
Skaitymo laikas: 6 minutės
Kaltas paskelbus tinklaraščio straipsnį ir tada niekada neatsižvelgiama į?
Oof. Jūs paliekate tiek daug sultingų pakartotinių galimybių ant stalo.
Kai jau įdėjote alkūnės tepalą, kad parašytumėte patrauklų tinklaraščio įrašą, neleiskite, kad ta kūrybinė energija ir laikas būtų švaistomas. Galite jį suktis, ištraukti iš jo ir perrašyti, kad sukurtumėte viso mėnesio vertės socialinės žiniasklaidos turinį.
(Ir kiti turinio tipai, pavyzdžiui, el. Pašto informaciniai biuleteniai ar atsisiuntimai su vartais, jei norite.)
Pažvelkime atidžiau į 11 praktinių būdų, kaip galite perdaryti savo ilgos formos tinklaraščio turinį į 30 socialinės žiniasklaidos įrašų.
1. Perkelkite vaizdus iš savo tinklaraščio turinio
Jei jūsų tinklaraštyje yra vaizdų, pradėkite ten.
Ištraukite grafiką, diagramas ir ekrano kopijas ir paverskite jas karuselių įrašais ar infografika.
(Vaizdo šaltinis)
Pridėkite teksto perdangas greitu pasirodymu. Arba įrašykite kalbėjimo galvutės vaizdo turinį ir naudokite vaizdą kaip vaizdinį kabliuką.
Pvz., Jei jūsų tinklaraštyje buvo darbo eigos diagrama, paverskite ją trumpos formos vaizdo įrašu. Pakalbėkite savo auditoriją per procesą žingsnis po žingsnio.
2. Perkelkite įrašytus sąrašus iš savo tinklaraščio turinio
Tie įrašyti sąrašai, kuriuos įtraukėte, kad jūsų tinklaraštis taptų labiau nugrimzdęs? Jie puikiai tinka karuseliams.
Galite sukurti kiekvienos kulkos skaidrę, pridėti paryškintą antraštę ir greitai aprašyti, ir viskas!
Taip pat galite nufilmuoti ritę su greitais „B-roll“ klipais, kai garsiai perskaitysite kiekvieną patarimą. Tada pridėkite tendencinį garso ir ekrano tekstą.
Pavyzdžiui, jei pasidalinote „5 priežastys, dėl kurių jūsų el. Laiškai nekonvertuoja“, paverskite kiekvieną priežastį karuselės skaidrėmis. Įsitikinkite, kad taip pat pridėkite įvadinę skaidrę su savo pavadinimu ir viršutinę skaidrę su savo kontaktine informacija ir atitinkamą raginimą veikti. (Pvz., „Atsisiųskite mano el. Pašto turinio konvertavimo kursą dabar“.)
3. Perkelkite savo populiarių tinklaraščio įrašų patarimus į virusinius vaizdo įrašus
Pakalbėkime patarimų – nes Patarimai = Video Gold.
Ištraukite patarimus iš savo tinklaraščio turinio ir perdarykite juos į minties lyderystės scenarijų. Tada įrašykite tai kaip kalbančio galvos vaizdo įrašą. Norėdami padidinti laikrodžio laiką, naudokite antraštes, kabliukus ir foninę muziką.
Arba eikite kinematografiškai.
Filmuokite save darydami ką nors susijusio ar atsitiktinio, o jūsų balso perdavimas paaiškina kiekvieną patarimą.
4. Paverskite savo tinklaraščio įrašų pavadinimus įtraukiančiais kabliukais
Norite nuorodos? Naudokite savo antraštę kaip įkvėpimą atidarymui ar „kabliukui“. Jūsų antraštė jau vieną kartą atliko savo darbą. Tegul jis vėl veikia.
(Vaizdo šaltinis)
Tiesiog pakoreguokite, kad jis taptų labiau žavus.
„Kaip rašyti amžinai žaliuojantį turinį“, pavyzdžiui, gali virsti „vis dar rašant turinį, kuris miršta per 24 valandas?
Taip pat galite patekti į savo tinklaraščio įrašų antraštes į „ChatGpt“, kad galėtumėte rasti kai kurias socialinės žiniasklaidos kabliukų idėjas.
Štai „ChatGpt“ raginimas galite išbandyti: „Prašome sukurti kūrybą ir sukite šiuos tinklaraščio įrašų pavadinimus į galimų socialinės žiniasklaidos kabliukų idėjų sąrašą
5. Paverskite savo tinklaraščio įrašo teiginius apklausos ar apklausos klausimais
Štai dar vienas lengvas laimėjimas … leiskite auditorijai pasvarstyti apie jūsų pretenzijas!
Paimkite bet kokį drąsų teiginį iš savo tinklaraščio ir apverskite jį į klausimą. Tada sukurkite aplink jį interaktyvų įrašą, kuris kviečia jūsų auditoriją atsakyti. Tai galite padaryti su apklausomis, slankikliais ar apklausomis.
Pvz., Jei jūsų tinklaraščio įraše teigiama …
„Trumpos formos turinys pralenkia ilgos formos turinį„ Instagram “.“
Tada galite paklausti …
Klausimas: „Ar manote, kad ilgos formos turinys turi vietą„ Instagram “?“
Tai tikrai gerai įsitraukia į įsitraukimą, jei užduosite tinkamą klausimą ir sulauksite auditorijos, kai jie yra prisijungę. Taip pat sužinosite daugiau apie savo tikslinės auditorijos nuomonę, kuri yra neįkainojami pirmosios šalies duomenys.
6. Pasukite atvejų tyrimus ar istorijas į serijinius pranešimus
Dalytis kliento pasakojimu, išsamiu atvejo analize ar didele kliento laimėjimu jūsų tinklaraštyje?
(Vaizdo šaltinis)
Suskirstykite jį į dalis ir sukurkite įrašo seriją. Tai puikiai atrodo „LinkedIn“, gijose ar kaip „Instagram“ istorijos ar karuselės.
Pvz., Visą atvejo tyrimą galite paversti keturiais atskirais įrašais, tokiais kaip šis:
- 1 įrašas: problema.
- 2 įrašas: procesas.
- 3 įrašas: posūkio taškas.
- 4 įrašas: rezultatas.
Jūs netgi galite erzinti serijos 1 dalį su raginimu veikti (CTA), pavyzdžiui, „Nori pamatyti, kas nutiko toliau? Grįžkite rytoj, kad sužinotumėte“.
7. Suskirstykite tinklaraščio įrašo idėjas ir tada rekombinuokite į naujus kampus
Kiekviename tinklaraščio įraše yra idėjų. Jums nereikia perrašyti viso to vienu metu. Vietoj to, paimkite vieną mažą idėją ir suteikite jai naują posūkį.
Priartinkite vieną patarimą, perbraukite jį naudodami madingą temą arba perrašykite jį į kažką visiškai šviežio.
Čia yra keletas būdų tai padaryti:
➜ Cituokite ką nors ir susiejkite jį su dabartiniu įvykiu.
Pavyzdžiui, „Ši„ X “citata puikiai atitinka tai, kas vyksta šios savaitės naujienose …“
➜ Norite eiti prieš grūdus? Apverskite galiuką ant galvos.
„Visi sako, kad skelbia kiekvieną dieną. Štai kodėl aš to nedarau”.
➜ Arba „Stack Insights“ iš kelių tinklaraščio įrašų ir supakuoja juos į vieną aštrų, drąsų įrašą.
Išbandykite ką nors, pavyzdžiui, „5 mitai, kuriais tikėjau prieš augdamas iki 10K informacinio biuletenio abonentų“.
8. Pasidalinkite karštu tinklaraščio paėmimu, tada iššūkis skaitytojui
Slinkite per savo tinklaraščio turinį ir ieškokite stiprios nuomonės. Kažkas, kas gali priversti žmones linkėti. (Arba stumkite atgal.)
(Vaizdo šaltinis)
Tada paverskite šią nuomonę trumpu, punktualiu įrašu. Išaiškink. Padarykite pasitikėjimą savimi.
Apvyniokite jį tokiu klausimu kaip „Sutikite ar nesutinku?“ ir pakvieskite savo auditoriją pasverti.
Šis greitas turinio formatas sukelia pokalbius ir skatina reakcijas. Tai yra vienas greičiausių būdų padidinti įsitraukimą ir pritraukti platesnę auditoriją, jei pasirinksite tinkamą!
(Ps: Jei įdėsite laiko ir pastangų sukurti įžvalgų tinklaraščio įrašą, turėtumėte turėti daug „Hot Tinter“ galite virsti keliais socialinės žiniasklaidos įrašais.)
9. Pabrėžkite stebėtiną statutą ar duomenų įžvalgą iš tinklaraščio
Kalbant apie „Hot“ užtrunka … leiskite duomenims kalbėti. Raskite vieną statutą arba stebinančią duomenų įžvalgą Iš jūsų tinklaraščio, kuris sustabdo slinktį. Įdėkite jį į grafiką, pridėkite paprastą antraštės suskirstymą ir atlikite skambutį, kad jį aptartumėte.
Pavyzdžiui:
„65% žmonių sako, kad pasitiki informaciniais biuleteniais daugiau nei socialiniai pranešimai“.
➜ Antraštė: „Ar jūs sutinkate? Pakalbėkime apie tai, kur„ Real Trust “yra pastatytas internete“.
Skaičiai suteikia jūsų turinio autoritetą. Jie taip pat suteikia žmonėms priežastį pristabdyti ir reaguoti.
Tačiau įsitikinkite, kad jūs išliekate aktyvus komentaruose. Jei jūsų auditorija įsitraukia, traktuokite tai kaip galimybę išklausyti ir mokytis. Jų atsakymuose gausu pirmosios šalies duomenų. (Įžvalgos, kurias galite naudoti norėdami geriau suprasti, kas jiems rūpi ir kaip jie mąsto.)
10. Perkelkite savo tinklaraščio išvadą į CTA įrašą
Jei baigsite straipsnį su aiškiu pasirodymu ar kitu žingsniu, paverskite jį atskiru įrašu.
Pvz., Jei jūsų išvada baigiasi …
„Laimi nuoseklumas. Spektaklis pasirodo kiekvieną savaitę, net kai tylu”.
Tada galite sukurti atskirą įrašą, kuriame sakoma …
„Jei paskelbsite 4x per dieną ateinančioms 90 dienų, būsite šokiruoti dėl rezultatų. Prekiniai ženklai, kurie laimi? Jie toliau eina ir rodomi kiekvieną dieną kuo dažniau. Net tada, kai niekas nežiūri.
➡️ Norite laimėti? Atsisiųskite savo 90 dienų skelbimo iššūkį „Mano biografijoje“ nuorodoje. “
Tai puikiai tinka paleidimo įrašui!
11. Kiekvieną pilną tinklaraščio įrašą paverskite savaitine ar kelių dalių serija
Galite lengvai ištiesti tinklaraščio įrašą per septynių dienų vertą socialinės žiniasklaidos turinį (ar daugiau), jei jame yra įžvalgų. Kiekviena technikapatarimas arba jūsų sukurtas skyrius gali tapti atskira įrašu.
Jei nuspręsite tai padaryti, Pridėkite trumpą įvadą viršuje Taigi jūsų auditorija žino, kad tai serijos dalis. Kažkas panašaus į „verslo prisipažinimus iš daugialypės milijardieriaus: 1 dalis“ arba „Kaip tapti pasitikinčiu lyderiu: 3 dalis“, kad nustatytumėte kontekstą.
(Vaizdo šaltinis)
Kad šis požiūris būtų dar efektyvesnis, išlaikykite nuoseklų paskelbimo grafiką. Tai palaiko jūsų seriją ir padeda jūsų auditorijai remtis jau įgytomis įžvalgomis.
Tai taip pat galimybė įsigilinti į konkrečias tinklaraščio temas.
(Viename jūsų tinklaraščio skyriuje gali būti keli diskusijų taškai, todėl galite peržengti paviršiaus lygį ir parodyti savo minties lyderystės patirtį.)
➜ Norėdami įsitikinti, kad jūsų įrašai išlieka darni, ir jūsų auditorija gali lengvai sekti, Apsvarstykite galimybę naudoti nuoseklią vaizdinę temą ar šabloną visose serijos dalyse. Taip pat būtinai pridėkite savo kontaktinę informaciją, socialinės žiniasklaidos rankenas ar logotipą savo vaizdiniame turinyje, kad ji išliktų firminė.
Taip pat galite prisegti pirmąjį serijos įrašą savo profilyje, kad sukurtumėte tęstinumo pojūtį.
Apvyniokite
Kai pakartojate socialinės žiniasklaidos tinklaraščio įrašą, aukštos kokybės turinio kūrinį paverčiate nuolatiniu pokalbiu, kuris išlieka aktualus ilgai po jo paskelbimo. (Phew, toks geresnis jūsų laiko panaudojimas.)
Čia pateikiami metodai, kuriuos galite naudoti Norėdami pakartoti savo tinklaraščio turinį į 30 socialinės žiniasklaidos įrašų – ar daugiau!
- Perkelkite vaizdus: Iš savo tinklaraščio naudokite grafiką, diagramas ir ekrano kopijas kaip karuselių įrašus, infografiką ar vaizdo įrašus.
- Pakartotinai pažymėti sąrašai: Kiekvieną kulką paverskite autonominiu įrašu arba naudokite juos kurdami patrauklias rites.
- Perkelkite patarimus į vaizdo įrašus: Įrašykite vaizdo įrašus „kalbėjimo galvutės“ arba naudokite kinematografinius kadrus, kad suskaidytumėte tinklaraščio patarimus.
- Perkelkite antraštes į kabliukus: Paprašykite savo tinklaraščio įrašo pavadinimo, kad sukurtumėte socialinės žiniasklaidos kabliuko idėjas.
- Perkelkite pretenzijas į apklausas: Naudokite paryškintus teiginius, kad padidintumėte sąveiką su apklausomis ar apklausomis.
- Perkelkite atvejų tyrimus į serijas: Suskirstykite atvejų analizę į įkandimo dydžio kūrinius, skirtus daugiapakopėms serijoms, iškeptoms socialiniais įrodymais.
- Perkelkite idėjas į šviežius kampus: Priartinkite vieną tašką ir remiksuokite jį naujais kampais ar tendencingomis temomis.
- Perkelkite karštą užtruks: Pasidalykite stipriomis savo tinklaraščio nuomonėmis, kad paskatintumėte pokalbį.
- Perkelkite statistiką į grafiką: Pabrėžkite pagrindinę savo tinklaraščio statistiką vaizdiniuose įrašuose, kurie skatina įsitraukti.
- Perkelkite išvadas į CTA: Padarykite išvadas tiesioginiais raginimais veikti, kad būtų daugiau įsitraukimo.
- Paverskite savo tinklaraštį socialinės žiniasklaidos serija: Suskirstykite visą savo įrašą į kelis, prijungtus įrašus, kad galėtumėte giliau įsitraukti.
PSST … Ieškai daugiau socialinės žiniasklaidos turinio idėjų? Peržiūrėkite mūsų nemokamus socialinės žiniasklaidos išteklius.
Tavo sėkmei!
Susijęs
Sužinokite daugiau iš socialinės žiniasklaidos skrybėlės
Prenumeruokite, kad gautumėte naujausius pranešimus, išsiųstus į jūsų el. Laišką.