
„LinkedIn“ paskelbė naują integraciją su „Adobe Express“, kuri leis jums sukurti vaizdo įrašų turinį naudojant „Adobe“ plačią kūrimo įrankių rinkinį.
https://www.youtube.com/watch?v=fqdpfmjgbly
Kaip matote šiame vaizdo įraše, naudodamiesi nauja „LinkedIn“ integracija, „Adobe Express“ vartotojai galės sukurti turinį naudodami „Adobe“ šablonus ir AI įrankius su konkrečiais elementais, skirtais „LinkedIn“.
Kaip „LinkedIn“:
“Nesvarbu, ar vykdote kampaniją, kad padidintumėte prekės ženklo žinomumą, išleistumėte produktą, ar reklamuojate renginį, dabar galite pereiti nuo turto projektavimo „Adobe Express“, kad per kelias minutes būtų eksportuojant juos į „LinkedIn“. “
„LinkedIn“ sako, kad „Express“ vartotojai turės prieigą prie „augančios profesionaliai suprojektuotos kolekcijos, „LinkedIn“ optimizuoti B2B vaizdo šablonai “, kartu su įvairiais AI varomos redagavimo funkcijos.
„Kai jūsų skelbimas bus paruoštas, tiesiog pasirinkite„ Bendrinti „LinkedIn“ skelbimus “„ Adobe Express “. Jūsų vaizdo įrašas ar vaizdo turtas automatiškai pasirodys jūsų„ LinkedIn “skelbimo paskyros„ Media “bibliotekoje – suformatuotos, pavadintos ir paruoštos naudoti kampanijoje. Nėra atsisiuntimo. Nėra pakartotinio rinkimo.

Tai gali būti patogus jūsų „LinkedIn“ darbo eigos papildymas, suteikiantis išplėstines priemones efektyvesnėms „LinkedIn“ akcijoms kurti.
Ir vaizdo įrašas tikrai turėtų būti jūsų radare, jei norite maksimaliai padidinti „LinkedIn“ pastangas.
„LinkedIn“ tai sako Vaizdo įrašai yra 20x labiau tikėtina, kad bus dalijamasi programojenors apskritai Vaizdo įrašų žiūrovai platformoje padidėja 36% per metus. Vaizdo įrašo turinys taip pat sukuria 1,4x daugiau įsitraukimo nei kiti įrašų tipai.
Taigi aiškiai verta apsvarstyti.
„LinkedIn“ taip pat pridėjo pasirinktinius „Canva“ vaizdo įrašų šablonus balandžio mėn., Pateikdami daugiau galimybių sukurti išskirtinį vaizdo įrašą programoje, ir naudodamiesi šiomis išplėstinėmis „Adobe“ parinktimis, tai suteikia jums platų trečiųjų šalių kūrimo parinkčių asortimentą, kad galėtumėte įsitraukti į „LinkedIn“ vaizdo įrašą.
Aš turiu galvoje, kad statistika nemeluoja, nors man įdomu, kiek tai yra ekologiškas vaizdo įrašų atradimas ir įsitraukimas, palyginti su „LinkedIn“, labiau stengiantis pabrėžti vaizdo turinį. Vaizdo įrašuose siūlomas išplėstinis programos skelbimų potencialas, todėl būtų prasminga, kad „LinkedIn“ norėtų daugiau iš jų, ir, be kitų variantų, jis pridėjo specialų vaizdo sklaidą, kad padidintų vaizdo įrašų įsitraukimą.
Platesnės įsitraukimo tendencijos leistų manyti, kad vaizdo įrašas yra vis populiaresnis, ir, kai „Tiktok“ karta pereina į darbo jėgą, logiškai taip pat apimtų „LinkedIn“.
Tačiau tuo pat metu daugybė vaizdo įrašų, kuriuos mačiau „LinkedIn“, nėra tiksliai pramogos.
Manau, nesvarbu, ar dirbtinai išpūsta, ar ne, daugiau žmonių žiūri daugiau vaizdo įrašų „LinkedIn“, o šios naujos parinktys suteikia papildomų būdų sukurti geresnius „LinkedIn“ vaizdo įrašų atnaujinimus.
Čia galite sužinoti daugiau apie „LinkedIn“ priedą „Adobe Express“.