
Norite optimizuoti savo skaitmeninius skelbimus?
Tai padės padėti jūsų pastangoms.
Neseniai „Meta“ bendradarbiavo su „AppSFlyer“ ir „Dentsu“, kad atliktų naują „AD Creative Elements“ laimėjimo programų reklamose analizę, taip pat tai, kaip prekės ženklai naudoja naujas „Gen AI“ funkcijas, kad būtų maksimaliai padidintos skelbimo našumą.
Ataskaitoje pateikiamos daugiau kaip 1,1 milijono kūrybinių variantų analizės išvados „Atskleiskite modelius, emocinius suaktyvinimo priemones ir vartotojo motyvacijas, kurie atskiria išskirtinius skelbimus nuo kitų.“
Ir nors pagrindinis dėmesys skiriamas konkrečiai programų rinkodarai, „Meta“ pasidalino keletu pridedamų pastabų, pagrįstų išvadomis, kurios gali suteikti daugiau maisto jūsų kampanijoms.
Pirmiausia meta pataria a„Dvertisers“ turėtų pradėti nuo „pagrindinių kūrybinių statybinių blokų“.
Meta sako, kad tie pagrindiniai elementai yra šie:
- Sukurkite vaizdo įrašų skelbimus 9:16 (su garsu)
- Emocinis pasakojimas (įtraukti emocinius kabliukus per pirmąsias kelias sekundes)
- Įtraukite žmogaus buvimą
- Pridėkite teksto perdangas, kad padidintumėte pranešimų poveikį
„Meta“ sako, kad jos vidiniai tyrimai rodo, kad kampanijos, kuriose naudojamas šis derinys, mato vidutiniškai 16% mažesnę CPA, 29% didesnį konversijos rodiklį ir 11% didesnį pasiekiamumą tarp ritinių, pašarų ir istorijų.
Taigi viso ekrano vaizdo įrašų skelbimai su žmogumi:
„Suktukai, rodantys asmenį ekrane kartu su išraiškingu garsu, matė 8% daugiau konversijų už dolerį nei tie, kurie to nepadarė“.
Pasakojimo dalis yra turbūt pats sudėtingiausias elementas, tačiau tai yra priežastis, kodėl jūsų produktas egzistuoja ir kaip jis padeda žmonėms geriau gyventi.
„Meta“ taip pat sako, kad kampanijos, kuriose naudojamas įvairias kūrybines formatus ir pranešimų tipus, mato iki 32% pagerėjimo CPA ir 9% padidėjusį laipsnišką pasiekiamumą.
Galiausiai, dėl kintančių AI elementų, meta tai sako
“Vidiniuose bandymuose skelbimų kampanijos naudojant AI sukurtus vaizdus buvo 11% didesnis paspaudimų rodiklis ir 7,6% didesnis konversijos rodiklis, palyginti su tais, kurie to nepadarė. “
Žinoma, visa tai yra santykinė, priklausomai nuo to, kaip tiksliai jūs naudojate šiuos elementus, ir nuo to, ką jūs sukuriate savo skelbimams. Tačiau duomenys rodo, kad AI naudojimas jūsų skelbimuose nėra neigiamas, ir iš tikrųjų gali būti geresnis atsakymas, kai jis gerai naudojamas.
„Meta“ taip pat pažymi, kad daugiau nei 4 milijonai reklamuotojų kiekvieną mėnesį naudoja bent vieną iš savo generatyvių AI įjungtų kūrybinių įrankių „, kad padėtų jiems greitai ir protingai padidinti kūrybinę išvadą“.
Kaip pažymėta, pagrindinė ataskaita (kurią galite atsisiųsti čia) apžvelgia programų rinkodarą ir kūrybinių elementų tipus, kurie geriausiai veikia skirtingose programų kategorijose. Ir tai greičiausiai taip pat yra orientacinė, tačiau apskritai šie rodyklės iš meta suteikia jums tam tikros kryptį turinio tipams ir tendencijoms, kurios šiuo metu labiausiai atspindi.