Skaitymo laikas: 4 minučių
SEO visada buvo prisitaikymo žaidimas. Nuo pirmųjų raktinių žodžių užpildymo iki šių dienų sudėtingų algoritmų būti matomam internete reiškia neatsilikti nuo pokyčių. Tačiau dabar į sceną įžengė dirbtinis intelektas, o žaidimas vystosi greičiau nei bet kada.
AI nėra tik naujas blizgus įrankis; tai iš esmės keičia tai, kaip veikia paieškos sistemos, kaip vartotojai randa informaciją ir kaip tokioms įmonėms kaip jūsų reikia taikyti SEO. Tačiau čia yra gera žinia: AI nėra kliūtis – tai galimybė.
Pagalvokite apie tai kaip apie skaitmeninio amžiaus spaustuvę. Kai Gutenbergo išradimas pakeitė Europą XV amžiuje, tai nepanaikino autorių poreikio; tai sustiprino jų balsus. Šiandien dirbtinio intelekto įrankiai sustiprina mažų įmonių pastangas, suteikdami jums galimybę vienodomis sąlygomis konkuruoti su didesniais prekių ženklais.
Taigi, kaip jūs naršote šioje dirbtinio intelekto valdomoje ateityje? Pasinerkime.
AI revoliucija paieškoje
Paieškos sistemos nebeveikia pagal paprastą raktinių žodžių atitikimą. Vietoj to, jie remiasi AI modeliais, tokiais kaip „Google“ MUM (daugiafunkcinis vieningas modelis) ir BERT (transformatorių dvikrypčiai kodavimo įrenginiai) analizuoti kontekstą, semantiką ir tikslą. Šie modeliai leidžia „Google“ suprasti ne tik ką vartotojai įveda bet kodėl jie ieško.
Mažoms ir vidutinėms įmonėms šis poslinkis reiškia:
1. Kurkite turinį, kuriame atsakoma į klausimus: Užuot taikę tik pagal raktinius žodžius, galvokite apie paieškos tikslą. Pavyzdžiui, jei jūsų auditorija ieško „kaip pataisyti nesandarią maišytuvą“, sukurkite tinklaraščio įrašą arba vaizdo įrašą, kuriame pateikiamas nuoseklus vadovas. Naudokite tokius įrankius kaip Atsakymas Viešai (https://answerthepublic.com), kad atskleistumėte dažniausiai užduodamus klausimus savo nišoje.
2. Pasinaudokite AI įrankiais: Įrankiai kaip Surfer SEO (https://surferseo.com) analizuoti našiausius puslapius, kad pateiktumėte veiksmingų rekomendacijų, kaip optimizuoti turinį.
Pramonės įžvalga:
• Vietinė ŠVOK remonto paslauga Dalase, optimizuota paieškai balsu, atsakant į pokalbio užklausas, pvz., „Kas taiso oro kondicionierius šalia manęs?“ Įdiegus pokalbio turinį, jų natūralus srautas iš vietinių paieškų per šešis mėnesius padidėjo 45 %.
Sužinokite daugiau apie šiuos AI patobulinimus „Google“ tinklaraštyje: https://blog.google/products/search/.
EEAT: Kodėl kokybiškas turinys karaliauja
Google naudoja EEAT (patirtis, kompetencija, autoritetingumas ir patikimumas) kaip turinio reitingavimo kokybės standartą. Mažoms ir vidutinėms įmonėms EEAT diegimas gali jus išskirti.
Kaip padidinti savo EEAT:
1. Parodykite patirtį: Pasidalykite savo darbo pavyzdžiais iš tikro gyvenimo.
• Jei esate vietinis santechnikas, įtraukite atliktų darbų nuotraukas prieš ir po. Pridėkite patenkintų klientų atsiliepimus. Įrankiai kaip Birdeye (https://birdeye.com) palengvina atsiliepimų rinkimą ir pateikimą.
2. Pažymėkite Ekspertizė: kurkite mokomąjį turinį, kuris parodytų jūsų žinias.
• Finansų konsultantas galėtų parašyti tinklaraščio įrašą „5 mokesčių patarimai smulkaus verslo savininkams 2025 m.“. Pateikite nuorodą į patikimus šaltinius (pvz., IRS.gov), kad patvirtintumėte savo patarimus.
3. Sukurkite autoritetingumą: Bendradarbiaukite su pripažintomis organizacijomis arba pramonės lyderiais.
• Pavyzdžiui, kepykla galėtų bendradarbiauti su vietinėmis mokyklomis, mokydama kepimo seminarus, stiprindama autoritetą.
4. Uždirbk Pasitikėjimą: rodykite sertifikatus, apsaugokite svetainę (HTTPS) ir aiškiai apibrėžkite politiką, pvz., grąžinimą ar privatumą.
Pavyzdys: Nekilnojamojo turto agentūra Denveryje sukūrė valdžios pagrįstą turinio grupę „persikėlus į Denverį“, todėl srautas per aštuonis mėnesius padidėjo 300 %.
Daugiau informacijos rasite „Google“ EEAT gairėse: https://developers.google.com/search/docs/specialty/eeat.
AI kaip jūsų partneris, o ne jūsų pakaitalas
Dirbtinio intelekto įrankiai gali sutaupyti jūsų laiko ir sustiprinti jūsų pastangas, tačiau jie geriausiai veikia, kai jie derinami su žmogaus kūrybiškumu.
Geriausia AI įrankių naudojimo praktika:
1. Turinio kūrimas: Naudokite tokius įrankius kaip Džaspis (https://www.jasper.ai) idėjų šturmui ar juodraščių generavimui. Tada patobulinkite juos savo unikaliu balsu.
2. Konkurentų analizė: Įrankiai kaip SEMrush (https://www.semrush.com) nustatykite konkurentų strategijų spragas, parodydami, kur galite išsiskirti.
3. Automatika: Automatizuokite pasikartojančias užduotis, pvz., meta aprašymus arba vaizdo optimizavimą, naudodami tokius įrankius kaip Yoast SEO (https://yoast.com).
Profesionalo patarimas: Reguliariai tikrinkite dirbtinio intelekto sukurtą turinį, kad užtikrintumėte tikslumą ir tinkamumą. AI gali padaryti klaidų arba neteisingai interpretuoti kontekstą, todėl jūsų žmogiškasis prisilietimas yra labai svarbus.
Objekto optimizavimas: paieškos ateitis
Subjektai yra žmonės, vietos ir dalykai, kuriuos paieškos varikliai atpažįsta ir susieja su konkrečiomis temomis. Mažoms ir vidutinėms įmonėms optimizavimas subjektams reiškia tapti žinomu kaip „pagalba“ jūsų nišoje.
Veiksmai, skirti optimizuoti objektams:
1. Naudokite struktūrinius duomenis: pridėkite prie svetainės schemos žymėjimą, kad padėtumėte „Google“ suprasti jūsų turinį. Pabandyk „Google“ struktūrinių duomenų žymeklis (https://www.google.com/webmasters/markup-helper/).
2. Paskelbkite išsamų turinį: Rašykite ilgos formos straipsnius, kuriuose giliai nagrinėjamos temos. Knygynas galėtų leisti vadovus, pvz., „Geriausios 2025 m. mokslinės fantastikos knygos“, kad būtų sukurtas autoritetas.
3. Kurkite internetinius santykius: Būkite paminėta kitų autoritetingų svetainių. Įrankiai kaip HARO (https://www.helpareporter.com) susiekite MVĮ su žurnalistais, ieškančiais ekspertų citatų.
Sužinokite daugiau apie struktūrinius duomenis čia: https://schema.org.
SEO ne tik „Google“: socialinės paieškos augimas
Tokios platformos kaip „TikTok“, „Reddit“ ir „Quora“ tampa savaime paieškos varikliais. Jaunesnė auditorija „TikTok“ dažnai ieško produktų apžvalgų ar vadovų.
Kaip pasisekti socialinėje paieškoje:
1. „TikTok“.: Paskelbkite mokomuosius vaizdo įrašus (pvz., „3 paprasti keksiukų dekoravimo patarimai“ kepyklai). Norėdami padidinti matomumą, naudokite populiarias žymas su grotelėmis.
2. „Reddit“ svetainėje: Dalyvaukite nišinėse antrinėse įmonėse, pvz., r/SmallBusiness, kad dalintumėte patarimus ir padidintumėte patikimumą.
3. Apie „Quora“.: atsakykite į klausimus, susijusius su jūsų žiniomis, grįžkite į savo svetainę, kad gautumėte daugiau informacijos.
Kurdami autoritetą šiose platformose ne tik pasieksite naujas auditorijas, bet ir sustiprinsite savo prekės ženklo signalus „Google“.
Vartotojo patirtis: nematoma SEO supergalia
AI varomos paieškos sistemos daug dėmesio skiria vartotojo patirčiai (UX). Prasta UX, pvz., lėtai įkeliami puslapiai ar paini naršymas, gali sumažinti jūsų reitingą.
Patarimai, kaip pagerinti UX:
• Paspartinkite savo svetainę: Naudokite tokius įrankius kaip Google PageSpeed Insights (https://pagespeed.web.dev) nustatyti ir pašalinti veiklos kliūtis.
• Optimizuoti mobiliesiems: įsitikinkite, kad jūsų svetainė yra pritaikyta mobiliesiems. Daugiau nei pusė viso žiniatinklio srauto gaunama iš mobiliųjų įrenginių (šaltinis).
• Supaprastinkite navigaciją: suskirstykite turinį į aiškias kategorijas. Svetainė be netvarkos leidžia naudotojams įsitraukti ilgiau.
Kelias į priekį: SEO 2025 m
Iki 2025 m. paieška bus labiau integruota, intuityvesnė ir konkurencingesnė. Dominuos multimodalinė paieška (tekstas, balsas, vaizdas). Dirbtinio intelekto valdomi įrankiai taps labiau prieinami, bet taip pat ir konkurencija.
Mažoms ir vidutinėms įmonėms svarbiausia yra prisitaikymas. Pasinaudokite dirbtiniu intelektu, sutelkite dėmesį į kokybę ir būkite smalsūs. Kaip ir spauda padarė revoliuciją leidyboje, dirbtinis intelektas išlygina paieškos sąlygas. Kyla klausimas: ar pasinaudosite galimybe?
Norėdami tęsti mokymąsi, užsiprenumeruokite AI in Marketing: Unpacked podcast!
Susiję
Sužinokite daugiau iš „The Social Media Hat“.
Prenumeruokite, kad gautumėte naujausius pranešimus į jūsų el.