Galbūt jau pastebėjote tai, nes „LinkedIn“ juos išleido per pastarąsias kelias savaites, tačiau profesionalus socialinis tinklas daro naują postūmį vaizdo įrašų turiniui, naudodamas vaizdo klipų karuseles.
Kaip matote šiame pavyzdyje, naujosios „LinkedIn“ vaizdo įrašų karuselės suteikia jums platų, į šoną slenkamą vaizdo klipų ekraną.
Rodomi vaizdo įrašai algoritmiškai pritaikomi jums, atsižvelgiant į jūsų veiklą programoje ir pažymėtą profilio informaciją, o palietus bet kurį rodomą klipą pateksite į „LinkedIn“ „TikTok“ panašų viso ekrano vaizdo įrašų kanalą, pateiktą vertikaliu formatu. „LinkedIn“ paskelbė šį naują sklaidos kanalą kovo mėnesį, siekdama atsižvelgti į besikeičiančias turinio tendencijas.
Tai geras būdas „LinkedIn“ reklamuoti besiplečiančią vartotojų sukurto vaizdo įrašų turinio biblioteką ir padidinti jos patrauklumą jaunesnei auditorijai, kuri labiau prisitaiko prie vaizdo įrašų atnaujinimų.
Iš tiesų, tik praėjusį mėnesį, Apie tai pranešė „LinkedIn“. Dabar kiekvieną minutę į programą įkeliama 1,5 milijono turinio dalių, o vaizdo įrašai yra greičiausiai populiarėjantis turinio tipas. „LinkedIn“ taip pat pranešė, kad vaizdo įrašų įkėlimų skaičius per metus išaugo 34 proc., pabrėždamas šį elementą.
Asmeniškai manau, kad LinkedIn būtų geriau pridėti specialų vaizdo įrašų kanalą, kuriame pirmenybė teikiama tiesioginiams srautams, kad programoje būtų rodomi tiesioginiai įvykiai ir pramonės naujiniai.
Nesu tikras, ar „TikTok“ stiliaus trumpos formos vaizdo įrašai tikrai veikia „LinkedIn“ formatu, nes, kaip ir „Stories“ (kurį „LinkedIn“ taip pat išbandė), šis labiau užkandžiaujantis turinio stilius tikrai nėra palankus profesionalų įsitraukimui. ieškant programėlėje.
Tačiau tuo pat metu didėja vaizdo įrašų įtraukimas ir daugiau vartotojų įkelia daugiau vaizdo klipų. Taigi „LinkedIn“ turėtų stengtis tuo pasinaudoti ten, kur tik įmanoma, o neįkyrios karuselės, rodomos sraute, yra gana saugus eksperimentas šioje srityje.
Tik nemanau, kad jie pritrauks daug daugiau vaizdo įrašų, bet pamatysime.