
„LinkedIn“ išleidžia naują parinktį, kaip priversti jūsų straipsnius išsiskirti iš srauto, kuris taip pat atitinka platesnį vaizdo įrašo turinio postūmį.
Netrukus visi „LinkedIn“ nariai galės pridėti vaizdo įrašą į antraštės vaizdo lizdą „LinkedIn“ straipsnyje.

Kaip matote šiame pavyzdyje, kurį paskelbė socialinės žiniasklaidos ekspertė Lindsey Gamble, „LinkedIn“ straipsnių antraštės vaizdo taškas dabar taip pat pažymi, kad galite „pridėti viršelio vaizdą ar vaizdo įrašą“, kad pridėtumėte „LinkedIn“ straipsnį.
Tas pats pasakytina ir apie informacinius biuletenius programoje, o „LinkedIn“ patvirtino SMT, kad šiuo metu ši parinktis yra išleista visiems vartotojams.
„LinkedIn“ sako, kad nauji viršelių vaizdo įrašai bus grojami pagrindiniame sklaidos kanale, kad būtų galima sudominti būsimus skaitytojus, o vaizdo įrašų miniatiūros taip pat bus rodomos el. Laiškuose, išsiųstuose abonentams.
„LinkedIn“ rekomenduoja kūrėjams įrašyti Horizontalūs vaizdo įrašai antraštės ekrane, suderinant su straipsnio formatu, 16: 9 kraštinių santykyje. „LinkedIn“ taip pat sako, kad jūsų viršelio vaizdo įrašai turėtų būti trumpi ir patrauklūs, idealiu atveju, maždaug 30 sekundžių ar mažiau ilgio.
Tai gali būti geras būdas labiau domėtis jūsų „LinkedIn“ turiniu ir sustiprinti įsitraukimą į programą.
Nes šiuo metu „LinkedIn“ susprogdinamas vaizdo įrašas.
„LinkedIn“ sako, kad vaizdo įrašai yra 20x labiau tikėtina, kad bus dalijamasi programoje, o bendra vaizdo įrašų žiūrovai platformoje padidėja 36% per metus. Vaizdo įrašo turinys taip pat sukuria 1,4x daugiau įsitraukimo nei kiti įrašų tipai.
Derinkite tai su vietiniais straipsniais, kurie „LinkedIn“ labiau linkę skatinti išplėstą auditoriją, ir duomenys rodo, kad tai gali būti vertinga galimybė, kuri galėtų priversti daugiau žmonių, skaitančių jūsų „LinkedIn“ atnaujinimus, ir pritraukti juos prenumeruoti jūsų atnaujinimus programoje.
Kuris taip pat taikomas įmonės puslapiams. „LinkedIn“ pridėjo įmonės puslapių parinktį, kad 2021 m. Į programą paskelbtų ilgos formos
Bendrovės puslapiai taip pat gali sukurti informacinius biuletenius, o vaizdo įrašai apie kiekvieną suteiks daugiau būdų, kaip išskirti jūsų turinį ir patraukti dėmesį į srautą.
Tai dar vienas aspektas, kuris gali patobulinti jūsų „LinkedIn“ strategiją.
„LinkedIn“ sako, kad viršeliai per artimiausias kelias savaites yra rodomi visame pasaulyje.