„Corona“, Meksikos lager, visame pasaulyje priklausantis „Anheuser-Busch InBev“ (AB „InBev“), nukrypo nuo savo tradicinės ilgos formos vaizdo įrašų strategijos ir sutelkė dėmesį į trumpos formos turinį, nes neseniai buvo imtasi regioninių pastangų. Remiantis „Google“ paskelbtu atvejo tyrimu, „YouTube“ kampanija buvo skirta atkreipti dėmesį į prekės ženklo „Sunsets Festival World Tour“ renginį Keiptaune, Pietų Afrikoje. Galiausiai vaizdo įrašų užbaigimo rodiklis yra 21,2 % ir peržiūrų skaičius 1,3 mln. Be to, per mėnesį prekės ženklas, kurį valdo „Constellation Brands“ JAV, sulaukė 5,1 mln.
Kampanija buvo sukurta kartu su iProspect South Africa, Dentsu partnerių agentūra, siekiant padidinti festivalio ir Corona prekės ženklo žinomumą bei skatinti bilietų pardavimą. Bandymas atskleidė, kad trumpos formos turinys gali paskatinti susidomėjimą. „YouTube Shorts“ buvo pasirinktas, nes leido tiek alkoholio rinkodarą, tiek turinį perbraukti.
„YouTube Shorts“ yra „Google“ atsakymas į „TikTok“, kuris itin išpopuliarėjo, ypač tarp jaunesnių vartotojų. Nors „TikTok“ ir toliau dominuoja įsitraukimo rodikliuose, „YouTube Shorts“ per pastaruosius dvejus metus pamažu įgijo įtaką.
Į „Corona“ kampaniją taip pat buvo įtraukti trumpi vaizdo įrašo skelbimai ir „TrueView“ skelbimai, o „Dentsu Performance“ buvo pavesta įdiegti tinkamus skelbimų tipus atitinkamuose vartotojo kelionės taškuose. Šešių sekundžių trumpi vaizdo įrašo skelbimai buvo naudojami siekiant padidinti žinomumą, „TrueView“ skelbimai leido vartotojams geriau pamatyti festivalį, o šortai buvo naudojami bilietų pardavimui skatinti.
Kūrybinis dėmesys sutelktas į Koronos susiejimą su saulėlydžiu ir naudojo švelnias spalvas bei kitus vaizdinius elementus. Atpalaiduojanti muzika buvo skirta sukurti bendrumo ir bendrumo jausmą. Be to, medžiagoje buvo keletas populiariausių Pietų Afrikos atlikėjų, įskaitant Majozi, Good Luck, Msaki ir Sun-El Musician.
„YouTube“ neseniai padėjo lengviau įvertinti skelbimų efektyvumą skatinant apsilankymus svetainėje. Rugsėjo pradžioje vaizdo įrašų platforma „YouTube Studio“ pridėjo tikslą apsilankyti svetainėje. Tikslas pasiekiamas trumpuose filmuose, pagrindiniame sklaidos kanale ir skelbimuose sraute. Prieš tai „YouTube“ leido reklamuotojams pateikti savo kampanijas kartu su našiausiais trumpais filmukais. Trumpos formos turinį platformoje kas mėnesį peržiūri 2 milijardai vartotojų.