
„Microsoft“ pasidalijo naujausiomis pastabomis apie „LinkedIn“ našumą, kaip dalį savo ketvirčio rinkos atnaujinimo, nors man nereikia jų skaityti, kad pasakyčiau, kokie jie bus.
Tiesą sakant, šį straipsnį galėjau parašyti praėjusį mėnesį arba praėjusiais metais, nes „Microsoft“ visada pateikia beveik tas pačias dvi pastabas apie „LinkedIn“ našumą.

Seansų augimas didėja su „rekordiniu įsitraukimu“. Pajamų gerinimas.
Neįtikėtina, nes nuo 2018 m. „LinkedIn“ kiekvieną ketvirtį (išskyrus vieną) nustatė naują „įsitraukimo rekordo“ lygį. Visada yra tas pats atnaujinimas, ta pati formuluotė. Ir nors atrodo neįmanoma, kad kiekvieną ketvirtį „LinkedIn“ sąveikai būtų nustatyta nauja juosta, „LinkedIn“ per „Microsoft“ ir toliau dalijasi tuo, ir mes neturime daug ką daryti, kad paneigtume šį elementą.
Taigi, įrašyk sužadėtuves. Vis daugiau žmonių, matyt, yra aktyvesni LinkedIn.
Tai nelabai ką pasako, bet mes tai gauname.
Galiu jums pasakyti, kad „LinkedIn“ naudojimas labai skiriasi nuo narių skaičiaus – skaičiaus, kurį ji iš tikrųjų praneša, kad atstovautų savo auditorijai.
Pavyzdžiui, „LinkedIn“ labai norėjo pabrėžti, kad dabar ji turi milijardą narių, o tai yra didžiulis programos etapas. Tačiau nariai ir aktyvūs vartotojai labai skiriasi, o kiekviena kita socialinė programa pastarąjį naudoja kaip tikrąjį įtraukimo į programą ir veiklos matą.
Tačiau „LinkedIn“ dėl tam tikrų priežasčių mums nuolat praneša, kiek žmonių prisiregistravo gauti paskyrą.

Ar žinote, kiek žmonių prisiregistravo prie „Twitter“ (dabar X) paskyros? Pažodžiui milijardai, tačiau jei X pradėtų pranešti, kad turi daugiau nei 3 milijardus „narių“, visi jį kritikuotų dėl nesąžiningumo, nes jame yra tik 500 milijonų aktyvių vartotojų.
Bet vėlgi, kažkaip LinkedIn gauna leidimą. Nes tai nišinė platforma? Nes jis tikrai nėra konkurentas dėl auditorijos dydžio?
Nežinau, bet galiu pasakyti, kad, remiantis „LinkedIn“ ES narių skaičiumi ir naudojimu, mažiau nei 30 % jos ES narių naudojasi programėle.
Tai rodo, kad „LinkedIn“ tikriausiai turi tik apie 300 milijonų aktyvių vartotojų.
Tai gana gerai tinka nišiniam socialiniam tinklui, o „LinkedIn“ iš tikrųjų nėra sukurta tokiam pačiam masiniam kitų socialinių programų patrauklumui. Taigi kodėl neaiškios ataskaitos apie šį frontą?
Nežinau, bet vėlgi, „LinkedIn“ dėl tam tikrų priežasčių mums pateikia tik dalį viso vaizdo, beveik visose savo metrikose, o taip pat nuolat prideda tokių dalykų kaip istorijos ir „TikTok“ tipo vaizdo įrašų tiekimas. apsimeta kaip ir bet kuri kita socialinė programa.
Bet taip nėra, ir šie elementai, nenuostabu, nukris „LinkedIn“ kontekste.
Nors tai, be abejo, nesvarbu, nes kitą ketvirtį „LinkedIn“ pasieks naują įsitraukimo rekordą ir toliau vaidins vaidmenį platesnėje „Microsoft“ veikloje.
O „Microsoft“ per daug užsiėmusi AI į viską kiša, kad kreiptų per daug dėmesio. Taigi tol, kol „LinkedIn“ pajamos didės (šį ketvirtį išaugo 10%), viskas bus gerai.
Tęskite rekordus, vaikinai.