
Kai generatyvinė AI keičia tai, kaip žmonės ieško interneto, reklamuotojai teisingai rūpinasi dėl galimo poveikio jų skelbimų vietoms ir kaip jie sugebės maksimaliai padidinti savo skelbimus per šią naują paradigmą.
„Google“ dabar siūlo naują variantą, kad tai patenkintų, su „a“Aš maksimaliai skirtas paieškos kampanijoms“, Kurio tikslas-padėti rinkodaros specialistams geriau suderinti su AI valdomomis užklausomis ir sudėti savo akcijas į atitinkamus laiko tarpsnius.

Procese iš esmės siekiama automatiškai išplėsti jūsų paieškos raktinių žodžių atitikmenis su atitinkamomis terminais, susijusiais su jūsų tikslinėmis užklausomis. Ir kaip AI nukreipia vartotojus į šias sąlygas, tai padės užtikrinti, kad jūsų akcijos išlaikytų aktualumą, net ir išplėstinėms užklausoms, apie kurias jūs dar negalvojote.
Kaip paaiškino „Google“:
“Galite įjungti savo našumą išplėsdami savo pasiekiamumą į naujas užklausas, kurių anksčiau nesinaudojote – visi, gavę granuliuotus valdiklius ir pranešdami jums reikalingą skaidrumą. Duomenys jau rodo, kad reklamuotojai, kurie suaktyvina AI MAX paieškos kampanijose, paprastai matys 14% daugiau konversijų ar konversijos vertės panašioje CPA/ROAS. Kampanijose, kurios vis dar dažniausiai naudoja tikslius ir frazių raktinius žodžius, tipiškas pakilimas yra dar didesnis – 27%.“
Taigi procesas iš esmės leidžia „Google“ AI taikymo sistemoms išplėsti raktinius žodžius pagal atitinkamas terminus, susijusius su jūsų verslu ir pasiūlymais. Kaip AI valdoma paieškos pažanga, tai taip pat ir toliau atitiks jūsų sąlygas, kaip vadovaujasi vartotojo paieškos tendencijomis.
„Pavyzdžiui, įsivaizduokite, kad turite drabužių prekės ženklą ir norite reklamuoti naują vasaros liniją. Jei kas nors ieško„ spalvingų MIDI suknelių pavasarį ir vasarą “, jūsų kampanija su tik tiksliais atitikimo raktiniais žodžiais, tokiais kaip„ Raudona Midi suknelė “, būtų jų praleidę. Ir net jei jūs būtų plačiai suderintos raktiniai žodžiai, AI Max gali užtikrinti, kad jūsų skelbimas būtų aktualus, o intelektualiai pritaikydami jūsų skelbimo turinį.“
Tai geras sprendimas, nors jis nesigilina į interneto srauto praradimą, kurį svetainės greičiausiai matys dėl „Google“ paieškos „Streeam“ AI apžvalgų, kuriose apibendrinami atsakymai pagal duomenis, išrinktus iš svetainių. Aišku, tai bus daug svetainių srautas, tačiau akcijoms šis naujas, automatizuotas sprendimas, kuriame naudojami „Google“ paieškos tendencijų duomenys, galėtų pasiūlyti alternatyvą, kad jūsų praktika būtų aktualesnė.
Be to, „Google“ taip pat nori pasiūlyti AI pritaikymą jūsų akcijoms, todėl jie geriau atitinka kiekvienos vietos kontekstą.
„Po„ turto optimizavimo “skydelyje AI Max paieškos kampanijoms, Teksto pritaikymas – Anksčiau žinomas kaip „automatiškai sukurtas turtas“ – padeda lengvai generuoti naują teksto turtą, pavyzdžiui, antraštes ir aprašymus, remiantis jūsų nukreipimo puslapiu, skelbimais ir raktiniais žodžiais. Ir mūsų sugebėjimas generuoti turtą, pasižymintį aiškiais raginimais veikti ir unikaliems pardavimo taškams pagerėjo. Suporuokite tai su Galutinis URL išplėtimas Norėdami išsiųsti vartotojus į tinkamiausius jūsų svetainės puslapius.“
Taigi dabar galėsite patekti į savo akcijas į besivystančias paieškos tendencijas ir suderinti kiekvieną užklausą su tinkamesniais aprašymais, jums nereikia nieko daugiau, nei įkelti savo pirminį turtą.
Tai yra dar vienas žingsnis link visiškai automatinių skelbimų kampanijų, kurias meta taip pat tiria, naudodama protingesnį atitikimą, pagrįstą AI, kad pritaikytų ir patobulintų jūsų skelbimo procesą.
Tai vis dar jaučiasi šiek tiek neaišku, suteikdamas jūsų prekės ženklo pastangų pasitikėjimą mašinomis. Tačiau atsižvelgiant į tai, kaip veikia AI įrankiai, nurijus daugybę duomenų, tada, paverčiant juos atitinkamu turiniu, jis bent jau teoriškai turėtų duoti geresnių rezultatų.
Kol viskas veikia taip, kaip turėtų, ir „Google“ yra aiškiai įsitikinęs, kad daugeliu atvejų tai suteiks geresnę vartotojo ir reklamuotojų patirtį.
Be to, „Google“ taip pat prideda naujų geografinių kontrolės priemonių AI Max kampanijoms, taip pat prekės ženklo valdikliams – tiek kampanijos, tiek skelbimų grupės lygiu, todėl gali nurodyti tikslius prekės ženklus, su kuriais norite, kad jūsų skelbimai būtų susieti.
„Google“ taip pat prideda Naujas URL parametraskuris suteiks daugiau visų rūšių atitikimo terminų matomumo, o per artimiausias kelias savaites jis taip pat atnaujina ataskaitų teikimo patobulinimus tiek paieškos, tiek našumo maks.
„Antraštės ir URL Paieškos sąlygų ataskaitoje pateikiami aiškesnis vaizdas į klientų skelbimų keliones. Ir patobulintos turto ataskaitos parodo, kaip jūsų turtas veikia prieš KPI, pavyzdžiui, išlaidas ir konversijas, o ne tik įspūdžius.“
Kai kurie patogūs, techniniai „Google“ skelbimų pasiūlymų patobulinimai ir, kai AI atradimas tampa įprastesnės, tokios parinktys taps labiau paplitusios ir vertingesnės, nes priemonė išlaikyti jūsų akcijas aktualias.