Neseniai vykusiame internetiniame seminare, kuriame dalyvavo „WordPress“ vadovai iš „Automattic“ ir „Elementor“, kartu su kūrėjais ir Joost de Valk, buvo aptarta „WordPress“ augimo stagnacija, nagrinėjamos priežastys ir galimi sprendimai.
Stagnacija buvo internetinio seminaro tema
Webinaras „Ar „WordPress“ rinkos dalis mažėja? Ir ką turėtų daryti produktų įmonės?“ buvo atvira diskusija apie tai, ką galima padaryti norint padidinti naujų vartotojų, besirenkančių žiniatinklio leidybos platformą, rinkos dalį.
Tačiau paaiškėjo, kad kai kuriose srityse „WordPress“ sekasi ypač gerai, taigi, tai dar ne viskas. Kaip bus matyti vėliau, tai, kad „WordPress“ branduolys netobulėja konkretaus technologinio pritaikymo požiūriu, nebūtinai yra ženklas, kad „WordPress“ atsilieka, o iš tikrųjų yra funkcija.
Tačiau yra sąstingis, kaip minėta 17:07 minutę:
„…Iš esmės jūs sakote, kad jis nebūtinai mažėja, bet nedidėja, o energija atsilieka. “
Atsakyme į minėtą teiginį buvo pripažinta, kad nors yra augimo sričių, pavyzdžiui, švietimo ir valdžios sektoriuose, likusios buvo „užgriebtos“.
Joostas de Valkas kalbėjo tiesiai ir nedviprasmiškai pripažino sąstingį ties 18:09 min.:
„Sutinku su Noeliu. Manau, kad jis sustingęs“.
Be to, Joost taip pat matė galimybes elektroninėje prekyboje, o „WooCommerce“ našumas. „WooCommerce“, beje, pralenkė visą „WordPress“ ir per metus išaugo 6,80%, todėl yra rimta priežastis, dėl kurios Joost buvo optimistiškai nusiteikęs elektroninės prekybos sektoriuje.
Tačiau bendras jausmas, kad „WordPress“ patenka į prekystalį, nebuvo ginčytinas, kaip matyti iš pastabų ties 31:45 min.:
„…„WordPress“ produktų rinkos dalis nemažėja, bet sustingsta…
Susidūrimas su realybe yra produktyvus
Žmonės turi du būdus, kaip išspręsti problemą:
- Pripažinkite problemą ir ieškokite sprendimų
- Apsimeskite, kad jo nėra, ir elkitės taip, lyg viskas būtų gerai
„WordPress“ yra visame pasaulyje mėgstama leidybos platforma, kuri tiesiogine prasme sukūrė daugybę darbo vietų, karjeros, paskatino internetinę prekybą, taip pat padėjo sukurti naujas pramonės šakas kuriant programas, plečiančias „WordPress“.
Daugeliui žmonių rūpi nuolatinis „WordPress“ išlikimas, todėl bet kokios kalbos apie „WordPress“ įstrigimą ir nusileidimo fazę, pavyzdžiui, lėktuvą, pasiekusį maksimalų aukštį, gąsdina, o kai kurie žmonės norėtų jį šaukti, kad jis išnyktų.
Faktų pripažinimas ir jų neatmetimas yra tai, ką šis internetinis seminaras pasiekė kaip žingsnį sprendimų paieškos link. Kiekvienas diskusijos dalyvis yra suinteresuotas nuolatiniu „WordPress“ augimu, todėl jų tikslas buvo pateikti tai, kad bendruomenė taip pat įsitrauktų.
Tiesioginiame internetiniame seminare buvo:
- Miriam Schwab, „Elementor“ WP ryšių vadovė
- Rich Tabor, automatinio produkto vadovas
- Joost de Valk, Yoast SEO įkūrėjas
- Diskusiją moderavo WordPress kūrėjų bendruomenės nariai Mattas Cromwellas ir Amber Hinds.
„WordPress“ rinkos dalies sąstingis
Internetiniame seminare buvo pripažinta, kad „WordPress“ rinkos dalis – internetinių svetainių, kuriose naudojama „WordPress“ procentinė dalis, stagnuoja. Stagnacija yra būsena, kai kažkas nejuda nei pirmyn, nei atgal, jis tiesiog įstringa tarpiniame taške. Ir tai buvo atvirai pripažinta, o pagrindinis diskusijos tikslas buvo suprasti priežastis, kodėl ir ką galima dėl to padaryti.
HTTPArchive surinkta statistika, paskelbta Joost de Valk tinklaraštyje, rodo, kad „WordPress“ per metus išaugo 1,85%, o metus praleido augdama ir mažindama savo rinkos dalį. Pavyzdžiui, per pastarąjį mėnesį rinkos dalis sumažėjo -0,28%.
„WordPress“ 1,85 % augimo tempas, kaip įrodymas, kad viskas yra gerai, yra nekreipti dėmesio į tai, kad didelė dalis naujų verslų ir interneto svetainių vis dažniau patenka į kitas platformas, o kitų platformų augimo tempai kasmet viršija WordPress.
Tik šešios iš 10 geriausių turinio valdymo sistemų išaugo per metus (yoY).
TVS augimas per metus
- Žiniatinklio srautas: 25,00 %
- Shopify: 15,61%
- Wix: 10,71 %
- Kvadratinė erdvė: 9,04 %
- Duda: 8,89 %
- „WordPress“: 1,85 proc.
Kodėl sąstingis yra problema
Svarbus žiniatinklio seminaro akcentas yra tai, kad sąstingis gali turėti neigiamą poveikį verslo ekosistemai, nes sumažina augimo galimybes ir klientų pritraukimą. Jei mažiau naujų įmonių, prisijungiančių prie interneto, pasirenka „WordPress“, yra klientai, kurie niekada neieškos temos, papildinio, kūrimo ar SEO paslaugos.
Tai 4:18 minutę pažymėjo Joostas de Valkas:
„…kai investuojate ir kuriate produktą „WordPress“ erdvėje, rinkos dalis arba tai, ar „WordPress“ auga, ar ne, daro didelę įtaką tam, kaip lengva pritraukti žmones, nusipirkti programinę įrangą. kad nori juos parduoti“.
Inovacijų suvokimas
Viena iš galimų priežasčių, dėl kurių sunku pasiekti reikšmingą augimą, yra inovacijų stokos suvokimas, 16:51 min. pažymėjo, kad vis dar nėra integracijos su populiariomis technologijomis, tokiomis kaip Next JS, atvirojo kodo žiniatinklio kūrimo platforma, kuri yra optimizuotas greitam plečiamų ir paieškai pritaikytų svetainių diegimui.
Tai buvo pastebėta 16:51 minutę:
„…ir šiandien mes neturime jokios integracijos su kitu JS ar panašiai…“
Kažkas kitas sutiko, bet 41:52 minutę taip pat pareiškė, kad naujovių trūkumas „WordPress“ branduolyje taip pat gali būti vertinamas kaip sąmoningas pastangos padaryti „WordPress“ išplečiamą, kad jei vartotojai rastų spragą, kūrėjas galėtų įsikišti ir padaryti papildinys, kad „WordPress“ būtų toks, kokio nori vartotojai ir kūrėjai.
„Tai nesistengi būti visiems viskas, nes tai yra išplečiama. Taigi, jei „WordPress“ turi… tarkime, konkretaus segmento trūkumas arba galėtų veikti geriau. Tada galite ateiti ir sukurti tam skirtą priedą, ir tai yra vienas gražiausių dalykų, susijusių su „WordPress“.
Ar patobulinta rinkodara yra sprendimas
Vienas iš dalykų, kuris buvo nustatytas kaip tobulinimo sritis, yra rinkodara. Jie nesakė, kad tai išspręs visas problemas. Paprasčiausiai buvo pažymėta, kad konkurentai aktyviai reklamuojasi ir reklamuoja, tačiau palyginus, „WordPress“ nėra tikrai aktyvus. Manau, kad norint išplėsti šią idėją, kuri nebuvo išsakyta internetiniame seminare, reikia atsižvelgti į tai, kad jei „WordPress“ neskleidžia teigiamos rinkodaros žinutės, vienintelis dalykas, su kuriuo vartotojai gali susidurti, yra kasdienės naujienos apie kitą pažeidžiamumą.
Kažkas pakomentavo 16:21 minutę:
„Man trūksta „WordPress“ įspūdžių ir rinkoje to nejaučiu. …Manau, kad daug kas yra susiję su produktų rinkodara ir tuo, kaip mes perpakuojame „WordPress“ tam tikroms vertikalėms, nes tai visiems tinka, reiškia, kad kiekvienoje vertikalioje vietoje mus išstumia kampanijos, kurios buvo mokamos arba, žinote, gavo tam tikrą finansavimo sumą ir gali eiti paskui mus, tiesa?
Ši idėja, kad rinkodara yra „WordPress“ trūkumas, buvo iškelta anksčiau internetiniame seminare, 18:27 min., kur buvo pripažinta, kad augimą tam tikrais atžvilgiais lėmė „WordPress“ ekosistema su susijusiais produktais, tokiais kaip „Elementor“, skatinanti „WordPress“ diegimo augimą. naujų verslų.
Jie pasakė:
„…Vienintelė logiška išvada yra ta, kad faktas, kad pati „WordPress“ rinkodara iš tikrųjų visada buvo skausmo taškas, dabar pradeda mums iš tikrųjų pakenkti.
„WordPress“ ateitis
Šis internetinis seminaras yra svarbus, nes jame kalba žmonės, kurie aktyviai dalyvauja visuose „WordPress“ lygmenyse – nuo kūrimo, rinkodaros, prieinamumo, „WordPress“ saugos iki papildinių kūrimo. Tai yra viešai neatskleista informacija, kuri labai domisi nuolatine „WordPress“, kaip perspektyvios prisijungimo prie interneto platformos, raida.
Tai, kad jie kalba apie „WordPress“ sąstingį, turėtų kelti susirūpinimą visiems ir kad jie kalba apie sprendimus, rodo, kad „WordPress“ bendruomenė ne neigia, o tiesiogiai susiduria su situacijomis, todėl klestinti ekosistema turėtų reaguoti.
Žiūrėkite internetinį seminarą:
Ar „WordPress“ rinkos dalis mažėja? Ir ką turėtų daryti produktų įmonės?
Shutterstock / Krakenimages.com pateiktas vaizdas