
Skaitymo laikas: 4 minučių
Jei istorija mus moko vieno dalyko, tai yra tai, kad trikdančios technologijos nelaukia nieko. Spaustuvė, garo variklis, internetas – kiekvienas naujas išradimas paliko tuos, kurie per ilgai dvejojo prisitaikyti. Šiandien dirbtinis intelektas (AI) pertvarko tokias pat transformacines galimybes turinčias pramonės šakas. Šiuolaikinių verslo lyderių ir rinkodaros specialistų raktas į klestėjimą šioje naujoje eroje yra tame AI raštingumas: suprasti ne tik tai, kas yra AI, bet ir kaip jį efektyviai pritaikyti. Ir greičiausias būdas įgyti šias žinias? Įtraukiantis, praktinis mokymas.
Kas yra AI raštingumas ir kodėl tai svarbu?
AI raštingumas reiškia gebėjimas suprasti, interpretuoti ir praktiškai taikyti AI technologijas. Tai ne apie tai, kaip tapti programuotoju ar duomenų mokslininku; Tai mokymasis, kaip panaudoti tokius įrankius kaip „ChatGPT“, generatyvaus projektavimo programinę įrangą ir dirbtinio intelekto pagrįstą analizę sprendžiant verslo iššūkius.
Daugelis įmonių šiandien pripažįsta AI potencialą tyrimai rodo, kad dauguma vadovų vis dar jaučiasi nepasiruošę veiksmingai jį priimti. Remiantis 2023 m. MIT Sloan ataskaita84 % verslo lyderių mano, kad dirbtinis intelektas suteikia konkurencinių pranašumų, tačiau tik dalis jų panaudojo dideliu mastu. Atotrūkis slypi ne prieigose prie įrankių, o tame įgūdžių ir pasitikėjimo juos panaudoti strategiškai.
AI paliečia kiekvieną šiuolaikinio verslo kampelį – nuo nuspėjamoji finansų analizė į turinio automatizavimas marketinge. Žinojimas, kaip panaudoti šiuos įrankius, tampa neginčijamu įgūdžiu verslo lyderiams, rinkodaros specialistams ir net pažangiems darbuotojams. Kaip pramonininkai, kurie Antrosios pramonės revoliucijos metu įvaldė surinkimo liniją, šiandieniniai AI raštingi lyderiai bus rytojaus rinkos lyderiai.
Kodėl vien tik internetiniai kursai jūsų nenuves
Nors internetas yra perpildytas internetinių seminarų ir savarankiškų AI kursų, daugelis specialistų mano, kad to nepakanka kad įvaldytų šios srities sudėtingumą. Mokymasis internetu suteikia patogumo, tačiau jam dažnai trūksta dviejų svarbių elementų: panardinimas ir sąveika.
Įsivaizduokite, kad bandote išmokti važiuoti dviračiu žiūrėdami „YouTube“ vaizdo įrašus. Kažkuriuo momentu reikia sėsti ant dviračio, suklysti ir pačiam pajusti pusiausvyrą. Tas pats pasakytina ir apie AI. Praktinės žinios, reikalingos norint efektyviai įdiegti AI įrankius – nesvarbu, ar tai būtų pokalbių roboto mokymas, vaizdų generavimas naudojant DALL·E, ar darbo eigos optimizavimas – reikalauja praktinės patirties.
Kitas iššūkis, susijęs su internetiniais kursais, yra asmeninio grįžtamojo ryšio trūkumas. AI įrankiai, tokie kaip „ChatGPT“ ir „Midjourney“, yra galingi, bet niuansuoti; Norint išnaudoti visas jų galimybes, reikia ne tik išmokti pagrindų, bet ir tobulinti jų naudojimą, kad jie atitiktų jūsų prekės ženklą ir verslo tikslus. Asmeniniuose seminaruose sukuriama erdvė tokiam individualizuotam mokymuisileidžianti dalyviams užduoti klausimus, eksperimentuoti realiuoju laiku ir gauti tiesioginių nurodymų.
Kaip įtraukiantys seminarai pagreitina mokymąsi ir priėmimą
Yra priežastis, kodėl karo akademijos, vadovų stovyklos ir medicinos mokyklos visa tai remiasi įtraukiantis, praktinis mokymas: veikia. Tyrimai rodo, kad žmonės aktyvaus mokymosi metu išsaugo daugiau informacijos– kur jie tiesiogiai susilieja su medžiaga, o ne pasyviais metodais, pavyzdžiui, skaitydami ar žiūrėdami vaizdo įrašus.
Verslo kontekste seminarai skatina gilesnį supratimą sujungdami naujus įgūdžius su realaus pasaulio iššūkiais. Kai dalyviai gali eksperimentuoti su AI bendradarbiavimo aplinkoje, jie lavina ne tik techninius gebėjimus, bet ir strateginės įžvalgos. Pavyzdžiui, rinkodaros specialistas gali išeiti iš seminaro, turėdamas strategiją, kaip išplėsti kampanijas naudojant AI sukurtą turinį, o generalinis direktorius gali įgyti AI įrankių diegimo visuose skyriuose sistemą.
The seminarų bendradarbiavimo pobūdis taip pat užtikrina, kad dalyviai išvyktų turėdami daugiau nei tik techninių įgūdžių – jie įgyja įpirką ir lygiuojasi. Komandos, kurios mokosi kartu, gali sukurti bendrą AI pritaikymo vizijąsumažinant pasipriešinimą ir pagreitinant įgyvendinimą.
Kodėl laikas veikti dabar
AI vystymosi tempas yra nenumaldomas. Nauji įrankiai ir galimybės išleidžiami greičiau, nei įmonės gali neatsilikti ankstyvųjų taikytojų jau įsitvirtina. Tokios įmonės kaip „Coca-Cola“ naudoja dirbtinį intelektą, siekdamos teikti individualizuotą rinkodarą, o mažos įmonės automatizuoja klientų aptarnavimą naudodamos pokalbių robotus.
Istorijos pamoka aiški: tie, kurie anksti priima transformacines technologijas, įgyja ilgalaikį pranašumą. Lygiai taip pat, kaip mažmenininkai, kurie anksti pradėjo naudoti elektroninę prekybą, 2000-aisiais tapo milžinais, Įmonės, kurios šiandien integruoja dirbtinį intelektą, nulems ateities rinkos aplinką.
Tačiau laukimas reiškia ne tik progos praleidimą – tai atsilikimas. Konkurentai, kurie dabar investuoja į dirbtinio intelekto raštingumą, aplenks tuos, kurie vis dar sėdi nuošalyje. Klausimas ne tas, ar įmonėms reikės pritaikyti dirbtinį intelektą – tai kaip greitai jie gali įsibėgėti.
Pristatome AI Bootcamp: dvi dienos, kad pakeistumėte savo darbą
Verslo lyderiams ir rinkodaros specialistams, pasiruošusiems praktiškai susipažinti su AI, nėra geresnės vietos pradėti AI Bootcamp Filadelfijoje gruodžio 5–6 dienomis. Šis įtraukiantis, dviejų dienų seminaras siūlo mažos grupės aplinką – tiesiog 30 dalyvių-Sukurtas maksimaliam įsitraukimui ir poveikiui.
Dalyviai įgis praktinių įgūdžių:
• Greita inžinerija: išmokite rašyti raginimus, kad išnaudotumėte visas įrankių, pvz., „ChatGPT“ galimybes.
• AI patobulinta rinkodara: padidinkite kampanijas su turinio automatizavimo ir duomenų analizės įrankiais.
• Generatyvus dizainas: naudokite dirbtinį intelektą, kad sukurtumėte savo prekės ženklo vaizdus ir vaizdinius elementus.
Tai ne tik mokymosi galimybė – tai galimybė atsisakyti veiksmingų strategijų ir praktinių įrankių, kuriuos galite įgyvendinti iš karto. Su instruktoriai, turintys realaus AI patirtiesįskaitant Mike'ą Alltoną iš „The Social Media Hat“ ir Chrisą Carrą iš „Farotech“, dalyviai išvyks pasiruošę vadovauti savo įmonėms į ateitį.
Užtikrinkite vietą šiandien – nelikite nuošalyje
DI raštingumas nebėra prabanga – tai būtinybė. Lygiai taip pat, kaip pramonės revoliucijos lyderiai įvaldė naujas mašinas, šiandienos verslo lyderiai turi įvaldyti dirbtinio intelekto įrankius, kad išliktų aktualūs. AI Bootcamp suteikia unikalią galimybę išmokti šių įgūdžių per praktinę patirtį aplinkoje, skirtoje bendradarbiavimui ir naujovėms skatinti.
Bet tik su Yra 30 vietųtai tikrai išskirtinis renginys. Jei esate pasirengęs vadovauti dirbtiniu intelektu, nelaukite – užsiregistruokite šiandien.
➡️ Registruokitės dabar
Pasitikėkite ateitį
Ateitis nelaukia. DI yra čia, pertvarko pramonės šakas ir sukuria naujas galimybes tiems, kurie pasiruošę jomis pasinaudoti. Klausimas kiekvienam verslo vadovui yra paprastas: Ar vadovausite užpuolimui – ar stengsitės pasivyti?
Investuokite į dirbtinio intelekto raštingumą dabar ir būsite ne tik pasiruošę ateičiai – padėsite ją formuoti.

Susiję
Sužinokite daugiau iš „The Social Media Hat“.
Prenumeruokite, kad gautumėte naujausius pranešimus į jūsų el.