Wix ką tik atšventė 100-ąjį podcast’o epizodą! Sveikinu, Wix. Cituoti Mordy Obersteiną, „Wix“ SEO prekės ženklo vadovą; „Mes daug kalbame“.
Tikrai taip! Gerai, kad turite daug įdomių dalykų.
100-oji „SERPs Up“ serija buvo pilna nuostabių svečių. Štai veiksmo santrauka.
Be įprastų veidų, Obersteino ir Crystal Carter, SEO komunikacijos vadovo, tai buvo galingas svečių sąrašas:
- Chima Mmeje.
- Darrenas Šo.
- Joy’us Hawkinsas.
- Elis Švarcas.
- Kevinas Indigas.
- Baris Švarcas.
Kaip sugadinti SERP?
Pirmoji viešnia buvo Chima Mmeje iš Moz. Ji įsitraukė į nusivylimą, kurį jautė daugelis SEO, ir atvirai kalbėjo apie „Google“ atnaujinimų trūkumus.
Mordy Oberstein: „Ar SERP sugedo?”
Chima Mmeje: „Naudingas turinio atnaujinimas, ir aš tai sakau čia, gyvai, yra farsas. Šis atnaujinimas nieko nepadėjo. … Taip, SERP yra 1000% sugedęs. … Kaip kas nors net naudojasi „Google“ JAV? … Nemanau, kad jie išleis atnaujinimą, kuris išspręstų šias problemas.
Mordy Oberstein: „Jokio atnaujinimo nėra. … „Reddit“ buvo paplitęs visame SERP, nes jie matė turinio tendencijas… ir jie pasakė: „mes jų neturime, todėl mes tiesiog įmesime Reddit ten“.
Chima Mmeje: „Tingėjome turėti Reddit… Niekas nenaudoja savo tikrųjų vardų. Kiekvienas gali prisijungti prie „Reddit“ ir atsakyti į klausimus, o tada jūs pamatysite šiuos atsakymus, pateiktus skiltyje „Žmonės taip pat klausia“, pateikiamus svarbiausiuose fragmentuose, pateikiamus visuose SERP kaip teisingą informaciją. Tai pavojinga, blogiausiu atveju“.
Crystal Carter: „Ar manote, kad viena iš priežasčių, kodėl pastebėjome tiek daug sukrėtimų ir tiek nepastovumo SERP, su kuo aš tikrai sutinku per praėjusius metus, yra daugybė kintamųjų, pvz., daugybė naujų funkcijų. , taigi suderinimas su Reddit, AI apžvalgos, SGE… Ar manote, kad per daug dalykų įmetama vienu metu ir dėl to sujaukia daug SERP? O gal manai, kad tai kažkas kita?
Chima Mmeje: “… išleidžiama per daug funkcijų, kurios nebuvo tinkamai išbandytos. Funkcijos, kurios buvo skubotos SGE (testavimas), net truko net metus, o dabar jos atnešė Google AI apžvalgas. Vis dar nesuprantu, kodėl tame pačiame SERP turime AI apžvalgas ir siūlomus fragmentus. Jaučiuosi taip, lyg išsirink vieną, rinkis.
Mordy Obersteinas Kitas klausimas buvo apie tai, ką mes galime padaryti. „Kaip jūs, kaip SEO, turėtumėte tai padaryti? Aš girdėjau dalykų iš žmonių… Taip, aš nežinau, ką daryti. Negaliu pasiekti tokių rezultatų, kokių visada norėjau. Ar tokioje aplinkoje galite būti efektyvus kaip SEO?
Chima Mmeje: „Būsiu atviras, mes kenčiame… Atrodo, kad stengiamės daryti viską, ką matome… nes nėra aiškių gairių. Tiesą sakant, daugelis iš mūsų šiuo metu žaidžia atspėjimo žaidimą ir tai yra geriausia, ką galime padaryti. Visa tai yra spėlionių žaidimas, pagrįstas tuo, ką matėme, kaip veikia vienas ar du kintamieji. Ir tai nėra ilgalaikė strategija. Jei būsime realistai, tai neveiks ilgalaikėje perspektyvoje. Tiesą sakant, aš nežinau, koks yra atsakymas… tu kovoji su Reddit. Kaip konkuruojate su Reddit? To dar niekas nesuprato“.
Crystal Carter: „Ačiū, kad pasakei tai garsiai, Chima“. Crystal atspindėjo komentatorių nuotaikas, kurie įvertino jos atvirumą ir norą pasakyti: mes nežinome, bet mes stengiamės.
Mordy Oberstein: „Sąžiningiausias požiūris, kurį girdėjau apie tai per gana ilgą laiką.
Mmeje taip pat papasakojo mažų svetainių savininkų ir mažų įmonių, kurios turėjo užsidaryti, pavyzdžius. Ji taip pat kalbėjo apie SEO bendruomenėje vyraujantį jausmą, kad nėra rimo ar priežasties, kaip algoritmai tvarko svetaines ir turinį.
Kas vyksta vietiniame SEO?
Kiti svečiai buvo Darrenas Shaw iš „Whitespark“ ir Joy’us Hawkinsas, „Sterling Sky“ savininkas, skirtas segmentui „Tai nauja“. Jie kalbėjo apie naujus vietinio SEO pokyčius.
Hawkinsas kalbėjo apie naują funkciją „Google“ verslo profilyje.
Joy Hawkins: „… „Google“ verslo profilio prietaisų skydelyje yra nedidelė paslaugų skiltis, kurią nesunku praleisti, tačiau joje galite pridėti viską, ko norite. … Mes atlikome daug bandymų ir jie daro įtaką reitingavimui, bet turėčiau patikslinti, tai tarsi mažas poveikis. Taigi dažniausiai tai matome, kai pateikiame ilgesnės trukmės užklausas, kurios galbūt neatitinka kategorijos arba dalykų, kurie nėra itin konkurencingi. … Taigi tai nedidelis reitingo veiksnys, bet vis tiek vertas užpildyti.
Darrenas Shaw: “.. tai yra klausimas, kurį užduoda daugelis žmonių. Žinome, kad jei pateksite į savo „Google“ verslo profilio paslaugų skiltį, „Google“ pasiūlys iš anksto nustatytas paslaugas… Taigi pirminis Joy tyrimas buvo sutelktas į tas iš anksto nustatytas paslaugas, ir jis neabejotinai nustatė, kad įtraukę jas į savo profilį, jūs dabar reitinguojate. geriau šioms sąlygoms, atsižvelgiant į jų konkurencingumą, kaip minėjo Joy. … Yra vieta, kur galite pridėti savo pasirinktines paslaugas. Ar atlikote kokius nors bandymus? Ar naudodamiesi individualiomis paslaugomis būsite geriau įvertinę?
Joy Hawkins: „Taip. Jie abu dirba. Individualizuotose paslaugose… Bandau prisiminti raktinį žodį, pagal kurį Colinas jį išbandė. Tai buvo kažkas labai nišos, pavyzdžiui, vampyrų veido procedūros. Googlavau, kas tai per velnias? … Tikrai, tikrai nišinė… Bet jis tiesiog norėjo sužinoti, ar buvo koks nors poveikis ir ar buvo. (Tinkintų paslaugų laukai yra a) geras būdas ieškoti ilgesnės uodegos raktinių žodžių, kurie neturi beprotiškai didelės paieškos apimties arba nėra itin konkurencingi.
Darrenas Shaw: „Norite įsitikinti, kad „Google“ nurodote, ką darote… iš esmės tai yra paslaugų skiltyje. Ir tai nėra didžiulis reitingavimo veiksnys, bet tai tik dar vienas žingsnis vietinio optimizavimo procese. … patarimas dėl pasirinktinių paslaugų, nes tinkintos paslaugos dažnai įtraukiamos į vietinius rezultatus kaip pagrindimą. Sakys, kad šis verslas teikia vampyrų veido procedūras, tiesa? Na, ar žinojote, kad yra vampyro jaustukas? Taigi, jei pavadinime įdėsite vampyro jaustuką… Tada vietiniuose rezultatuose pamatysite visą grupę įmonių, kurios visos teikia šią paslaugą, bet jūsų turi mažą vampyrų jaustuką, kuris pritrauks žmones.
Šioje skiltyje buvo daug daugiau, įskaitant auditorijos klausimus ir keletą puikių juokelių.
Privalomas AI skyrius.
Eli Schwartz ir Kevin indig vėliau kalbėjo apie AI. Obersteinas, profesionalus maištininkas, bandė priversti juos ginčytis, tačiau nepaisant labai skirtingų skelbimo įpročių, jie rado daug ką sutikti dėl AI.
Mordy Oberstein: „Jei nekalbėtume apie AI, tai nebūtų SEO podcast’as. Kur šiuo metu esame su AI? Ką tai gali padaryti? Ko tai negali padaryti?”
Kevinas Indigas: „… Esame tokioje stadijoje, kai dirbtinis intelektas iš esmės gali kurti turinį, analizuoti kai kuriuos pagrindinius duomenis. Tai vis dar haliucinuoja šen bei ten ir vis dar daro klaidų. … Palyginus tai su tuo, kai šis AI ažiotažas prasidėjo 2022 m. lapkritį, taigi, praėjo beveik dveji metai ir mes nuėjome tikrai ilgą kelią, šie modeliai tampa eksponentiškai geresni. … Tai reiškia skirtingus dalykus, atsižvelgiant į tai, ar į tai žiūrite kaip į įrankį sau, kad jūsų darbas būtų efektyvesnis. Ir, žinoma, ką tai reiškia SEO požiūriu? Kaip tai keičia paiešką, ne tik „Google“, bet ir tai, kaip žmonės ieško. Ir aš manau, kad tai skirtingi klausimai, į kuriuos įdomu pasinerti. … Taigi yra daug objektyvių duomenų, rodančių dirbtinio intelekto efektyvumą ir naudą. Taip pat yra daug ažiotažų, kurie žada šiek tiek per daug apie tai, ką gali padaryti AI. Taigi aš apskritai esu DI bukas, bet nesu į stovyklą, kuri mus pakeis visus ateinančius dvejus metus.
Mordy Oberstein: „Šiek tiek nustatau etapą, nes nors jūsų „LinkedIn“ profesionalai paprastai yra kaip profesionalūs AI, daugelis Eli įrašų yra šiek tiek skeptiškesni dėl AI. Taigi, Eli, ką tu manai apie tai, ką ką tik pasakė Kevinas? Beje, tiems, kurie klauso ar žiūri, aš juos supriešinu vienas su kitu. Jie yra draugai ir kartu kuria podcast’ą. Taigi tai šaunu“.
Eli Schwartz: Manau, AI yra puikus. Manau, kad iš AI galite gauti daug puikių dalykų. Vėlgi galite, kaip sakė Kevinas, tai gali būti jūsų minčių partneris. … Esu prieš AI tuo, kaip žmonės jį naudoja. Ir nemanau, kad žmonės būtinai pakeitė savo elgesį, nes anksčiau… jie perdavė (turinį) iš Fiverr ir Upwork ir pirko labai pigų turinį, o dabar gauna labai nemokamą turinį. Taigi tai ateina iš AI. Toks elgesys tikrai nepasikeitė. Iššūkis yra tas, kad dabar yra daugiau žmonių, kurie mano, kad gali juos kopijuoti.
Taigi aš nuolat kalbuosi su CMO, kurie mano, kad tiesiog išeinu iš savo SEO komandos. Neseniai į mane kreipėsi didelė įmonė. Jie norėjo patikrinti save po to, kai jau atleido savo SEO komandą. Taigi aš tikrai negaliu padėti, bet jie sako, kad AI gali viską. … Na, aš juos pamatysiu po metų, kai jiems bus skirta kokia nors bausmė. AI yra labai galingas įrankis. Bet koks įrankis, kurį turime grąžtą, yra labai galingas įrankis. Bet jei tik laikysite jį ore ir tiesiog paleisite, tai padarys skyles. Bet jei jį naudosite tinkamai, jis padarys tai, ką turėtų daryti. … Mes esame žmonės ir perkame daiktus, ir tai turi pasiekti tašką, kai žmonės kalbasi su žmonėmis.
Crystal Carter: „… Dauguma naudos gaunama iš produktyvumo. Tokie dalykai, apie kuriuos kalbėjo Kevinas, gebėjimas greičiau parašyti produktų aprašymus, greičiau parašyti daug įrašų ir greičiau užbaigti savo reikalus, mintis ir pan., kalbant apie kokybę, kokybę vis dar nėra. Jis greitai artėja, bet jo vis dar nėra.
Buvo daug daugiau kalbų apie dirbtinį intelektą, todėl turėtumėte klausytis viso epizodo, jei norite išgirsti visas nuomones.
Smagios naujienos apie „Google“ rugpjūčio mėnesio naujinį
„Snappy News“ segmente dalyvavo Barry Schwartzas, „Search Engine Land“ redaktorius. Jame taip pat buvo pateikta baisi SEO frazė „tai priklauso“.
Mordy Oberstein: Taigi šios dienos straipsnis yra iš Search Engine Land, kurį iš esmės parašė Barry, kad atliktas pagrindinis atnaujinimas, 2024 m. rugpjūčio mėn. pagrindinis atnaujinimas. Jis baigtas. … Problema, susijusi su „Google“ žmonėmis, kurie bando išsiaiškinti, ar jie pamatys, kad 2023 m. naudingo turinio atnaujinimo, 2023 m. rugsėjo mėn. Atvirai kalbant su tavimi, tai gurkšnis. Ir mano klausimas jums, kadangi jūs čia, ar taip atsitiko? Ar rugpjūčio mėnuo buvo atnaujintas?
Barry Schwartzas: „Tai priklauso nuo svetainės. Manau, kad skaičius, aš neturiu tikslių duomenų, aišku, nemanau, kad kas nors turi, bet mačiau pavyzdžius, kai labai nedaug svetainių mato visiškus pasikeitimus. … Yra keletas svetainių, kuriose pastebėtas gal 20 %, 30 %, gal 5 % smūgis. Tačiau labai nedaugelis svetainių pastebėjo visišką pasikeitimą, jei net norite tai pavadinti. … Bėgant metams patyriau daugybę „Google“ naujinių ir kartais liūdna matyti istorijas, tačiau tuo pat metu, jei to nesilaikote ir esate ištikimi turiniui, savo auditorijai, apskritai, jūs ilgainiui seksis gerai. Ne visos svetainės, yra daugybė svetainių, kurios nukentėjo, nustojo veikti ir negalėjo sugrįžti. Tai apskritai verslas. Ir viskas keičiasi, pavyzdžiui, keičiasi sezoniškumas ir laikai. Rašote apie geležinkelių verslą prieš šimtą metų ir rašote apie jį šiandien. Šiais laikais nėra daug žmonių, investuojančių daug pinigų į geležinkelius. Taigi aš nežinau, sunku skaityti tas istorijas, bet ne visi nusipelno grįžti ten, kur buvo. Ir tuo pat metu „Google“ taip pat nėra tobula, todėl jie nuolat leidžia naujus atnaujinimus.
Tai įvyniojimas!
Jei dar nesate patyrę SERPs Up serijos, turėtumėte neabejotinai pasiklausyti, kad patirtumėte visą Mordy ir Crystal pokšto efektą.
„SERP’s Up“ podcast’ą jums pateikia „Wix Studio“.