Tai nėra gera „Zuck and Co“ išvaizda.
Pasak a naujas „The Financial Times“ pranešimaspraėjusiais metais „Meta“ ir „Google“ bendradarbiavo kurdami slaptų skelbimų projektą, skirtą paaugliams, reklamuojant „Instagram“ „YouTube“.
Keista, kodėl „YouTube“ bendradarbiautų su „Meta“. Bet taip pat pažeidžia Pačios „YouTube“ reklamos taisyklėskurie draudžia suasmenintą skelbimų taikymą jaunesniems nei 18 metų naudotojams.
Ataskaitoje teigiama, kad „Meta“ savo reklamas sąmoningai nukreipė į paauglius, o „YouTube“ patronuojanti įmonė „Google“ taip pat galėjo imtis veiksmų, siekdama paslėpti šį ketinimą savo pranešimuose. Žinoma, „Google“ nauda yra reklaminiai doleriai, o „Meta“ siekė pasiekti jaunesnę auditoriją, siekdama sustabdyti jaunų žmonių, migruojančių į „TikTok“, bangą.
Tačiau tuo pat metu „YouTube“ turi šortus, kurie taip pat yra tiesioginis IG konkurentas.
Taigi kodėl „Google“ turėtų dėti tokias pastangas ir galimą riziką, kad šiuo atžvilgiu būtų naudinga „Meta“?
Akivaizdu, kad įsigijimo procese procesas galėjo būti supainiotas.
Panašu, kad programą valdė tarpininkas, vadinamas „Spark Foundry“, kuriam Meta buvo pavesta pasiekti daugiau paauglių vartotojų. Tada „YouTube“ atstovai patarė „Spark“, kaip naudoti tam tikras nepriskirtas taikymo grupes paaugliams pasiekti, kurios konkrečiai nenurodo paauglių auditorijos (tai prieštarautų „Google“ taisyklėms), tačiau „YouTube“ skelbimų komanda žino, kad tai gali padidinti paauglių skaičių. poveikis.
Kitaip tariant, „YouTube“ turi neapibrėžtą skelbimų taikymo parinktį, kuri apima jaunesnius naudotojus, tačiau ji nėra viešinama.
Tada „Spark“ inicijavo kampaniją Metos vardu, o tai iš esmės reiškė, kad „Meta“ netyčia savo reklamas sutelkė į paauglius, o tai buvo įtikinamai paneigta.
Taigi gali būti, kad nėra jokių pažeidimų, nebent būtų galima įrodyti, kad „YouTube“ darbuotojai tikrai žinojo, kad kampanija bus skirta paaugliams. Meta taip pat yra žingsnis nuo tikrojo reklamos kampanijos taikymo, todėl ji gali tvirtinti, kad ji tyčia neperdavė skelbimų paaugliams, pažeisdama „Google“ taisykles.
Tačiau net ir tokiu atveju apreiškimas ateina ypač netinkamu metu, atsižvelgiant į tai, kad kaip tik lPraėjusią savaitę JAV Senatas priėmė Vaikų saugos internete įstatymaskuri įgyvendina griežtesnę pareigą rūpintis socialinėmis platformomis, siekiant geriau apsaugoti vaikus nuo žalingo internetinio turinio.
Pagal veikti:
“Vaikų saugos internete įstatymas įpareigoja platformas ir programas teikti apsaugos priemones ir įrankius tėvams ir vaikams. Šie apsauginiai turėklai yra skirti apsaugoti vaikų privatumą, užkirsti kelią priklausomybei ir atjungti naudotojus nuo rekomendacijų sistemų.“
Tai apimtų skelbimų taikymą, kuris, kaip minėta, jau yra draudžiamas „Google“ taisyklėse. Meta taip pat turi apribojimų kaip skelbimai gali būti taikomi paaugliams.
Taigi atrodo, kad tai labiau klaidingas, o ne kenkėjiškas procesas, nors tai rodo, kad „YouTube“ skelbimų komanda gali padėti partneriams sugriauti „Google“ paauglių skelbimų taisykles.
„YouTube“ teigia, kad ji tiria pretenzijas, o Vaikų saugos internete įstatymas dabar laukia, kol jį priims Atstovų rūmai.