
„LinkedIn“ vaizdo įrašų suvartojimas, profesionalus socialinis tinklas prideda naujų būdų, kaip rinkodaros specialistai gali įsitraukti į populiarų vaizdo turinį, plėtojant jos laidų programą, kurią dabar pervadinama kaip „BrandLink“.
Kaip ir su vielos pasiūlymu, „BrandLink“ įgalina Prekiniai ženklai savo vaizdo įrašų skelbimus kartu su „Premium Publisher Content“ įdėkite į programą. Tačiau dabar „LinkedIn“ plečiasi ir tomis vietomis į influencerių turinį, kaip pirmas žingsnis siekiant palengvinti kūrėjo pinigų gavimo programoje.

Kaip paaiškino „LinkedIn“:
“„BrandLink“ Pateikia svarbesnį vaizdo įrašo turinį nariams, taip pat leidžia reklamuotojams suderinti su patikimų leidėjų redakciniu turiniu ir dabar kai kurie geriausi pasaulio kūrėjų balsai, įskaitant Stevenas BartlettasAr Bernardas MarrAr Allie K. MillerAr Rebecca MinkoffAr Candace NelsonAr Vaikinas RazasAr Gary Vaynerchukir Shelley Zalis“.
Norėdami išsiaiškinti, „LinkedIn“ laidų programa, kuri buvo OReginaliai paleista kartu su atrinktais partneriais Praėjusių metų birželį„Egals Brands“ gali įdėti savo skelbimus į išankstinį vaizdo įrašo turinio lizdą iš žinomų leidinių, įskaitant „Bloomberg“, „Business Insider“, „Forbes“ ir „The Wall Street Journal“.
„LinkedIn“ išplėtė savo laidų pasiūlymą ES leidėjams Praėjusį spalįir dabar tai dar kartą pratęsia, vadovaujant naujajam „BrandLink“ monikeriui, suteikiančiu rinkodaros specialistams galimybę savo „LinkedIn“ reklamas sudėti ir prieš „Influencer“ vaizdo klipų išankstinį pranešimą.
Tada atrinkti kūrėjai sumažins AD pajamas („LinkedIn“ nebendravo su tuo, kas tai yra), o tai galų gale suteiks „LinkedIn“ kelią į daugiau vaizdo įrašų paskatinimą, atverdamas tą patį daugiau programos kūrėjų.
Vis dėlto jis prasideda tik su keliais atrinktais dalyviais kartu su patvirtintais prekės ženklais. Bet tai gali būti gera galimybė padėti išplėsti savo prekės ženklo pranešimus.
Ir vėl, kai programoje auga vaizdo įrašų turinys, verta apsvarstyti.
Laikas sPenkios vaizdo įrašų žiūrėjimo programoje per metus padidėjo 36%, o „LinkedIn“ vaizdo įrašų turinys sukuria 1,4x daugiau įsitraukimo nei kiti post formatai.
Ir pradiniai laidų programos dalyviai taip pat matė tvirtus rezultatus:
„Nuo tada, kai„ BrandLink “išleido praėjusių metų birželį, reklamuotojai vidutiniškai mato 130% didesnį vaizdo įrašo užbaigimo procentą ir 23% didesnį rodinio rodiklį, palyginti su standartiniais vaizdo įrašų skelbimais. Jie taip pat nustato, kad nariai, kurie mato savo„ BrandLink “skelbimus, yra iki 18% didesnės linkusios tapti pagrindine.“
Tai įdomus pasirinkimas, įgalinantis saugesnį vaizdo įrašų skelbimą ir vertingesnę prekės ženklo asociaciją, kuri taip pat, kaip pažymėta, galų gale suteiks kelią „LinkedIn“, kad daugiau kūrėjų būtų paskelbę daugiau vaizdo įrašų turinio į programą.
Daugiau apie „BrandLink“ galite sužinoti čia.