
Dabar „YouTube“ savo paieškos rezultatuose testuoja AI varomus vaizdo santraukas-funkciją, panašią į „Google Search“ AI apžvalgą.
Naujas įrankis padeda vartotojams greičiau rasti svarbius vaizdo įrašus, pabrėžiant konkrečius klipus, kurie geriausiai atitinka jų paieškos kriterijus.
Nauja AI varoma paieškos patirtis
„YouTube“ testas pristato naują vaizdo įrašo rezultatų karuselę, kuri pasirodo ieškant konkrečių temų. Ši funkcija naudoja AI, kad rastų naudingiausių vaizdo įrašų, susijusių su jūsų paieška, dalis.
Kaip paaiškina „YouTube“:
„Ši nauja funkcija bus naudojama AI, kad paryškintų vaizdo įrašų klipus, kurie bus naudingiausi jūsų paieškos užklausai.“
AI santraukos daugiausia bus rodomos dviejų rūšių paieškoms:
- Produktų paieškos (pvz., „Geriausios triukšmo slopinančios ausinės“)
- Vietos paremtos paieškos (pvz., „Muziejai aplankyti San Fransiske“)
Ribotas bandymo etapas
Šiuo metu šią funkciją gali pamatyti tik „nedaugelis„ YouTube “„ Premium “narių JAV ir tik ieškant anglų kalbos.
Jei esate bandymų grupės dalis, „YouTube“ nori jūsų atsiliepimų. Funkciją galite įvertinti naudodami „Trijų taškų“ meniu, kuriame galite suteikti jai nykštį ar nykščius.
„YouTube“ eksperimentinio proceso dalis
Šis testas atitinka standartinį „YouTube“ požiūrį į naujas funkcijas. Bendrovė reguliariai tikrina idėjas su mažomis grupėmis, prieš nuspręsdama, ar jas išstumti.
„YouTube“ paaiškina:
„„ YouTube “produktų komandos nuolat išbando naujus įrankius ir funkcijas“.
Šie testai padeda vartotojams „lengviau rasti, žiūrėti, dalytis ir kurti turinį“.
Bendrovė naudoja šių eksperimentų atsiliepimus, norėdama nuspręsti „ar kada ir kaip plačiau išleisti šias funkcijas“.
Ką tai reiškia
„YouTube“ AI apžvalga pateikia galimybes ir iššūkius SEO privalumų ir turinio kūrėjams.
Kalbant apie teigiamą pusę, ši funkcija gali padėti vartotojams atrasti turinį, kurį jie galėjo praleisti. Tai ypač gali būti naudinga kūrėjams, kurie kuria išsamius, informacijos turinčius vaizdo įrašus.
Tačiau taip pat kyla problemų, panašių į tuos, kurie turi „Google“ AI apžvalgas:
- Ar šios santraukos sumažins paspaudimų rodiklius, atsakydami į klausimus tiesiogiai paieškos rezultatuose?
- Kaip AI pasirinks, kurį turinį reikės šiose santraukose?
Šie klausimai gali pakeisti tai, kaip kūrėjai struktūrizuoja savo „YouTube“ vaizdo įrašus. Kai kurie gali pradėti kurti aiškiai apibrėžtus segmentus, kuriuos AI gali nustatyti ir pabrėžti.
Žvilgsnis į priekį
„YouTube“ testas yra dar vienas žingsnis transformuojant paiešką per abėcėlės platformas.
„YouTube“ nepaskelbė, kada funkcija gali būti rodoma plačiau. Tačiau atsižvelgiant į tai, kaip greitai „Google“ išplėtė AI apžvalgą, sėkmingi bandymai ateinančiais mėnesiais gali būti platesnis.
Pateiktas vaizdas: Aaddyy/Shutterstock