Šį įrašą rėmė „Market Brew“. Šiame straipsnyje išreikštos nuomonės yra pačios rėmėjo.
Įdomu, kaip suderinti savo SEO strategiją, kad būtų galima maksimaliai pamatyti SERP matomumą AI apžvalgose (AIO)?
Ar norite, kad turėtumėte metodų, kurie atspindėtų, kaip AI supranta aktualumą?
Įsivaizduokite, jei „Google“ jums įteiks AI apžvalgų planą:
- Kiekvienas signalas.
- Kiekvienas balų mechanizmas.
- Kiekvienas semantinis modelis, kurį jis naudoja, kad nuspręstų, kokį turinį sumažina.
Tai padarė mūsų paieškos inžinieriai.
Jie paneigė, kaip veikia „Google“ AI apžvalgos, ir sukūrė modelį, kuris parodo, ką tiksliai ištaisyti.
Tai nebe apie paviršutiniškus patarimus; Tai susiję su tuo, kaip AI iš tikrųjų įvertina prasmę ir aktualumą.
Šiame straipsnyje mes jums parodysime, kaip reitinguoti AIO SERP, sukurdami jūsų turinio įterptuves ir kaip pertvarkyti savo turinį, kad būtų maksimalus matomumas, naudojant AIO įrankius, kuriuos sukūrė paieškos inžinieriai.
3 pagrindinės AI apžvalgų savybės, kurios gali padaryti ar sugadinti jūsų reitingą
Pradėkime nuo pagrindinių „Google AI“ apžvalgų (AIO) atsakymo elementų: Atsakymo:
Kas yra įterpimai?
Įterpimai yra aukšto matmens skaitmeniniai teksto vaizdai. Jie leidžia AI sistemoms suprasti žodžių, frazių ar net ištisų puslapių prasmę, ne tik pačius žodžius.
Užuot derinę tikslius terminus, įterpimai paverčia kalbą vektoriais arba skaičių masyvais, kurie užfiksuoja semantinius ryšius tarp sąvokų.
Pavyzdžiui„Automobilis“, „Transporto priemonė“ ir „Automobiliai“ yra skirtingi žodžiai, tačiau jų įterpimai bus arti vektorių erdvėje, nes jie reiškia panašius dalykus.
Didelių kalbų modeliai (LLM), pavyzdžiui, „ChatGPT“ ar „Google Gemini“, naudoja įterptuves „suprasti“ kalbą; Jie ne tik mato žodžius, bet ir mato prasmės modelius.

Kodėl įterpimas yra svarbus SEO?
Suprasti, kaip dideli kalbos modeliai (LLMS) interpretuoti turinį yra raktas į laimėjimą AI pagrįstų paieškos rezultatų, ypač naudojant „Google“ AI apžvalgas.
Paieškos varikliai perėjo nuo paprastų raktinių žodžių atitikimo prie gilesnio semantinio supratimo. Dabar jie reitinguoja turinį pagal kontekstinę aktualumą, temų grupes ir semantinį panašumą į vartotojo ketinimus, o ne tik izoliuotus žodžius.

Įterpimas galia šią evoliuciją.
Jie leidžia paieškos sistemoms sugrupuoti, palyginti ir suskirstyti turinį su tikslumo lygiu, kurio negali sutapti tradiciniai metodai (pvz., TF-IDF, raktinių žodžių tankis ar subjektas SEO).
Sužinojęs, kaip veikia įterpimai, SEOS įgyja įrankių, kad suderintų savo turinį su tuo, kaip iš tikrųjų mąsto paieškos varikliai, atverdami duris į geresnius reitingus semantinės paieškos srityje.

Kaip reitinguoti į AIO SERP, sukuriant įterpimus
1 žingsnis: nustatykite savo „Openai“ paskyrą
- Prisiregistruokite arba prisijunkite: Jei dar to nepadarėte, prisiregistruokite gauti sąskaitą „Openai“ platformoje https://platform.openai.com/signup.
- API raktas: Kai prisijungsite, turėsite sugeneruoti API raktą, kad galėtumėte pasiekti „Openai“ paslaugas. Tai galite rasti savo paskyros nustatymuose skyriuje API.
2 žingsnis: Įdiekite „Openai Python“ klientą, kad supaprastintumėte šį SEO privalumų veiksmą
„Openai“ teikia „Python“ klientą, kuris supaprastina sąveikos su jų API procesą. Norėdami ją įdiegti, paleiskite šią komandą savo terminale arba komandų eilutėje:
pip install openai
3 žingsnis: autentifikuokite savo API raktą
Prieš pateikdami užklausas, turite autentifikuoti naudodamiesi savo API klavišu. Štai kaip galite nustatyti savo „Python“ scenarijuje:
import openai
openai.api_key = 'your-api-key-here'
4 žingsnis: Pasirinkite savo įterpimo modelį
Tuo metu šio straipsnio kūryba, „Openai“ „Tekstas“ įterptas-3-SMALL laikomas vienu pažangiausių įterpimo modelių. Tai yra labai efektyvus atliekant įvairias teksto apdorojimo užduotis.
5 žingsnis: sukurkite savo turinio įterpimus
Norėdami generuoti teksto įterpimus:
response = openai.Embedding.create(
model="text-embedding-3-small",
input="This is an example sentence."
)
embeddings = response('data')(0)('embedding')
print(embeddings)
Rezultatas yra skaičių sąrašas, atspindintis jūsų įvesties semantinę reikšmę didelės dimensijos erdvėje.
6 žingsnis: Įterpimų saugojimas
Saugokite įterptuves į duomenų bazę ateityje naudoti; Įrankiai, tokie kaip „Pinecone“ ar „PostgreSQL“ su „Pgvector“, yra puikios galimybės.
7 žingsnis: Didelių teksto įvesties tvarkymas
Dideliam turiniui suskaidykite jį į pastraipas ar skyrius ir sugeneruokite kiekvienos dalies įterptuves.
Norėdami geresnių kosinuso panašumo skaičiavimų, naudokite panašiai dydžio dalis. Norėdami pavaizduoti visą dokumentą, galite vidutiniškai įterpti kiekvienos dalies įterpimus.
💡Dėl patarimo: Naudokite „Market Brew“ nemokamą AI apžvalgą „Visualizer“. „Market Brew“ paieškos inžinierių komanda sukūrė šį vizualizatorių Norėdami padėti tiksliai suprasti, kaip įterpimai, naudojami ketvirtosios kartos teksto klasifikatoriai, naudojami pagal paieškos sistemas.
Semantika: įterpimų palyginimas su kosinuso panašumu
Kosinuso panašumo priemonės Dviejų vektorių panašumas (įterpimai)nepriklausomai nuo jų dydžio.
Tai yra būtina norint palyginti dviejų teksto dalių semantinį panašumą.

Tipiški paieškos sistemos palyginimai apima:
- Raktiniai žodžiai su pastraipomis,
- Pastraipų grupės su kitomis pastraipomis ir
- Raktinių žodžių grupės su pastraipų grupėmis.
Toliau paieškos varikliai suskirstė šiuos įterpimus.
Kaip paieškos variklių klasteriai įterpia
Paieškos sistemos gali organizuoti turinį pagal įterpimo grupes.
Žemiau esančiame vaizdo įraše mes parodysime, kodėl ir kaip galite naudoti įterpimo grupes, naudodami „Market Brew“ nemokamą AI apžvalgą „Visualizer“, kad išspręstumėte turinio suderinimo problemas, kurios gali užkirsti kelią pasirodyti „Google“ AI apžvalgose ar net jų įprastų paieškos rezultatų!
https://www.youtube.com/watch?v=VF_NUBRS9ZO
Įterpimo klasteriai arba „semantiniai debesys“ sudaro vieną galingiausių paieškos inžinierių reitingų įrankių.
Semantiniai debesys yra tūkstančiai matmenų temos klasteriai. Aukščiau pateiktoje iliustracijoje parodytas 3D vaizdas, skirtas supaprastinti supratimą.
Temos klasteriai yra subjektams, nes semantiniai debesys turi įterpti. Pagalvokite apie semantinį debesį kaip steroidų temų klasterį.
Paieškos inžinieriai tai naudoja taip, kaip jie daro temų grupes.
Kai jūsų turinys nepatenka į viršutinį semantinį debesį – tai, ką AI laiko aktualiausia – jis ignoruojamas, pašalinamas ar pašalinamas iš AI apžvalgų (ir netgi įprastų paieškos rezultatų).
Nesvarbu, kaip gerai parašytas ar optimizuotas jūsų puslapis gali būti tradicine prasme, jis neatsiras, jei jis neatitinka tinkamo semantinio klasterio, kurio siekia smulkiai suderinta AI sistema.
Naudodamiesi AI apžvalgos vizualizeriu, pagaliau galite pamatyti, ar jūsų turinys atitinka dominuojantį semantinį debesį tam tikroje užklausoje. Jei to nėra, įrankis pateikia a pertvarkymo strategija padėti jums užpildyti tą spragą.
Pasaulyje, kuriame AI nusprendžia, kas rodoma, šis matomumo lygis nėra tik naudingas. Tai būtina.
Nemokama AI apžvalgos vizualizatorius: kaip ištaisyti turinio suderinimą
https://www.youtube.com/watch?v=UCGJZO_9CUQ
1 žingsnis: naudokite vizualizatorių
Įveskite savo URL į šį AI apžvalgą „Visualizer“ įrankį, kad pamatytumėte, kaip paieškos varikliai peržiūri jūsų turinį naudodami įterpimus. Klasterio analizė Skirtuke bus rodomi jūsų puslapio įterpimo klasteriai ir nurodys, ar jūsų turinys atitinka teisingą klasterį.

2 žingsnis: perskaitykite pertvarkymo strategiją
Prireikus įrankis pateikia pertvarkymo strategiją. Tai suteikia aiškų jūsų turinio koregavimo planą, kad geriau atitiktų AI aktualumo aiškinimą.
Pavyzdys: Jei jūsų puslapis yra semantiškai nutolęs nuo viršutinio įterpimo klasterio, pertvarkymo strategija pasiūlys pakeitimų, pavyzdžiui, pertvarkyti jūsų turinį ar perkelti dėmesį.


3 žingsnis: išbandykite naujus pakeitimus
Norėdami patikrinti, ar jūsų turinys dabar tinka AIO viršutinei įterpimo klasteriui, naudokite funkciją „Tesk naujasis turinys“. Pakartotinai testavimas ir tobulinimas rekomenduojamas, kai vystosi AI apžvalgos.

Pamatykite savo turinį kaip paieškos variklį ir suderinkite jį kaip profesionalas
Jūs ką tik matėte po šiuolaikinio SEO gaubtu – įterptuvais, klasteriais ir AI apžvalgomis. Tai nėra abstrakčios teorijos. Jie yra tos pačios pagrindinės sistemos, kurias „Google“ naudoja norėdama nustatyti, kokie rangai.
Pagalvokite apie tai, kaip gauti prieigą prie „Porsche“ aptarnavimo vadovo, o ne tik į savininko vadovą. Staiga galite nustoti atspėti, kuris kaupia svarbų dalyką, ir pradėti taisyti, kurie iš tikrųjų perkelia adatą.
„Market Brew“ praleidome daugiau nei du dešimtmečius modeliuodami šiuos algoritmus. Tokie įrankiai kaip „Free AI“ apžvalgos „Visualizer“ suteikia jums tą mechaniko ir akių vaizdą, kaip paieškos varikliai interpretuoja jūsų turinį.
O komandoms, kurios nori žengti toliau, mokama licencija atrakina reitingus, kad padėtų sekti ir nustatyti, kuri metrika, kuria AIO pagrįsta metrika, daro įtaką jūsų reitingams-pavyzdžiui, kosinuso panašumui ir aukščiausio lygio įterpimo grupėms.
Dabar turite vadovą. Kitas žingsnis yra tavo.
Atskleiskite, ką „Google“ AI iš tikrųjų mato
Vaizdo kreditai
Pateiktas vaizdas: „Market Brew“ vaizdas. Naudojamas su leidimu.
Įrašo vaizdas: „Market Brew“ vaizdai. Naudojamas su leidimu.