
Šią savaitę „Google“ pridedant naujų AI skelbimų kūrimo parinkčių asortimentą, verta šiek tiek apsvarstyti galimybę išplėsti AI pagalbos priemonių, kurias dabar prieinama rinkodaros specialistams, masyvą. Kiekviena iš pagrindinių platformų siūlo įvairius AI varomus elementus, kurie padės jums sugalvoti daugiau rezonansinio kūrybinio turto ir patobulinti nukreipimą, kad būtų maksimaliai padidintos jūsų kampanijos.
Čia pateikiama visų generatyvinių AI skelbimų kūrimo funkcijų, prieinamų pagrindinėse skaitmeninės skelbimų platformose, apžvalga. Verta paminėti, kad tai nėra išplėstos trečiųjų šalių kūrimo įrankiai, kuriuos taip pat galite naudoti.
Jei dar nesvarstėte, tai gali būti verta eksperimentuoti su kiekvienos platformos gimtosiomis, pagal užsakymą pagamintus AI AD įrankius.
Meta
„Meta“ pridėjo daugybę AI varomų kūrybinių parinkčių reklamuotojams, įskaitant vaizdo plėtrą, teksto į vaizdą įrankius, fono generavimą, tekstą į vaizdo įrašą, kopijų pasiūlymus ir dar daugiau.

„Meta“ generalinis direktorius Markas Zuckerbergas neseniai paaiškino, kaip jis nori automatizuoti visą skelbimų generavimo procesą, kuris iš esmės leis verslui tiesiog susieti savo produktų katalogą, tada leiskite „Meta“ sistemai kurti ir paleisti turimų produktų skelbimus pagal jų biudžeto parametrus.
Kuris jaučiasi rizikingas, tačiau tai taip pat gali duoti gerų rezultatų, nes „Advantage+“ kampanijos jau skatina geresnį nei vidutiniškai daugelio prekės ženklų našumą.
Ir iš tikrųjų prasminga, kad AI sistemos būtų geresnės už žmones.
Dabartinė generatyvinių AI funkcijų banga yra paremta ypač sudėtingomis prognozėmis, naudojant nustatytus žmogaus modelius žiniatinklio veikloje kaip žymeklius kiekvienam atsakymui apibrėžti. Taigi jie žino, ko žmonės ieško, kaip jie atrodo ir kaip jie reaguoja internete. PG įrankiai žino, su kuo kiekvienas asmuo užsiima, ir ką jie greičiausiai sudomins. Tikėtina, kad geriau nei jūs, ir šias priemones gali būti verta ištirti jūsų „Facebook“, „Instagram“ ir „Threads“ kampanijose.
Tiktok
„Tiktok“ turi daugybę AI skelbimų įrankių, kuriuos galima rasti per savo „Symphony“ platformą, įskaitant skelbimų scenarijaus generavimą, vaizdo generavimą, tendencingus šablonus, teksto ir vaizdo įrašus, AI avatarus ir dar daugiau.

Panašiai kaip „Meta“ įrankiai, „Tiktok“ „Symphony Suite“ yra skirtas jums sukurti jūsų „Tiktok“ kampanijas ir klipus, Remiantis tik produkto aprašymu ir (arba) URL. Sistema netgi vilkės vaizdus iš URL ir susuks juos į AI sukurtą vaizdo įrašą.
Sukurtas turinys grindžiamas tiktok tendencijomis ir veikla, dėl kurios jis gali būti labiau rezonansinis, patrauklesnis ir padėti jums pasiekti geresnių rezultatų visais aspektais.
Kaip ir visos socialinės platformos, „Tiktok“ taip pat naudoja nuspėjamąsias AI ir mašinų mokymosi įrankius, skirtus taikymui.
X
„X“ ir toliau plėtoja savo AI įrankius, o „Grok Chatbot“ dabar gali generuoti vaizdus, įskaitant skelbimų variantus, remiantis teksto raginimais.
Tai taip pat gali įtraukti kintamus įvestis, įskaitant rankomis pieštus eskizus, kaip įkvėpimą. Taip, X skelbimų sistema taip pat gali generuoti skelbimo kopiją ir turinį, remiantis produkto URL.

„X“ taip pat siūlo AI maitinamą analizę, kad pagerintų jūsų kampanijas, o jos taikymas taip pat yra pagrįstas „Xai“ sistemomis, kurios turėtų pagerinti AD aktualumą.
„Pinterest“
„Pinterest“ turi jūsų kaiščių foninį vaizdą, automatizuotą vaizdo keitimą ir kūrybinį optimizavimą, kurį maitina jo AI sistemos.

Tai yra visos „Pinterest“ „Performance+“ rinkinio „AD“ parinkčių dalis, kurioje taip pat yra skelbimų taikymo automatizavimas ir valdymas.
Tiesiog įgyvendinkite „Pinterest“ konversijų API ir „Pinterest“ žymair „Pinterest“ sistemos dabar gali kurti visas kampanijas, remiantis jūsų esamais produktų vaizdais.
„LinkedIn“
„LinkedIn“ tapo „All-in“ AI, iš dalies dėl savo patronuojančios bendrovės „Microsoft“ investuodama milijardus į „Openai“, „ChatGpt“ gamintoją.
Iš esmės „LinkedIn“ turi AI įrankius kiekvienam skelbimo proceso aspektui, įskaitant „Visual Creation“ (per kūrybines integracijas su „Microsoft Designer“), teksto generavimu ir dviem visiškai automatinių kampanijų tipų versijomis, „Performance Max“ ir „Accelerate“.
Jame taip pat yra numatoma auditorija, skirta AD taikymui, „Lead IQ“, kuris suteikia AI varomų įžvalgų apie bet kurį „LinkedIn“ vartotoją („Sales Navigator“), AI sukurtų kampanijų apžvalgų apžvalgos „Campan Manager“ ir dar daugiau.
„LinkedIn“ taip pat nori įtraukti AI agentus į kiekvieną aspektą, kuris taip pat apims supaprastintą skelbimų kūrimą naudojant savo AI įrankius.
„Snapchat“
Neseniai paskelbė „Snapchat“ AI varomas išmanusis pasiūlymas, leidžiantis reklamuotojams nustatyti tikslinį kainą už veiksmą, kurį „Snap“ sistema bus sukurta pasiekti.
Jis taip pat turi skelbimų kopijų generavimą per savo „Gen AI Copy Generator“, taip pat generavimą tekstu-į vaizdą, taip pat kuria generavimą tekstu į vidų.
Nors pagrindinis „Snap“ diferencialas AI fronte yra „AR Creation“, o jo „Gen AI“ rinkinys „Lens Studio“ įgalina objekto sukūrimą tekstu-Ar-AR, supaprastinant procesą.

„Meta“ AR ir VR kūrimo elementai taip pat turi pastatyti AI pagalbą, tačiau, atsižvelgiant į AR funkcijų populiarumą „Snap“, jie gali būti vertingesni, reklamos prasme, šiame etape.
Snap taip pat gavo AI sukurti remiami lęšiaisuteikiant dar vieną ekonomišką būdą, kaip prekės ženklai gali būti naudojami kaip lęšiai, taip pat AI tendencija.
„Google“
Galiausiai „Google“ turi daugybę AI įrankių, kuriuos šią savaitę atnaujino I/O konferencijoje.
„Google“ siūlo visiškai automatines „Performance Max“ kampanijas, intelektualius siūlomus siūlomus AI, taip pat teksto ir teksto ir teksto įrankius.

Dabar jis taip pat siūlo „AI Max“ paieškos kampanijoms, kuriomis siekiama padėti rinkodaros specialistams geriau suderinti su AI valdomomis užklausomis ir pateikti savo akcijas į atitinkamus laiko tarpsnius.
„Google“ taip pat rieda a Naujas AI agentas Tai bus galima įsigyti visose jos skelbimų kūrimo ir valdymo platformose, suteikiančiose visada jūsų kampanijų asistentą.
Kaip matote, reklamuotojams galima rasti platų AI įrankių asortimentą, kurie galėtų padėti jums padidinti geresnį našumą, remiantis pažangiu sisteminiu supratimu.
Bent jau verta atsižvelgti į galimus skelbimų eksperimentus.