
„YouTube“ atnaujino savo reklamos funkciją, suteikdama daugiau kontrolės kampanijų, skirtų svetainių srautui skatinti.
Kai nustatote kampanijos tikslą „Daugiau apsilankymų svetainėje“, dabar galite pasirinkti konkretų raginimą veikti, pavyzdžiui, „Book Now“, „Gaukite citatą“ arba „Susisiekite su mumis“.
Pakeitimas buvo paskelbtas per „YouTube“ savaitinį naujienų atnaujinimą kūrėjams:
https://www.youtube.com/watch?v=swotkamvtfa
Tiksliau naudojami kampanijos tikslai
Anksčiau reklamuojami kampanijos dėl svetainių srauto panaudojo platesnius tikslus. Dabar galite apibrėžti išsamesnį rezultatą, kuris geriau atitiktų jūsų verslo tikslus.
Pvz., Konsultacinė paslauga gali suporuoti savo kampaniją su mygtuku „gauti citatą“, o renginių organizatorius galėtų naudoti „Book Now“.
Leisdamas pasirinkti numatytą veiksmą, „YouTube“ palengvina vaizdo įrašų reklamos prijungimą su išmatuojamais rezultatais.
Kaip „YouTube“ reklamuoja darbus
„Reklama“ yra „YouTube“ įmontuota skelbimų kūrimo įrankis, kurį galima rasti tiesiogiai „YouTube“ studijoje.
Tai leidžia jums paleisti šortų ir vaizdo įrašų skelbimus, nesigilinant į „Google“ skelbimų sąsają. Galite sukurti kampanijas:
- Įgykite daugiau abonentų
- Padidinkite vaizdo įrašų peržiūras
- Važiuokite apsilankymais jūsų svetainėje
Kampanijos kūrimas ir valdymas visiškai vyksta „YouTube Studio“ reklamos skirtuke, išlaikant procesą paprastesniu kūrėjams, kurie galbūt neturi patirties su tradicinėmis reklamos platformomis.
Kodėl tai svarbu
Kūrėjams, reklamuojantiems paslaugas, produktus ar įvykius, galimybė suderinti skelbimus su konkrečiu veiksmu galėtų pagerinti investicijų grąžą ir palengvinti našumo stebėjimą.
Rinkodaros komandos, valdančios „YouTube“ kanalus klientams, dabar gali susieti išlaidas, kad išvalytų rezultatus, stiprindamos kampanijos vertės atvejį.
Žvilgsnis į priekį
Šis atnaujinimas yra „YouTube“ pastangų suteikti kūrėjams prieinamą dar galingesnių pinigų gavimo ir reklamos įrankių dalį.
Rinkodaros specialistams tai sukuria dar vieną išmatuojamą žingsnį kliento kelionėje, siūlant įžvalgą apie tai, kaip vaizdo kampanijos prisideda prie platesnių rinkodaros tikslų.
Teminis vaizdas: Romanas Samborskyi/Shutterstock