Tai „Meta Connect“ diena, kai „Meta“ pateikė daugybę naujienų apie naujausius technologinius pasiekimus, įskaitant naujas „Quest VR“ ausines, AR akinius, atnaujintą „Llama AI“ modelį, naujas „gen AI“ parinktis savo programose ir dar daugiau.
Yra krūva, kurią reikia įveikti, ir krūva, kurią reikia apsvarstyti. Štai visų svarbiausių naujausios „Meta“ demonstracijos pranešimų apžvalga.
Orion AR akiniai
Laidos žvaigždė buvo pirmieji Metos AR akiniai, pavadinti „Orion“, kuriuos ji kūrė pastaruosius penkerius metus.
Meta sako, kad tai tjis „pažangiausia kada nors pagaminta AR akinių pora“ ir sudėtingų pastangų suspausti reikiamus komponentus į pakankamai mažą formatą, kad juos būtų galima nešioti kaip įprastus akinius, rezultatas.
Kaip matote aukščiau esančiame paveikslėlyje, „Orion“ akiniai, tokie, kokie jie šiuo metu yra, yra su riešo valdikliu, subtilus, socialiai priimtinas įvestis“, taip pat belaidė baterija.
Meta sako, kad „Orion“ turi „didžiausias matymo laukas iki šiol mažiausiuose AR akiniuose“ ir leis patirti daugybę įtraukiančių potyrių – nuo „daugiafunkcinių langų ir pramogų dideliame ekrane iki natūralaus dydžio žmonių hologramų“.
Patys akiniai yra stambesni nei įprasti akiniai nuo saulės ir daug didesni nei pačios Meta Ray Ban išmanieji akiniai. Bet vėlgi, Meta turėjo išspausti daug technologijų į labai mažą erdvę.
Taigi jas dėvėdama atrodote kaip ekscentriška mados dizainerė. nors greičiausiai šių dar nenešiosite.
Šiuo metu „Meta“ neviešina savo AR akinių visuomenei, tačiau atiduoda juos išbandyti atrinktiems kūrėjams ir vidiniams „Meta“ darbuotojams.
Taigi šie pavyzdžiai labiau parodo, kaip toli technologija išsivystė, tačiau jie gali būti ne tokie, ką „Meta“ išleis kaip AR akinius per ateinančius kelerius metus.
Tai gali reikšti, kad „Meta“ bendradarbiaujant su „Ray Ban“ gamintoju „EssilorLuxottica“ tikroji vartotojų versija atrodo dar ne tokia solidi ir stilingesnė.
Tačiau iš esmės pagrindinė „Meta“ demonstravimo esmė šiandien buvo pabrėžti, kad nei „Apple“ su savo „VisionPro“, nei „Snap“ su naujausiais AR akiniais nepralenkia jos šioje srityje.
„Meta“ AR akiniai bus galingesni nei „Snap“ ir perspektyvesni (ir greičiausiai pigesni) nei „Apple“ versija.
Mes dar nesame ten, bet „Meta“ AR plėtra artėja.
Nauja Ray Ban Meta akinių funkcionalumas
Kalbant apie „Meta's Ray Ban“ išmaniuosius akinius, jie taip pat atnaujinami su patobulintomis balso komandomis, todėl galite palaikyti pokalbį su Meta AI (nereikia nuolat sakyti „Hey Meta“) ir galimybę įrašyti bei siųsti balso pranešimus. kelyje.
Taip pat:
“Pridedame jūsų akinių galimybę, kad galėtumėte prisiminti dalykus. Kitą kartą kur nors skrisdami neturėsite lieti prakaito pamiršdami, kur oro uoste pastatėte automobilį – jūsų akiniai gali prisiminti jūsų vietą ilgalaikėje stovėjimo aikštelėje.
Tai gali būti ypač patogu, o „Meta“ taip pat prideda naują vertimų funkciją, kuri išgirs aplink jus kalbamą kalbą ir išvers ją į anglų kalbą per garsiakalbius.
Dabar galėsite patvirtinti, ar žmonės apie jus šneka kita kalba, ar esate tiesiog paranojiškas.
Quest 3S
Meta taip pat paskelbė apie savo naujausias Quest VR ausines su 3S modeliu tos pačios galimybės kaip ir Quest 3, bet už mažesnę kainą.
„Tik nuo 299,99 USD kainuojančios „Quest 3S“ yra geriausios ausinės tiems, kurie naujokai naudojasi mišria realybe ir įtraukiančiais potyriais arba kurie galbūt laukė pigaus Quest ir Quest 2 atnaujinimo.
„Meta“ teigia, kad ji atkūrė savo „Horizon“ OS, todėl dabar ji siūlo geresnį pagrindinių 2D programų, tokių kaip „YouTube“, „Facebook“ ir „Instagram“, palaikymą. Taip pat patobulinti erdvinio garso perdavimo elementai.
Iš esmės tai yra patobulinta geriausių „Meta“ VR ausinių versija, tačiau ji taip pat yra pigesnė, o tai labai svarbu siekiant kuo didesnio pritaikymo.
Iš tiesų, „Meta“ taip pat sumažino 512 GB talpos „Meta Quest 3“ įrenginio kainą 150 USD (iki 499,99 USD), todėl idealiu atveju daugiau žmonių imsis VR aparatinės įrangos ir išplės vartotojų bendruomenę.
Kuo labiau įsisavinama VR, tuo labiau ji įgauna pagreitį ir, nors tai vis dar yra būtinoji technologija, pažangios sistemos ir nauja patirtis padeda kurti Meta VR ir metaversijos vizijos pagrindus.
Įžymybių balsai, skirti Meta AI
Gerai, aš nežinau, kodėl Meta mano, kad tai yra pagrindinis kelias į platesnį AI pritaikymą, bet dėl tam tikrų priežasčių Meta taip pat įtraukė įžymybių balsus į savo AI pokalbių robotą.
Taigi pagrindinis papildymas yra tas, kad dabar galite pasikalbėkite su savo balsu Meta AI „Messenger“, „Facebook“, „WhatsApp“ ir „Instagram DM“ ir jis jums atsakys garsiai.
Bet galite ir dabar pasirinkite įžymybės balsą savo Meta AI pokalbių robotui, įskaitant tokių žvaigždžių kaip Awkwafina, Dame Judi Dench, John Cena, Keegan Michael Key ir Kristen Bell AI variantus.
Taigi, kai gausite atsakymą iš sistemos, tai skambės kaip įžymybė. Šaunu, tiesa?
Be abejo, tai bus įdomi naujovė, bet aš tiesiog nesuprantu, kodėl Meta mano, kad tai vertingas papildymas.
Turiu omenyje, kad tai jau išbandyta su įžymybių stiliaus AI pokalbių robotais, kurie galiausiai buvo išjungti, nes niekam nerūpėjo, o tai taip pat suteikia influenceriams galimybę sukurti jiems panašius dirbtinio intelekto robotus, kurie reaguoja gerbėjams jų vardu.
Nesuprantu, kodėl tai patrauklu, nes jūs iš tikrųjų nebendraujate su šiomis įžymybėmis ir kūrėjais, o tik su jų AI variantais. Ar to nori žmonės? Akivaizdu, kad taip nėra, bet Meta bet kuriuo atveju veržiasi į priekį.
Be to, pranešama, kad Meta už teises naudoti šiuos garsenybių balsus sumokėjo milijonus dolerių.
Taip, nemanau, kad tai bus didelis dalykas, bet galbūt kai kurie super Dame Judi Dench gerbėjai galės džiaugtis turėdami jos roboto versiją, atsakydami į jų „Meta AI“ užklausas.
Meta AI vaizdo kontekstas
„Meta“ taip pat remiasi savo AI priemone, o „Meta AI“ dabar gali pateikti atsakymus pagal vaizdinius nurodymus.
Kaip matote šiame pavyzdyje, Meta AI pokalbių robotas dabar gali geriau suprasti vaizdinius elementus, todėl gali pateikti atsakymus pagal šiuos elementus.
Sistema taip pat dabar gali redaguoti esamus vaizdus, todėl galite paprašyti jos, tarkime, pridėti dalykų į paveikslėlį.
Taip pat galite paprašyti pašalinti arba pakeisti tam tikrus vaizdo elementus, ir taip bus lengviau pateikti tokias užklausas.
“O jei norite dar kartą bendrinti nuotrauką iš sklaidos kanalo į savo „Instagram Story“, nauja „Meta AI“ fonų funkcija gali pažvelgti į jūsų nuotrauką, suprasti, kas yra vaizde, ir sukurti linksmą istorijos foną.“
AI vertimai
„Meta“ taip pat išleidžia AI vertimus „Reels“, kad kūrėjai savo turiniu galėtų pasiekti platesnę auditoriją.
Garso vertimai imituos kalbėtojų balsą kita kalba ir sinchronizuoti jų lūpas, kad jos atitiktų, todėl vertimas turėtų būti autentiškesnis.
„Meta“ teigia, kad iš pradžių tai išbando su atrinktais „Instagram“ ir „Facebook“ kūrėjais.
Daugiau AI
„Meta“ taip pat išplečia savo „Imagine“ AI funkciją, suteikdama žmonėms daugiau būdų, kaip sukurti fantastiškus AI vaizdus apie save, naudodamiesi kompozitoriaus parinktimis.
Taip pat pridedamos AI sukurtos pokalbių temos į „Messenger“ ir „IG DM“ bei rekomenduojamas AI turinys, pritaikytas jūsų pomėgiams.
AI verslui
„Meta“ taip pat leis daugiau įmonių sukurti savo AI pokalbių robotus, maitinamus pažangiais AI modeliais, kurie bus pasiekiami naudojant „WhatsApp“ ir „Messenger“ skelbimus spustelėjus pranešimus.
„Nuo atsakymų į įprastus klientų klausimus iki produktų aptarimo ir pirkimo užbaigimo, šios verslo AI gali padėti įmonėms sudominti daugiau klientų ir padidinti pardavimą.
Tai gali būti paprastas būdas maksimaliai padidinti klientų įsitraukimą ir nedelsiant reaguoti bei aptarnauti 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
„Meta“ taip pat teigia, kad daugiau reklamuotojų naudojasi jos generuojamaisiais AI skelbimų įrankiais, o per pastarąjį mėnesį su jais buvo sukurta daugiau nei 15 mln.
„Vidutiniškai skelbimų kampanijos, kuriose buvo naudojamos generatyvios Meta AI skelbimų funkcijos, padidino paspaudimų rodiklį ir 7,6 % didesnį konversijų rodiklį, palyginti su kampanijomis, kuriose šios funkcijos nebuvo naudojamos.
Daugiau „Meta“ reklamuotojų pranešė apie „Meta Advantage+“ kampanijų sėkmę, o jos AI sistemos ir toliau tobulėja, atrodo, kad jos pasiekia geresnių rezultatų.
Daug dalykų, į kuriuos reikia atsižvelgti, o „Meta's“ taip pat pristatė naują savo lamų kalbos modelio versiją, kuri leis išplėsti plėtros galimybes.
„Meta“ būstinėje vyksta daug dalykų, kurie turės skirtingą susidomėjimą ir poveikį.