
Jei norite maksimaliai padidinti savo „LinkedIn“ pastangas, turite galvoti apie vaizdo įrašą į savo turinio derinį.
Vaizdo įrašo peržiūros laikas Programa padidėjo 36% per metus, o vaizdo turinys dabar sukuria 1,4x daugiau įsitraukimo nei kiti įrašų tipai.
Verta atsižvelgti į šias tendencijas, susijusias su jūsų turinio planavimo tendencijomis, ir jei svarstote vaizdo įrašą „LinkedIn“ turinio derinyje, šie „LinkedIn“ patarimai, susiję su optimalia vaizdo įrašų paskelbimo praktika, gali būti naudinga.
„LinkedIn“ pasidalino 13 patarimų, kaip maksimaliai išnaudoti vaizdo įrašų galimybes programoje.
Visas „LinkedIn“ pastabas galite perskaityti čia, tačiau čia yra greita kiekvienos „LinkedIn“ vaizdo įrašų įrašų patarimų apžvalga.
1. „Pagalvokite už dėžutės ribų, kai reikia sukurti pridėtinę vertę su vaizdo įrašu“
„LinkedIn“ sako, kad B2B rinkodaros specialistams reikia galvoti ne tik apie pokalbius.
„O kaip pasidalyti jūsų lankomų konferencijų renginių žvilgsniais ir garsais? Filmuojate trumpą vaizdo įrašo vadovą, kuris galėtų sutaupyti jūsų auditorijos laiką? Įrašote savo nuomonę apie dabartines problemas, esančias nevaržo stiliuje?”
Iš esmės, atsižvelgiant į auditorijos lūkesčius dėl vystomo vaizdo įrašų, „LinkedIn“ siūlo galvoti apie naujas pristatymo galimybes, kad būtų maksimaliai padidintas įsitraukimas.
2. „Būkite laiku“
„LinkedIn“ siūlo šiuo metu paskelbti vaizdo įrašus, kad neatsiliktų nuo naujausių tendencijų.
Nors „LinkedIn“ kanalo algoritmas paprastai rodomas prieš kelias savaites, todėl nežinote, kad tai visada padės. Tačiau įsitraukimas į realaus laiko įvykius gali padėti padidinti jūsų poveikį.
3. „Mobiliojo žiūrėjimo planas“
„LinkedIn“ sako, kad vertikaliai orientuoti vaizdo įrašai (9:16) žr.
Atrodo, kad tai šiek tiek prieštarauja pirmajam punktui vengti „kalbančių galvų“ stiliaus klipų, tačiau…
4. „Įrašykite horizontaliai arba vertikaliai, bet ne abu iš karto“
Beveik savaime suprantama. Žmonės nenori susukti savo telefono, kad žiūrėtų skirtingas jūsų vaizdo įrašų dalis.
5. „Laikykitės stabilių daiktų su trikojiu“
Stabilizavus savo aparatinę įrangą (jei įmanoma), paprastai bus gauti geresni rezultatai.
6. „Naudokite mikrofonus, kad iškirptumėte foninį triukšmą“
Man asmeniškai nepatinka tie kvaili vaizdo įrašai, kuriuose laidos vedėjas laiko mažą mikrofoną, tačiau jei galite naudoti tikrąjį mikrofoną, tai yra dar vienas būdas pagerinti savo turinio pateikimą.
7. „Sužinokite keletą paprastų vaizdo įrašų redagavimo būdų“
Net pagrindinis vaizdo įrašų redagavimas gali pagerinti jūsų pristatymą:
„Prieš įkeldami juos, skirti laiko vaizdo įrašams redaguoti, padeda valdyti vaizdo įrašo tempą ir ilgį, įsitikinkite, kad atkreipkite savo auditorijos dėmesį ir laikykitės kūrybiškesnio požiūrio į savo turinį.“
8. „Pridėkite subtitrų, jei galite“
„LinkedIn“ sako, kad 92% žmonių, žiūrinčių „Mobile“ vaizdo įrašus, tai daro „Sound Off“ režimu, todėl subtitrai gali atlikti svarbų vaidmenį maksimaliai padidinant jūsų pranešimą.
9. „Būkite kūrybingi, būkite kitokie, būk juokingi“
Gerai, kad šis yra šiek tiek bendras ir neaiškus.
„Būk kūrybingas“ yra toks keistas patarimas. „O, būk kūrybingas, kodėl aš apie tai negalvojau“.
Žinoma, visi norėtų, kad galėtų sukurti unikalų, kūrybingą, humoristinį turinį, tačiau dažnai tai pasakyti yra lengviau nei padaryti, o tai reiškia, kad tai, kaip patarimo pastaba, tai nėra ypač naudinga.
10. „Nereikalaukite per daug savo auditorijos laiko“
„LinkedIn“ sako, kad optimalus vietinio vaizdo įrašo „LinkedIn“ sklaidos laikas yra mažiau nei 2 minutės.
„Kalbant apie vaizdo įrašų skelbimus, „LinkedIn“ rekomenduoja Skelbimų saugokite nuo 15-30 sekundžių, skirtų sąmoningumo kampanijoms „Ununcnel“. Gilesni įsitraukimo formatai gali veikti ilgiau, bet idealiu atveju mažiau nei 2 minutės. “
Remdamasis platesnėmis trumpos formos vaizdo tendencijomis, „LinkedIn“ sako, kad, jei įmanoma, turėtumėte išlaikyti trumpus ir šmaikščius.
11. „Suskaičiuokite pirmąsias šešias sekundes“
Tai yra gana bendri vaizdo patarimai, kad jums reikia atkreipti dėmesį per pradines atkūrimo sekundes.
Tai daro didelį spaudimą jūsų planavimui, tačiau iš esmės žmonės ketina praeiti pro šalį, jei jų nesustabdysite.
Ar nustosite žiūrėti vidurio slinkties viduriu, kad žiūrėtumėte savo vaizdo įrašą?
„Dirbkite kabliuke, skirtoje atkreipti žmonių dėmesį, jei galite, arba naudokite subtitrus, norėdami pasakyti, kodėl svarbu tai, ką jie stebi“.
12. „Sukurkite„ LinkedIn “vaizdo įrašų turinį, atsižvelgiant į išplėtimą“
„LinkedIn“ pataria, kad turėtumėte atkreipti dėmesį į savo vaizdo įrašo vertę ir poveikį, galbūt suskaidydami jį į trumpesnes dalijimosi dalis arba ieškant būdų Perkelkite savo vaizdo įrašo turinį į skirtingus formatus ir temas.
13. „Gaukite tekstą ir vaizdo įrašą bendradarbiaujant“
Galiausiai „LinkedIn“ sako, kad savo vaizdo įrašo turinį turėtumėte naudoti savo atnaujinimų tekstą.
„Taip pat atminkite, kad vaizdo įrašas ne visada yra geriausias formatas, skirtas išsamiai perduoti išsamią informaciją. Žaisk savo stipriąsias puses, susijusius su patraukliu, įtikinamu ir linksmu turiniu, ir jis jums duos dar geresnių rezultatų.“
Kai kurios vertingos pastabos, kurios galėtų padėti jums pasinaudoti didėjančiu „LinkedIn“ vartojimo elgesiu, siekiant maksimaliai padidinti pranešimus programoje.
Čia galite perskaityti visą „LinkedIn“ vaizdo įrašų kūrimą ir paskelbimo patarimus čia.