
Čia yra paprastas, tačiau potencialiai paveiktas „Meta Advantage+ Catalog“ kampanijų atnaujinimas.
Dabar prie savo katalogo skelbimų galite pridėti „dinamišką perdangą“, rodydami kainą, nuolaidas ir kt., Pateiktą kaip lipduko tipo elementas produkto vaizde.

Kaip paaiškinta „Facebook“:
“Naudodami dinaminius perdangas, galite parodyti informaciją iš savo katalogo, tokios kaip kainos ar nuolaidos etiketėje savo skelbimo laikmenoje. Šis patobulinimas šiuo metu bus pristatytas tik į „Facebook“ kanalą. Prieš pradėdami įsitikinkite, kad jūsų kataloge yra teisingi produkto duomenys.
Šiuose atnaujintuose ekranuose galėsite pateikti keturis skirtingus pasiūlymų tipus:
- Kaina: Parodykite dabartinę kainą
- STRIKETHROUGH KAINA: Parodykite pardavimo kainą su perbraukta originalia kaina
- Procentas išjungtas: Parodykite pardavimo kainą su procentine pradine kaina
- Nemokamas pristatymas: Rodyti nemokamą informaciją žmonėms, jei jos yra jų vietoje (norėdami parodyti nemokamą pristatymą, jūsų kataloge produkto pristatymo kaina turi būti 0,0).
„Meta“ sako, kad „Advantage+“ reklamuotojai taip pat gali pasirinkti automatiškai tinkamiausius perdangas, pasirinkdami šią parinktį „Overlays“ elemente.
Tai patogus papildymas, o „Meta“ AI varomas pranašumas+ skelbimai, skatinantys geresnį atsakymą, galėtų padėti pasiekti daugiau rezultatų iš jūsų akcijų.
Nors tai yra daugiau nei atnaujinimas.
Kaip pažymėjo „Swipe Insight“, funkcija yra tokia pati kaip „Meta“ katalogų elementų etiketės, kurios dabar yra pakartotinai pavadintos „Dinaminės perdangos“.
Vienam perbraukimo įžvalgai:
“Ši funkcija iš esmės išlieka ta pati, leidžianti vartotojams leisti meta automatiškai pritaikyti etiketes arba rankiniu būdu pritaikyti jas pagal formą, šriftą, padėtį ir spalvą. Pastebimas patobulinimas yra galimybė perjungti kiekvieno tipo etiketę (kaina, „Emplikethrough“ kaina, išjungta procentinė dalis, nemokamas pristatymas) įjungti arba išjungti atskirai, tuo tarpu anksčiau vienu metu buvo galima pasirinkti tik vieną etiketės tipą. “
Taigi tai nėra visiškai nauja, tačiau tai yra jo kintamo pasiūlymo ekrano atnaujinimas, kuris galėtų suteikti daugiau priemonių atkreipti dėmesį į jūsų reklamas.
„Facebook“ daugelį metų pasiūlė panašius į pašarų skelbimus, su dinamiškomis perdangomis.

Ir dabar galėsite juos iniciatyviai iniciatyviai naudoti ir dėl AI varomo pranašumo+ AD, suteikdami daugiau galimybių pritaikyti ir patobulinti skelbimo pristatymą jo programose.
Kitas jūsų meta skelbimų požiūrio aspektas.