
„YouTube“ sukuria naują auditorijos analizės funkciją, kuri pakeičia „grįžtančių žiūrovų“ metriką išsamesnėmis žiūrovų kategorijomis.
Atnaujinime pristatomi trys žiūrovų tipai: nauji, atsitiktiniai ir reguliarūs. Tai skirta padėti kūrėjams geriau suprasti, kas bendrauja su savo turiniu ir kaip dažnai.
Skirstant naujas žiūrovų kategorijas
„YouTube“ dabar seguoja žiūrovus:
- Nauji žiūrovai: Žmonės pirmą kartą stebi jūsų turinį per pasirinktą laikotarpį.
- Atsitiktiniai žiūrovai: Tie, kurie stebėjo nuo vienerių iki penkių mėnesių per pastaruosius metus.
- Nuolatiniai žiūrovai: Žiūrovai, kurie per pastaruosius 12 mėnesių nuosekliai grįžo šešis ar daugiau mėnesių.

Pranešime „YouTube“ paaiškina:
„Šios naujos kategorijos suteikia niuansingesnį žiūrovų įsitraukimo supratimą ir nėra tiesioginis ankstesnio grįžtančių žiūrovų metrikos atitikmuo.“
Naujų žiūrovų apibrėžimo pakeitimų nėra. Naujasis segmentacija taikoma visuose vaizdo formatuose, įskaitant šortus, VOD ir tiesiogines transliacijas.
Ką tai reiškia
Perėjimas prie labiau granuliuoto segmentavimo apima ilgalaikį „YouTube“ analizės apribojimą.
Anksčiau kūrėjai galėjo atskirti tik naujus ir grįžtančius žiūrovus. Tai buvo dvejetainis skirtumas, kuris neužfiksavo viso auditorijos įsitraukimo.
Dabar, turėdami atsitiktinių ir įprastų žiūrovų kategorijų, kūrėjai gali nustatyti, kurie žiūrovai yra atsitiktinai įsitraukę, palyginti su tais, kurie sudaro ištikimą bazę.
„YouTube“ perspėjo, kad daugelyje kanalų gali būti mažesnis įprastų žiūrovų procentas, nei tikėtasi, teigdamas:
„Nuolatiniai žiūrovai yra aukšta juosta, kurią reikia pasiekti, nes tai reiškia žiūrovus, kurie nuolat grįžo žiūrėti jūsų turinio 6 ar daugiau mėnesių per pastaruosius metus“.
Ištikimosios auditorijos kūrimo strategijos
„YouTube“ siūlo, kad norint išlaikyti tvirtą nuolatinių žiūrovų pagrindą, reikia nuoseklios leidybos ir bendruomenės įsitraukimo.
Platforma rekomenduoja šią taktiką:
- Naudoti Bendruomenės pranešimai Norėdami būti matomi tarp įkėlimų
- Atsakykite žiūrovui komentarai
- Šeimininkas Tiesioginės premjeros ir prisijunkite Tiesioginiai pokalbiai
- Išlaikyti Prekės ženklo nuoseklumas Vaizdo įrašuose
Šios strategijos atspindi platesnes Kūrėjų ekonomikos tendencijas, kur nuolatinis įsitraukimas tampa vertingesnis nei virusinis pasiekimas.
Žvilgsnis į priekį
Dabar naujoji segmentacija visame pasaulyje yra naudojama tiek darbalaukyje, tiek mobiliajame telefone, ateinančiomis savaitėmis prieinamumas plečiamas visiems kūrėjams.
Rinkodaros specialistams ir prekės ženklams pridėtas detalumas siūlo aiškesnį kūrėjo įtakos ir auditorijos lojalumo vaizdą.
Kai „YouTube“ tęsia savo analizės įrankių tobulinimą, pabrėžiama nuo neapdorotų skaičių prie veiksmingų įžvalgų, padedančių kūrėjams auginti tvarius kanalus.
Teminis vaizdas: Romos Samborskyi/Shutterstock