
Generacinis AI keičia paieškos įpročius: 20% žmonių per pastaruosius metus keičia savo pagrindinę paieškos platformą, o 78% žiniatinklio vartotojų bent jau išbando „Gen AI“ paiešką.
Sujunkite tai su AI pokalbių botais ir AI paieškos santraukomis, tokiomis, kaip dabar rodomos daugelyje „Google“ paieškų, ir galite manyti, kad šie sugeneruoti rezultatai turės daug didesnį vaidmenį atradimo procese judant į priekį.
Taigi, ką tai reiškia SEO ir kaip jūs užtikrinate, kad jūsų prekės ženklas ir toliau pasirodytų atitinkamuose paieškos rezultatuose, kai įpročiai vystosi ir keičiasi?
Šis „Semrush“ kontrolinis sąrašas gali padėti, pateikdamas keletą praktinių patarimų, kaip galite suderinti savo SEO pastangas su AI-atradimo atradimu.
Tai yra besivystanti sritis, kurioje vis dar kuriami daugybė elementų. Bet šie patarimai galėtų padėti jums užtikrinti, kad jūsų tinklalapiai išliks aktualūs ir toliau skatintų srautą.
