Išbandžius parinktį pasirinktuose rinkodaros specialistuose, „Google“ dabar plečia savo AI apžvalgas paieškojeo tai padidins naudotojų, kurie gaus išsamesnes apžvalgas ir jiems nereikės naršyti svetainės, poveikį.
Tai tikriausiai yra bloga žinia SEO, nors kai kuriais atžvilgiais tai taip pat gali būti gera žinia.
„Google“ pirmą kartą pradėjo bandymus dar gegužękurie pateikia paaiškinimus paieškos rezultatuose pagal pasirinktas užklausas.
Pagrindinis rūpestis čia, kaip minėta, yra tai, kad tai taip pat sumažins persiuntimo srautą, nes SERP pateiks daugiau informacijos, o tai sumažins vartotojų poreikį ieškoti daugiau. Todėl „Google“ nori tai išspręsti pridėdama naujas saitų rodymas darbalaukio AI apžvalgose.
Kaip matote šiame pavyzdyje, „Google“ eksperimentuoja su nuorodomis AI apžvalgų tekste, o taip pat išbando naują nuorodų pateikimą darbalaukyje.
Tai turėtų matyti daugiau vartotojų. „Google“ teigimu, nauji nuorodų rodiniai parodė teigiamus ankstyvojo bandymo rezultatus, padidindami apžvalgos ekranų skatinamą srautą, tačiau dar reikia pamatyti, ar tai bus taikoma visoms ar net daugumai užklausų.
Tai veda prie kito atnaujinimo: „Google“ taip pat išplečia AI apžvalgų prieinamumą daugiau regionų.
Pagal Google:
“Atlikę išsamius bandymus ir sulaukę teigiamų atsiliepimų, įskaitant JAV ir paieškos laboratorijose visame pasaulyje, AI apžvalgų naudingumą pristatome šešiose naujose šalyse: Jungtinėje Karalystėje, Indijoje, Japonijoje, Indonezijoje, Meksikoje ir Brazilijoje, taip pat vietinės kalbos palaikymą kiekviena šalis.“
Be to, „Google“ taip pat išbando išsaugotas AI apžvalgas, kad galėtumėte grįžti prie ankstesnių užklausų, taip pat supaprastintos kalbos parinkties AI paaiškintojams.
Tačiau vėlgi, pagrindinis AI apžvalgų susirūpinimas tebėra poveikis persiuntimo srautui. Ir nors „Google“ siekia tai išspręsti šiais naujais atnaujinimais, tai jau daro bent tam tikrą poveikį kai kurių svetainių našumui.
Nors yra taip pat vienas SEO pranašumas. „Google“ teigia, kad AI apžvalgos pritraukė srautą į platesnį svetainių spektrą.
“Su AI apžvalgomis matome, kad žmonės lankėsi įvairiose svetainėse ieškodami pagalbos sprendžiant sudėtingesnius klausimus. Ir kai žmonės spustelėja paieškos rezultatų puslapius su AI apžvalgomis, šių svetainių paspaudimų kokybė yra geresnė, o tai reiškia, kad vartotojai dažniau praleidžia daugiau laiko lankomose svetainėse.
Taigi gal mažiau paspaudimų, bet kokybiškesnis srautas?
Nežinau, tai vis dar atrodo kaip eismo kliūtis, kuri turės įtakos apsilankymams svetainėje, bet galbūt pridėjus naują nuorodų rodinį bus galima pritraukti daugiau srauto ir šiek tiek jį sumažinti.
AI paieška yra rizikingas „Google“ priedas, nes gali sunaudoti pagrindinį paieškos skelbimų pajamų srautą. Tačiau laikui bėgant taip pat tikiuosi, kad „Google“ savo AI rezultatuose ras daugiau komercinių galimybių.
Ir visa tai svarbu atkreipti dėmesį į skaitmeninės rinkodaros specialistus, atsižvelgiant į tai, kokį poveikį tai gali turėti jūsų strategijai. Ir nors kol kas neturime pakankamai duomenų visam poveikiui apibūdinti, AI apžvalgų išplėtimas suteiks daugiau įžvalgų.