
Ieškote papildomo įkvėpimo savo Helovino aprangai ar reklamai?
Tai padės. „Google“ pristatė naujausią „Frightgeist“ Helovino paieškos tendencijų mini svetainės versiją, kurioje pateikiami naujausi visų populiariausių Helovino tendencijų sąrašai, pagrįsti „Google“ paieškos veikla.

Šių metų „Frightgeist“ versijoje, kuri yra septintoji aktyvinimo versija, įtraukta pagrindinių kostiumų tendencijų apžvalga, pagrįsta JAV paieškos veikla.

Nežinia, kaip australų breiko šokėja Raygun jaučiasi būdama geriausiu Helovino kostiumu, tačiau dabar ji yra tarp tokių filmų kaip „Beetlejuice“, „Inside Out“ ir „Deadpool and Wolverine“ personažų, kaip populiariausių šių metų renginio kostiumų pasirinkimas.
„Frightgeist“ taip pat apima vaikų kostiumų tendencijų, makiažo paieškų, maisto tendencijų, Helovino dekoro, vakarėlių temų ir net šunų kostiumų sąrašus, jei reikia.
Tai „Dogpool“, „dogpool“ yra populiariausia šunų kostiumų tendencija, jei jums įdomu.
Apžvalgos gali būti ypač naudingos jūsų Helovino reklamoms ir suprasti, ko žmonės šiuo metu ieško. Prisijunkite prie tinkamos temos ir galbūt sukelsite didesnį susidomėjimą savo akcijomis ir pasiūlymais, todėl šios įžvalgos ne tik padeda išsirinkti kostiumą, bet ir turi praktinę verslo vertę.
„Frightgeist“ taip pat turi JAV žemėlapį, todėl galite tyrinėti ir kiekvienos valstijos kostiumų tendencijas.

Tai patogi apžvalga, ko žmonės ieško ir kuo jie domisi šiuo baisu sezonu. Tačiau įdomu tai, kad „Google“ šį kartą neįtraukė kostiumų pasirinkimo įrankio „Kostiumų vedlys“.
Tikriausiai jums to nereikia, tendencijos suteikia pakankamai informacijos bet kuriuo atveju.
Čia galite peržiūrėti „Google Frightgeist“ mini svetainę.