
Nesvarbu, kaip į tai žiūrite, „ChatGPT“ turėjo transformacinį poveikį žiniatinklio naudojimo tendencijoms ir visai platesnei technologijų pramonei.
Nes nors generaciniai AI įrankiai panašiai kaip „ChatGPT“ buvo kuriami daugelį metų, kai „Meta“, „Google“ ir daugelis kitų tyrinėjo „AI Tech“ galimybes, niekas nebuvo paleidęs patogios, pokalbio AI sąsajos, pavyzdžiui, „ChatGPT“, ir tai greitai padarė programos sinonimą su nauja technika.
Ir nors kiti AI modeliai tobulėja ir greičiausiai jau pranoksta „ChatGPt“ pajėgumus ir galimybes, šis platformos pirmasis pranašumas buvo didžiulis, kaip matote šioje naujausioje „Visual Capitalist“ apžvalgoje.
Žemiau esančioje diagramoje balandžio mėn. Lyginami 10 geriausių svetainių interneto srauto duomenys, kuriuos įrašė „Panaši Webeb“.
Kaip rašoma vaizdiniame kapitaliste:
„Chatgpt.com svetainė matė a 13% Padidėjęs mėnesio srautas 2025 m. Balandžio mėn. Tuo tarpu kitose labiausiai lankomose svetainėse, tokiose kaip „Google“, „YouTube“ ir „Facebook“, balandžio mėn. Vikipedija pamatė aštriausią kritimą -6,1%potencialiai signalizuojant apie AI varomų įrankių, tokių kaip „ChatGpt“, tyrimų veiklos ar konkurencijos sulėtėjimą. Socialinės žiniasklaidos svetainė x.com (anksčiau „Twitter“) sekė a -5,2% Mėnesio srauto pokyčiai. “
Taigi, nors dabar yra daug kitų AI alternatyvų, „ChatGPT“ vis dar auga srautą ir tampa pagrindiniu informacijos šaltiniu daugeliui vartotojų.
Tai rodo besikeičiančius internetinių atradimų kelius ir didėjantį AI naudojimą daugeliui tikslų.
Verta apsvarstyti, ką tai reiškia vartotojo elgesiui ir kaip tai susiję su rinkodaros metodais.
