
Sveiki, ar norite, kad „Instagram“ arba „Facebook“ pridėtų tik stebimą kanalą, kad matytumėte tik naujausius įrašus ir atnaujinimus iš paskyrų, kurias aiškiai pasirinkote stebėti kiekvienoje programoje?
Blogos naujienos, to greitai nebus.
Praėjusią savaitę savo savaitinėje klausimų ir atsakymų sesijoje „Instagram“ vadovas Adamas Mosseri atsakė į klausimą būtent apie tai ir paaiškino, kodėl visos socialinės programos dabar pereina prie labiau algoritmais apibrėžtų, rekomendacijomis pagrįstų kanalų.
Pagal Mosserį:
„Žinoma, mes apie tai galvojome, išbandėme ir išbandėme daugybę kartų. Kiekvieną kartą, kai turime, yra pogrupis žmonių, kurie yra laimingi, yra daugybė žmonių, kurie pamiršta, kad yra jame, ir apskritai visi, kurie yra jame, laikui bėgant vis rečiau naudoja „Instagram“ ir kai mes klausiame. jiems kyla klausimų, pavyzdžiui, „ar esate patenkintas Instagram?“, jie iš tikrųjų teigia, kad laikui bėgant vis labiau jaučiasi vis labiau patenkinti „Instagram“. Ir tada yra šie antrosios eilės efektai, kai jų draugai pradeda mažiau naudoti Instagram (ir), kadangi jie juo mažiau naudojasi, jie mažiau siunčia mygtukų „patinka“ ir komentarų, žinučių, o tada yra visa kita, ir viskas tik blogėja ir blogėja, ir greitai“.
Taigi, nors žmonės gali norėti tik sekamo sklaidos kanalo, duomenys rodo, kad „Instagram“ pastebi mažiau įsitraukimo ir mažiau vartotojų pasitenkinimo, kai tai įgalina.
Dėl ko 50 % turinio, kurį „Instagram“ vartotojai dabar mato programoje buvo perduota jiems per AI pagrįstą rekomendacijų procesą.
Kadangi tai pagerina naudotojo patirtį, nes žmonės ilgiau naudojasi programa, ir nors jums asmeniškai gali būti nemalonu, kad jums visa tai rodoma iš profilių, kurių nesekate, bendri skaičiai rodo, kad tai geriau. kad IG laikytųsi tokio požiūrio.
To logika kyla iš „TikTok“, kuris niekada nesikoncentravo į jūsų sekimą ir visada siekė paryškinti linksmiausią programos turinį. Pagrindinis „Meta“ pranašumas buvo socialinis grafikas ir tai, kad jokia kita programa neturėjo tiek pat informacijos apie jūsų draugus, šeimą, pomėgius ir pan.
Tačiau „TikTok“ pakeitė šią paradigmą, naudodamas algoritmines rekomendacijas, pagrįstas tuo, ką žiūrite, o tai nebuvo įmanoma pirmą kartą paleidus „Facebook“. Tai reiškia, kad „TikTok“ gali dvigubai sumažinti programos hitus ir maksimaliai padidinti sugaištą laiką, kurį dabar taip pat pritaikė „Meta“, kaip ir „X“, „Snapchat“ ir kt.
Jie tai daro, nes tai veikia, nes apskritai diagramos kyla aukštyn, kai rodo daugiau dalykų, kurie, sistemos nuomone, jums patiks.
Mosseri taip pat pažymi, kad „Instagram“ vis dar tiria savo galimybes šioje srityje.
„Čia reikia, tiesa? Akivaizdu, kad yra grupė žmonių, kurie tikrai nori greitai pasiekti savo ryšių turinį. Pabandėme padėti sukurdami sekimo kanalą, leisdami snausti rekomendacijas mėnesiui, kurdami mėgstamiausius, kad būtumėte tikri, kad niekada nepraleisite nieko iš paskyrų, kuriose tikrai norite viską matyti, bet esu tikras, kad yra daugiau galime padaryti ir toliau tyrinėsime daugiau erdvės.
Bet aš nesulaikyčiau tau kvapo. Jei socialinės programos gali išlaikyti jus programoje ilgiau, jos gali rodyti daugiau skelbimų ir uždirbti daugiau pinigų iš šio dėmesio.
Taigi prasminga, kodėl jūsų sklaidos kanalas pasikeitė, tiesa?