
Tam tikra prasme tai yra absurdiškas dalykas, kurį reikia sudėti į tokią diagramą, nes disbalansas yra toks reikšmingas, kad jis atrodo nereikalingas.
Tačiau žemiau pateikta „Visual Capitalist“ diagrama, kurioje pabrėžiama, kiek pinigų meta iš skelbimų, pabrėžia jos skelbimų verslo reikšmingumą, skirtumą dėl kitų pasiūlymų, pavyzdžiui, „Quest VR“ ausinės, „Ray Ban Meta“ akiniai, prenumeratos, duomenų licencijavimas ir kt.
Visiems įvairiems savo projektams „Meta“ vis dar uždirba beveik visus savo pinigus iš skelbimų, teikiamų visose programose.
Tai yra prasminga daugiau nei 3 milijardai aktyvių „Facebook“ vartotojų, IG, „Messenger“, „Threads“ ir „WhatsApp“. Bet taip, jei galvojote, kad jos aparatinės įrangos pardavimai gali būti pasiviję, arba jos patikrinimo prenumeratos gali būti didelis dalykas, jie, palyginti su bendra AD suvartojimu, yra nieko.
Kaip matote, Šiaurės Amerika išlieka pagrindine pajamų rinka dideliu ruožu.
Patogi, greita nuoroda, kaip vizualizuoti, kokia reikšminga yra Zuckerbergo skelbimų imperija.
