
Ar matote daugiau persiuntimo srauto iš vėlų gijų?
Anot „Instagram“ viršininko Adamo Mosseri, „Threads“ komanda stengiasi patobulinti programos nuorodų pasiekiamumą, norėdama paskatinti daugiau leidėjų ir kūrėjų paskelbti programą.
Kaip Mosseri:
“Mes stengėmės įsitikinti, kad nuorodos yra tinkamai įvertintos. Nuorodos jau daugiau nei mėnesį veikia daug geriau.“
Žinoma, „tinkamai įvertinta“ nebūtinai reiškia, kad jie bus parodyti daugiau žmonių. Tačiau kaip dalis platesnio jo moderavimo požiūrio reformacijos, ji pasižadėjo parodyti platesnį turinio plotį daugiau vartotojų, o tai turėtų reikšti, kad nuorodos iš tikrųjų mato geresnį rezonansą.
Nors „turėtų“ čia yra operatyvus žodis.
„Meta“ istorija su „Link“ srautu buvo akmenuota, kartais su platforma „Upding Link Post Reach“, kad būtų galima suvilioti daugiau leidėjų, tada vėl ją nukirsti, kai ji nusprendžia pakeisti savo turinio prioritetus.
Bet bent jau teoriškai gijos turėtų būti vertingas srauto variklis, jei jis apima realesnio laiko naujienų metodą, kad būtų iššūkis X.
Lapkritį „Mosseri“ teigė, kad gijų algoritmas iš tikrųjų nenusileidžia nuorodų įrašams, o::
„… Mes nesuteikiame didelės vertės (nuorodų paspaudimai), o žmonėms nepatinka ir labai daug komentuojame nuorodas.“
Nors, atrodo, pakeitė savo požiūrį į vėlyvą požiūrį, leisdama vartotojams pridėti daugiau nuorodų į savo gijų profilį ir Nuorodų įrašų rodymas dažniau programos rekomendacijose.
Praėjusį mėnesį „Meta“ taip pat pridėjo nuorodų našumo analizę, todėl galite pamatyti, kaip jūsų nuorodų įrašai iš tikrųjų skatina srautą (ar ne).

Taigi, atrodo, kad „Link“ įrašai yra didesni, todėl leidžia daugiau pasiekti nuorodų atnaujinimus.
Bet vis dėlto aš nežinau, kiek pasitikėčiau bet kuria „Meta“ programą srautui.
Remiantis naujausia „Meta“ „plačiai peržiūrėto turinio ataskaita“, šiuo metuAr 97,3% visų „Facebook“ peržiūrų JAV „Facebook“ nėra nuoroda į šaltinį, esantį už šios programos ribų.

Tai iš tikrųjų yra nedidelis ankstesnės ataskaitos patobulinimas (+0,6% nuorodų įrašų), tačiau tai primena, kad jei ji galėtų, meta norėtų išlaikyti žmones savo programose, o ne nukreipti juos į kitą platformą ar svetainę.
Tai yra prasminga, tačiau svarbu nepamiršti šios motyvacijos įvertinti „Meta“ programų persiuntimus ir kiek tolesnio pasitikėjimo galite pateikti į tą srautą.
Daugelis įmonių išmoko sunkų būdą, kurį meta ir meta atitolina vienodai. Ir nors gijos turėtų būti orientuotos į realaus laiko atnaujinimus, įskaitant susijusias nuorodas, ir tai turėtų atitinkamai įvertinti nuorodų įrašus, tai dar nereiškia, kad laikui bėgant ji išlaikys jokius siuntimo srautus.
Bet galbūt bent jau dabar galite pamatyti daugiau gijų siuntimų.