
„Meta“ „Ray Ban AI“ akiniai dabar yra prieinami daug daugiau vartotojų, o „Meta“ pristatė įrenginį Meksikoje, JAE ir Indijoje.
Kiekvieno regiono vartotojai dabar galės susitvarkyti su vis populiaresnių „Meta“ sujungtų „Meta“ nešiojamųjų drabužių pora, kurios prasidėjo nuo tada, kai praėjusių metų gruodį pridėjo „Meta Live AI“ galimybes.

„Meta“ spindulių draudimai bus aprūpinti AI visose šiose naujose rinkose.
Kaip pranešė įkelti VR:
“Meta ir „Essilorluxottica“ išmaniųjų akinių verslas į Indiją, Meksiką, o JAE beveik trigubai padidina rinkos pasiekiamumą, daugiausia suteikiant didžiulį Indijos gyventojų skaičių. “
Nors, kaip pažymi „Įkelti VR“, Indijos skaitmeninio ryšio ir prieinamumo galimybės nėra tokios išsivysčiusios kaip kitos rinkos, o tai gali trukdyti imtis. Tačiau net ir tai, kad daugiau vartotojų pateiks savo populiarius AR akinius, padės išplėsti savo auditorijos pasiekiamumą, o tai taip pat padės nustatyti „Meta“ kaip skaitmeninių nešiojamų daiktų lyderį ir pastatys savo pagrindus tokiam prieš tai, kai jis ateina.
Būtent ten varžybų metu iš tikrųjų įkaista.
„Apple“ jau išleido savo pirmosios kartos AR ausines ir planuoja labiau prastesnį, kasdienį nešiojamą įrenginį, o „Snapchat“ taip pat vis dar kuria savo AR akinius.
Šiuo atžvilgiu SNAP galėjo turėti tam tikrų privalumų dėl vėsaus programos faktoriaus, kuris atsispindėjo pradiniame jos fotoaparato įrengtų akinių populiarume, kai jie buvo paleisti dar 2016 m. Nors „Snap“ AR akiniai, bent jau šiame etape, taip pat atrodo, kad turi mažiau techninių specifikacijų nei kiti, kurie galėjo pamatyti, kad jis pralaimėjo AR lenktynėse.
Šią savaitę „Google“ taip pat peržiūrėjo savo AR akinius savo I/O konferencijoje. Ir nors rodomi akiniai buvo prototipo versija, „Google“ dirba su Švelnus monstras ir Warby Parkeris, norėdami sukurti stilingesnius nešiojamus daiktus, nes, kaip atrodo, siekiama pateikti savo teiginį kylančioje AI varomų išmaniųjų akinių rinkoje.
Taigi „Meta“ tikrai turės daug konkurencijos, todėl dabar plečiantis į daugiau rinkų ir įgyti pranašumą pirmajam pranašumui, „Meta“ galėtų padėti sukurti funkcionalesnį, vertingesnį platinimo tinklą prieš kitą postūmį.
O „Meta“ „Ray Ban“ akiniai yra šaunūs, jie yra gerai atrodantys ir, platesniame AI skubėjime, galite pamatyti, kodėl jie traukia.
Tame priekyje taip pat pastebėtina, kad „Meta“ taip pat vadina juos „AI taurėmis“, o ne „išmaniaisiais akiniais“ savo oficialiuose sąrašuose.
Platesnis prieinamumo išplėtimas yra reikšmingas žingsnis, ir bus įdomu pamatyti, ar tai daro didelę įtaką „Meta Reality Labs“ pardavimų duomenims likusiems metams.