
Greitai artėjant atostogų sezonui, „Meta“ paskelbė daugybę naujų skelbimų atnaujinimų, įskaitant AI-asistancijos įrankius (meta skelbimus ir jūsų svetainei), kūrėjų bendradarbiavimo parinktis, naujus produktų lipdukus, skirtus ritinių lipdukams ir dar daugiau.
Keletas tikrai įdomių užrašų, kurie gali būti aktualūs jūsų planavimui.
Pirmiausia, „Meta“ pradeda išplėstinę „verslo AI“ parinktį, kuri leis bet kuriam verslui sukurti savo svetainėje skirtą AI agentą, kurį maitina „Meta“ besivystantys AI įrankiai.

Kaip matote šioje pavyzdžių sekoje, dabar „Meta“ palengvins AI BOT kūrimo išorinėms svetainėms, kurios galės atsakyti į klausimus apie produktus, padėti kurti pasirinktinius parinktis ir skatinti pardavimus, visi nepadarysite nieko. Na, išskyrus tai, kad pirmiausia tai nustatytumėte.
Kaip paaiškinta meta:
“Verslo AI yra nemokamas pritaikomas pardavimo AI agentas, kurį galite tiesiogiai pridėti prie savo verslo svetainės. Jūsų AI agentas bus apmokytas jūsų svetainėje ir produktų kataloge, vadovaudamas klientams nuo „Discovery“ prie pirkimo ir padedant jūsų verslui gauti daugiau pardavimų. “
Prekiniai ženklai galės sukurti savo verslą AI „Meta Business Suite“ platforma, Naudojant pritaikymo parinktis, kurios palengvins jūsų poreikiams sukurti tinkamą AI robotą.
Meta sako, kad šių robotų įgyvendinimui nereikės žinių ar patirties kodavimo, o robotas mokosi iš jūsų svetainės informacijos ir jūsų socialiniuose pranešimuose.
“Verslas AI mokosi iš jūsų esamo Socialiniai įrašai, skelbimų kampanijos ir svetainė pateikti klientams labiau svaiginančius atsakymus. “
Taigi „Meta“ semės iš įvairių pasirinktinių šaltinių, kad sukurtų jūsų botro modelį, o tai užtikrins daugiau vienodumo ir prekės ženklo suderinamumo su jūsų BOT patirtimi.
Visi jūsų „Meta Business Bot“ pokalbiai bus saugomi jūsų „Meta Business Suite“ gautuosiuose, todėl galite kreiptis į tai, kas buvo paprašyta ir atsakyta, kai tik jums reikia.
Taip pat galėsite naudoti tą patį pokalbių programą „Facebook“ ir „Instagram“ kampanijose:

Kaip matote šiame pavyzdyje, kai sukūrėte „ChatBot“, žmonės, kurie peržiūri jūsų skelbimus „Facebook“ ir IG, galės bakstelėti užklausas skelbimo apačioje, o tai imsis jų atsakymo iš jūsų svetainės roboto.
Tai gali būti patogus pasirinkimas, nors tai taip pat reiškia, kad „Meta“ taps reikšmingesnė jūsų verslo dalis, o tai gali būti problematiška, jei/kai meta nusprendžia pradėti mokėti už prieigą arba visiškai juos nutraukti.
Taip pat įdomu pastebėti, kad „Meta“ pristato tai tuo pačiu metu, kai atnaujina savo terminus, kad būtų galima naudoti bet kokius pokalbius su „Meta AI“ savo AD taikymo srityje. Galite lažintis, kad tai taip pat naudos bet kokius pokalbius su jūsų firminiu „Chatbot“, ir kadangi tai bus specifiniai produktams, tai suteiks meta vertingų duomenų apie tai, ką žmonės domina, padės įkrauti jo AD įrankius.
Ar tai naudinga jūsų verslui? Na, jei jūs mokate už meta skelbimus, greičiausiai yra, nes galėsite atstatyti vartotojus, kurie užsiima jūsų botu. Bet tai taip pat reikš, kad meta gali naudoti tą pačią informaciją ir maitinti jūsų konkurentų skelbimus. Manoma, kad bus tam tikras privatumo lygis ir nuosavybės apsauga konkrečioje detalėje apie bet kokį įsitraukimą į jūsų robotus. Bet jei „Meta“ žino, kad vartotojas panaudojo jūsų pokalbių programą tam tikro elemento paieškai, tai atrodo kaip tvirta proga tada atstatyti tą vartotoją su kitomis panašių, ar susijusių produktų akcijomis, nesvarbu, ar tai būtų jūsų, ar kito prekės ženklo.
Tačiau nerimaujama, kad prekės ženklams gali būti paprastas būdas šokinėti į AI tendenciją ir suteikti besivystančią patirtį, kuri geriau atitiktų besikeičiančius įpročius ir lūkesčius.
Iš pradžių „Meta“ verslo pokalbių programos bus prieinamos JAV įmonėms
Daugiau informacijos čia.
Be to, „Meta“ taip pat gavo naują „Meta AI“ verslo asistentą, kuris bus aktyvus „Meta Ads“ valdytoje ir galės pateikti atsakymus į klausimus, susijusius su jūsų veikimu „Meta“ programose.

Įrankis yra skirtas padėti verslo savininkams ir rinkodaros specialistams pagerinti savo meta skelbimų ir įrašų našumą, Remiantis nuolat augančiu „Meta“ vartotojų duomenų fondu.
Meta sako, kad botas taip pat galės „lengvai išspręsti sąskaitų problemas“, įskaitant neįgalias sąskaitas ir išleisti limitus.
Pamatysime, kaip tai veikia priekyje.
„Meta“ taip pat išbando naujas virtualias išbandymo parinktis, kurios žmonėms suteiks naujų būdų, kaip pamatyti, kaip drabužių daiktai atrodo ant jų, prieš pradėdami pirkti.

Taigi jūs įkelsite savo atvaizdą, o „Meta“ sistema parodys, kaip jums atrodo skirtingi drabužių elementai, panašūs į virtualias „Google“ ir „Pinterest“ išbandymo parinktis.
„Meta“ sako, kad tai taip pat išbando naują patirtį, kurioje bus naudojama generatyvinė AI, kad būtų parodytas „dinamiškai sukurtas suasmenintas puslapis“ po to, kai vartotojas spustelės skelbimą, pabrėždamas svarbią informaciją kiekvienam konkrečiam klientui, remiantis jų užklausos informacija ir „Meta“ supratimu apie jų pomėgius.
Tai taip pat išbando naują AI lipduką „CTA“ istorijoms ir ritėms, kurios suteiks pasirinktinį raginimą veikti.

„Meta“ taip pat gavo keletą naujų skelbimų kūrimo įrankių, įskaitant AI sukurtą muziką (kuri suteiks pasirinktinį garso įrašą pagal AD turinį), AI dubliavimas, siekiant išplėsti savo potencialią skelbimų auditoriją ir HDR patobulinimą vaizdo įrašams, kurie vaizdo įrašai, kurie vaizdo įrašai, kurie yra vaizdo įrašai, kurie vaizdo įrašams, kurie yra vaizdo įrašai, kurie vaizdo įrašai, kurie yra vaizdo įrašai, kurie vaizdo įrašams, kurie yra vaizdo įrašų patobulinimai, kurie vaizdo įrašai-tai vaizdo įrašas, kuris yra vaizdo įrašų patobulinimas, kuris vaizdo įrašų patobulinimas, kuris yra vaizdo įrašas, kuris vaizdo įrašų patobulinimas, kuris yra vaizdo įrašas, kuris vaizdo įrašų patobulinimas, kuris yra vaizdo įrašas, kuris vaizdo įrašų patobulinimas, kuris yra vaizdo įrašas, kuris vaizdo įrašų patobulinimas, kuris yra vaizdo įrašas, kuris vaizdo įrašų patobulinimas, kuris yra vaizdo įrašas, kuris vaizdo įrašų patobulinimas, kuris yra vaizdo įrašas, kuris vaizdo įrašų patobulinimas, kuris yra vaizdo įrašas, kuris vaizdo įrašų patobulinimas yra skirtas vaizdo įrašams. Valia Naudokite generatyvinę AI „Norėdami pateikti vaizdo įrašus su didesniu kontrastu ir ryškesnėmis spalvomis“.

Tai taip pat prideda „asmenų pagrindu sukurtą vaizdų generavimą“ skelbimams, kurie sukurs keletą skirtingų skelbimo versijų, „kiekviena skirta patikti tam tikro tipo klientui ar tai, kas praeityje gerai atlikta“.

Galiausiai „Meta“ taip pat prideda keletą naujų variantų, kad prekės ženklams būtų lengviau bendradarbiauti su kūrėjais, įskaitant kampanijas, įskaitant Kūrėjų turinio rekomendacijos savo partnerystės skelbimų centre ir AI rekomenduojami „Collabs“tai palengvins prekės ženklus rasti ir suaktyvinti kampanijas.

Tai taip pat išplėsti galimybę kūrėjams ir prekės ženklams Pridėkite produkto nuorodas į „Instagram“ riteskol Tai taip pat išplečia prieigą prie savo kūrėjo API, kuri leis daugiau trečiųjų šalių platformų paremti kampanijų kūrėjų bendradarbiavimą.
Daugybė svarstymų čia, turintys daug įtakos artėjančiam atostogų sezono postūmiui ir už jos ribų. Aišku, AI yra ta vieta, kur meta vadovaujasi savo AI įrankiais, tačiau patobulintos kūrėjų bendradarbiavimo galimybės taip pat suteikia daugiau maisto jūsų požiūriui.
Daugiau apie visus naujausius „Meta“ skelbimų atnaujinimus galite perskaityti čia.