
„Meta“ paskelbė daugybę naujų AI varomų įrankių, padedančių reklamuotojams maksimaliai padidinti savo kampanijų rezultatus, naudodamiesi įžvalgomis apie bendrą skelbimų atsakymą platformoje, kad būtų galima labiau įsitraukti ir galiausiai konvertuoti.
Kaip paaiškinta meta:
“Norėdami padėti kiekvienam verslui pelningai augti, mes ir toliau investuojame į AI modelius, pavyzdžiui, Andromeda Tai analizuoja dešimtis milijonų skelbimų ir tinkamu laiku suranda tinkamą pranešimą tinkamam asmeniui, todėl efektyviausiai panaudoja reklamos išlaidas. Dabar mes taip pat pristatome naujus įrankius ir vietas, kurias galima naudoti su AI maitinimu Privalumas+ pardavimo kampanijos Siekdami maksimaliai padidinti našumą, suteikiant mūsų skelbimų sistemoms daugiau galimybių, tuo pačiu skatinant pardavimus internetu ir parduotuvėje.“
Svarbiausia pastaba yra „Meta Andromeda“ sistemos, kuri įvertina skelbimo našumą tiek „Facebook“, ir „Instagram“ (ir netrukus gijos) Numatyti, kurie skelbimai kiekvienam vartotojui bus įdomiausia. Tai reiškia, kad „Meta“ skelbimų taikymo procesas tampa daug protingesnis, kai rodomi skelbimai žmonėms, kurie greičiausiai reaguoja visose kategorijose, todėl geriau veikė naudojant AI įjungtą taikymą.
Ir dabar jūs turite dar daugiau galimybių atsižvelgti į šį frontą.
Pirmiausia, „Meta“ išplečia „Advantage+ Catalog“ skelbimus prie partnerystės akcijų, suteikdamas dar vieną būdą pasiekti auditoriją bendradarbiaudamas su influenceriais.

Meta paskelbė „Advantage+ Catalog“ skelbimai praėjusių metų kovo mėnesį, ir dabar tai remiasi jų pajėgumais per šiuos bendradarbiavimo elementus.
Panašiame pastaboje „Meta“ taip pat prideda naują parinktį, kuri įgalins „Advantage+“ skelbimus, kad būtų galima parodyti papildomus produktus iš jūsų produktų katalogo, reklamuodamas pageidaujamą produktų rinkinį.
„Turėdami šią funkciją, mados prekės ženklas galėtų pasirinkti paryškinti striukes iš savo pavasario kolekcijos ir suteikti mūsų sistemai galimybę patiekti suknelę, kuri, mūsų manymu, taip pat gali būti sudominti pirkėju. Pradiniuose testuose reklamuotojai pastebėjo, kad ROAS padidėjo 14%, kai vidutiniškai naudoja šį optimizavimą“.
„Meta“ taip pat išbando „Google“ stiliaus AI modelio ekraną drabužiams, kuris parodys, kaip skirtingi elementai atrodo skirtingo dydžio, AI sugeneruotų simbolių.

Idėja yra ta, kad prieš pirkdami tai suteiks daugiau konteksto, pamatysite, kaip kiekvienas elementas greičiausiai atrodys jūsų kūno tipo.
Kaip pažymėta, „Google Shopping“ nuo 2023 m. Tas pats buvo prieinamas ir neseniai išplėtė jį iki daugiau stiliaus ir dydžių.
„Meta“ taip pat prideda supaprastintą išsiregistravimo procesą, skirtą „Advantage+ Shop“ skelbimams, kurie leis reklamuotojams surinkti kontaktinę informaciją ir kitą informaciją per seką.

Atnaujintas procesas padės suinteresuotiems skelbimų žiūrovams į „Reklamuotojo“ svetainę, kad jie galėtų įsigyti savo krepšelį „Facebook“ parduotuvėje, kuri suteiks daugiau galimybių prekių ženklams valdyti pardavimo procesą.
Meta sako, kad tai pradės tai išbandyti Australijoje ir Taivane.
Meta taip pat eksperimentuoja su AI teksto generavimu katalogų skelbimams, taip pat daugiau AI vaizdo generavimo įrankių (be fono redagavimo), kad būtų daugiau reklaminių svarstymų.
Be AI atnaujinimų, „Meta“ taip pat bando išplėsti prieigą prie savo vietos pagrįstų AD plėtinių, kuriuose rodomos vietinės parduotuvės, kurių atsargos yra reklamuojamos.

Kaip matote šiame pavyzdyje, „OmniChannel“ skelbimai, kuriuos jis pirmą kartą pradėjo bandyti su atrinktais partneriais praėjusį rudenį, pabrėžti netoliese esančias parduotuvių vietas ir įtraukti nuorodas į žemėlapius, kad būtų galima vadovautis potencialiems pirkėjams.
Skelbimuose taip pat yra atitinkami nuolaidų kodai, o „Meta“ sako, kad iki šiol jie teikė vertę bandomosioms partneriams:
„Reklamuotojai, kurie naudojo„ OmniChannel “skelbimus, turėjo 15% mažesnę žiniasklaidos CPA ir 12% didesnę žiniasklaidos ROA, palyginti su jų verslu kaip įprastomis kampanijomis. Šią funkciją šią vasarą tampa visame pasaulyje, reklamuotojai gali patobulinti naujas„ OmniChannel “strategijas atostogoms.“
Taip pat netrukus pasirodys skelbimai „Facebook“ pranešimuose:
“Šį pavasarį mes pradėsime išbandyti skelbimus pranešimuose „Facebook“. Ši nauja praktika reklamuotojams suteiks naują vietą sudominti žmones ir paskatinti atradimus ir persvarstyti savo produktus. “

Tai yra pirmas kartas, kai „Meta“ rodomi skelbimai jo pranešimų sraute, ir aš rizikuočiau atspėti, kad daugelis žmonių bus gana susierzinę, kai jie palies tą mažą raudoną perspėjimą savo pranešimų sraute, tik norėdami gauti skelbimą.
Nors jie nebus atsitiktiniai, kaip tokie. Pranešimų skelbimai bus rodomi tik žmonėms, kurie anksčiau užsiima skelbimu, arba „parodytas susidomėjimas“ prekės ženklo turinyje.
Tai galėtų šiek tiek sušvelninti susierzinimą. Bet aš nemanau, kad tai bus populiarus „Facebook“ skelbimų papildymas.
„Meta“ taip pat suteiks reklamuotojams galimybę paprašyti vartotojų el. Pašto informacijos, kad būtų galima pritaikyti reklaminius kodus iš Reklamos skelbimai.

Taigi, jei norite gauti reklamuojamą nuolaidą, turėsite iš esmės prisiregistruoti prie to prekės ženklo el. Laiškų, panašių į parduotuvių stumtuves, kad patektumėte į jų kontaktų sąrašus.
Jis taip pat panašus į aukščiau pateiktą atnaujinimą „Advantage+“ apsipirkimo skelbimuose, suteikiant daugiau būdų, kaip prekės ženklai gali surinkti tiesioginę kontaktinę informaciją ir sukurti savo klientų duomenų bazę, o ne remtis vien tik „Facebook“ ryšiu.
Aš turiu omenyje, kad daug laiko internetinių mažmenininkų tai daro bet kokiu atveju, naudodamiesi kontaktine informacija, kurią įvedate su užsakymu, kad automatiškai įtrauktumėte jus į būsimus el. Pašto siuntimus. Taigi tai iš tikrųjų yra tik šio proceso supaprastinimas, naudojant informaciją, kurią įtraukėte į savo „Facebook“ profilį, kad užjungtumėte šį ryšį.
Ir gerai naudojama, tai gali būti didelis prekės ženklų pranašumas.
Galiausiai „Meta“ taip pat pateikia svetainių nuorodas „Instagram“ reklamose.

„Svetainių nuorodos leidžia rinkodaros specialistams paryškinti kelis nukreipimo puslapius viename vaizde ar vaizdo įraše, padėdami žmonėms pereiti prie turinio, kuris labiausiai domina. Pridėdami svetainės nuorodas į ADS rinkodaros specialistus, CPA sumažėjo 4,5%„ Facebook “kanale ir 3% padidinus paspaudimų rodiklius.“
Tai gali būti vertingas jūsų IG akcijų papildymas, suteikiantis tiesioginį ryšį su konkrečiais produktais.
Tai yra keletas patogių patobulinimų, kurie padarys jūsų „Facebook“ ir IG skelbimus efektyvesnius ir greičiausiai vertingesnius, ypač atsižvelgiant į spektaklį, kurį mato daugelis prekės ženklų su „Meta“ AI taikymo įrankiais.
Bet kokiu atveju, keletas papildomų jūsų akcijų aspektų.
Daugiau apie naujausius „Meta“ skelbimų atnaujinimus galite perskaityti čia.