės tai sumaniai, duomenimis pagrįstu būdu išplečia jūsų auditoriją.
PPC rinkodaros specialistams tai reiškia daugiau parodymų ir nereikia pasikliauti tik rankiniu kiekvieno raktinio žodžio ar pomėgio pasirinkimu.
Jūs nustatote pradinius parametrus, o Reddit AI plečiasi iš ten. Taip ne tik sutaupysite laiko, bet ir užtikrinsite, kad jūsų skelbimai pasiektų platesnę auditoriją, kuri vis dar atitinka jūsų tikslus.
„Reddit“ teigia, kad kampanijose, kuriose naudojamas dinaminis auditorijos išplėtimas, 30 % sumažėjo mokestis už veiksmą (MUK), todėl rinkodaros specialistai, orientuoti į efektyvumą ir biudžeto optimizavimą, yra privalomi.
Vietos išplėtimas
Kita išskirtinė funkcija yra „Reddit“ kelių vietų optimizavimas. Ši funkcija naudoja mašininį mokymąsi, kad nustatytų efektyviausias vietas, kur rodyti skelbimus, tiek sklaidos kanale, tiek konkrečiose pokalbių gijose.
Ši kelių paskirties vietų strategija užtikrina, kad jūsų skelbimai būtų pateikiami tinkamame kontekste, kad būtų padidintas naudotojų įtraukimas ir konversijų skaičius.
PPC rinkodaros specialistams skelbimų talpinimas yra esminis kampanijos sėkmės veiksnys. Kai „Reddit“ AI optimizuoja šias paskirties vietas, galite pasitikėti, kad jūsų skelbimai bus rodomi ten, kur jie turi didžiausią tikimybę paskatinti veiksmą – nesvarbu, ar tai paskatins naudotojus spustelėti, atlikti konversiją ar įsitraukti.
Pristatome AI raktinių žodžių pasiūlymus
Naujasis „Reddit“ AI raktinių žodžių pasiūlymų įrankis padeda tai padaryti analizuodamas didžiulius „Reddit“ pokalbių duomenis ir rekomenduoti raktinius žodžius, apie kuriuos galbūt net nepagalvojote.
Tai leidžia atrasti naujus, našius raktinius žodžius, susijusius su jūsų kampanija, ir išplėsti pasiekiamumą iki pokalbių, apie kuriuos galbūt negalvojote. Kadangi jį maitina dirbtinis intelektas, pasiūlymai visada pagrįsti realaus laiko duomenimis ir tendencijomis, vykstančiomis Reddit bendruomenėse.
Tai gali būti ypač naudinga rinkodaros specialistams, bandantiems neatsilikti nuo populiarių temų, arba tiems, kurie nori būti tikri, kad jie įsitraukia į pokalbius, turinčius didelį įsitraukimo potencialą.
Keičiantis pokalbiams „Reddit“, keičiasi ir raktiniai žodžiai, skatinantys šias diskusijas. „Reddit“ dirbtinio intelekto raktinių žodžių pasiūlymai padeda išlaikyti naują ir tinkamą taikymą, todėl nepraleisite pagrindinių galimybių.
Naujas supaprastintas kampanijos valdymas
„Reddit“ taip pat padarė pažangą supaprastindama kampanijos sąranką ir valdymo procesą. Jie įdiegė vieningą srautą, leidžiantį reklamuotojams vienoje skelbimų grupėje sujungti kelias taikymo parinktis.
Dabar vienoje kampanijoje galite derinti raktinius žodžius, bendruomenes ir pomėgius, išplėsdami pasiekiamumą per daug neapsunkindami struktūros.
PPC požiūriu tai yra didžiulis. Supaprastinta kampanijos struktūra reiškia, kad galite išbandyti daugiau variantų, greičiau optimizuoti ir sumažinti neautomatinio koregavimo laiką.
Be to, „Reddit“ patobulino savo ataskaitų teikimo galimybes naudodami raktinių žodžių lygio įžvalgas, leidžiančias jums išsiaiškinti, kas veikia, o kas ne, ir galėsite geriau valdyti kampanijas.
Išsinešimas PPC rinkodaros specialistams
Rinkodaros specialistams, dirbantiems su „Google Ads“, „Facebook“ ar „Microsoft Advertising“, šis naujas Reddit naujinimas turėtų būti jūsų radare.
Taikymas pagal raktinius žodžius, AI skatinamas auditorijos išplėtimas ir kelių paskirties vietų optimizavimas daro „Reddit“ rimtu varžovu skaitmeninės reklamos erdvėje.
Jei norite įvairinti savo PPC kampanijas, padidinti konversijų skaičių ir optimizuoti išlaidas, nauji „Reddit“ pasiūlymai suteikia unikalią galimybę.
Visą Reddit pranešimą galite perskaityti čia.