
„Microsoft“ paskelbė savo naujausi pasirodymo numeriaikuriuose taip pat yra „LinkedIn“ duomenų.
Ir, spėk kas? „LinkedIn“ per tą laikotarpį dar kartą pastebėjo „įsitraukimo rekordą“.

Kaip matote šioje apžvalgoje, „LinkedIn“ pajamos per paskutinį ketvirtį išaugo 10 %, o visų verslo padalinių rezultatai buvo puikūs, o „LinkedIn“ sesijos išaugo 13 % dėl „rekordinio įsitraukimo“.
Apie kurį „LinkedIn“ visada praneša. Sunku suvokti, kaip tiksliai platforma pasiekia „rekordinį“ įsitraukimo lygį kiekvieną ataskaitinį laikotarpį, nes, matyt, nuo 2018 m.
Tačiau apie tai pranešė „LinkedIn“, todėl…
Kalbant apie vartotojus, „LinkedIn“ teigia, kad šiuo metu visame pasaulyje yra daugiau nei milijardas „narių“.

Nors svarbu pažymėti, kad „nariai“ ir „vartotojai“ nėra tas pats dalykas, o „LinkedIn“ nepraneša apie aktyvius vartotojų numerius. Tai yra šiek tiek klaidinanti, nes galiu garantuoti, kad „LinkedIn“ neturi milijardo aktyvių vartotojų.
Apskaičiavimai rodo, kad aplink 40% LinkedIn vartotojų yra aktyvūs, remiantis ES naudotojų skaičiumi, pateiktu pagal DSA. Tai rodo, kad šiuo metu „LinkedIn“ tikriausiai turi apie 400 milijonų aktyvių žmonių per mėnesį, o tai yra geras skaičius, bet akivaizdžiai ne tai, ko „LinkedIn“ nori reklamuoti.
Turiu omenyje, kad milijardas skamba geriau nei 400 milijonų, tiesa?
Kalbant apie naudojimo tendencijas, „LinkedIn“ taip pat turi pranešė kad Programoje kiekvieną minutę bendrinama 1,5 milijono turinio dalių, o vaizdo įrašai yra greičiausiai populiarėjantis turinio tipas. „LinkedIn“ praneša, kad vaizdo įrašų įkėlimų skaičius per metus išaugo 34 proc. viso ekrano vaizdo kanalas.

Ar tai reiškia, kad turėtumėte pasidalyti daugiau vaizdo įrašų „LinkedIn“?
Turiu galvoje, kad „LinkedIn“ siekia daugiau dėmesio skirti vaizdo įrašų turiniui, todėl prasminga jį derinti ten, kur galite. Tai gali būti verta bent eksperimento.
Taip pat įdomu: LinkedIn Šiais finansiniais metais „Premium“ registracijų skaičius išaugo 51%.
Kodėl?
Spėju, sakyčiau, kad pridėjus Aukščiausios kokybės įmonės puslapiaikuri suteikia įmonėms daugiau būdų parodyti save programoje, buvo didelis įsisavinimo veiksnys.

„Premium Company Pages“ taip pat gauna prieigą prie AI rašymo asistento funkcijų, o tai yra dar vienas elementas, kurį „LinkedIn“ pastūmėjo, kai, atrodo, prisilies prie AI bangos, padedama „Microsoft“.
Nesu įsitikinęs, kad dirbtinio intelekto pranešimų siuntimo ir pranešimų rašymo įrankiai yra naudingi, tačiau atrodo, kad yra tam tikras susidomėjimas dirbtinio intelekto naudojimu siekiant pagerinti žmonių buvimą „LinkedIn“.
Taigi, apibendrinant, „LinkedIn“ atrodo gerai, be daug konkretumo, ką iš tikrųjų reiškia antraštės. Tačiau žinome, kad vaizdo įrašai yra populiarūs ir kad daugiau „LinkedIn“ vartotojų linksta į vaizdo turinį, o dirbtinis intelektas, atrodo, yra dar vienas susidomėjimo veiksnys.