Kadangi „Google“ ir toliau tiria daugiau su privatumu susijusių sprendimų, siekdama apriboti asmens duomenų rinkimą, tačiau vis dar įgalindama optimalų skelbimų taikymą, „Google Ads“ įdiegia naują procesą, vadinamą „konfidencialiu atitikimu“, kuris suteiks naują būdą sujungti „Google“ įžvalgas su įmonių pirmosios šalies informaciją, kad pasiektų reikiamą auditoriją.
Kaip matote šioje apžvalgoje, naudojamas konfidencialus atitikimas Patikimos vykdymo aplinkos (TEE) sujungti duomenų įvestis, tada palengvinti skelbimų taikymą pagal šią sujungtą išvestį. Panašiai kaip duomenų švaros patalpose, procesas iš esmės užšifruoja du duomenų rinkinius, užtikrinant, kad jokie asmeniniai duomenys nebūtų bendrinami, tačiau įgalinamas tinkintas skelbimų taikymas.
Pagal Google:
“TEE izoliuoja apdorojimą, kad net tie, kurie turi administratoriaus teises į pagrindinę sistemą, negalėtų tiesiogiai pasiekti TEE turinio ar juo manipuliuoti. Tai apsaugo nuo išorinių atakų ir privilegijuotų vartotojų netinkamo naudojimo.“
Tai galėtų būti verslui palankesnis sprendimas dalijimosi duomenimis ir naudojimo problemoms spręsti, kurias „Google“ siekė per pastaruosius kelerius metus.
Su ribota sėkme. Pavyzdžiui, „Google“ buvo nustatyta iki 2022 m. laipsniškai panaikinti slapukų stebėjimą naršyklėje „Chrome“, tačiau dėl įvairių pramonės ir reguliavimo iššūkių ji buvo priversta pakartotinai atidėti šį terminą, kad būtų patenkintas visų šalių interesas. Tada šių metų liepą „Google“ paskelbė, kad visiškai atideda savo slapukų diegimo planą, kad būtų sukurtos tinkamesnės sistemos, kurios geriau atitiktų įvairius elementus.
Tam įtakos turės TEE ir konfidencialus suderinimas, nes „Google“ greičiausiai įdiegs įvairius atnaujinimus ir pakeitimus, o ne didesnį, bendrą jungiklį vienu svarbiausiu aspektu.
Ir atrodo įsitikinęs, kad konfidencialus suderinimas bus perspektyvus sprendimas:
“Konfidencialus atitikimas dabar yra numatytasis visų duomenų ryšiams, užmegztiems naudojant Klientų atitiktį, įskaitant „Google Ads“ duomenų tvarkytuvė – iš jūsų nereikia imtis jokių veiksmų. Reklamuotojams, kuriems taikoma labai griežta duomenų politika, tai taip pat reiškia galimybę patiems užšifruoti duomenis prieš jiems paliekant jūsų serverius.“
Tai dar vienas žingsnis siekiant didesnio duomenų privatumo, kuris taip pat turėtų palengvinti nuodugnesnį taikymą pagal tikslinę auditoriją naudojant „Google“ įrankius.
Ir nors techninės detalės tikriausiai neapsiriboja dauguma rinkodaros specialistų, kurie tiesiog nori rodyti skelbimus, atrodo, kad tai bent jau išsprendžia keletą pagrindinių su dabartinių duomenų naudojimo procesų susijusių problemų.