
„Meta“ įgyvendina naujus reikalavimus reklamuotojams, vykdantiems vertybinių popierių ir investicijų paaukštinimus Indijoje, atsižvelgiant į atnaujintus Indijos reguliavimo institucijų reikalavimus.
Kovo mėn. Indijos saugumo ir biržos valdyba (SEBI) paskelbė, kad visi šio sektoriaus reklamuotojai turi vykdyti registraciją kiekvienoje platformoje, kuria siekia reklamuoti, kad galėtų kovoti su sukčiavimais, naudodamiesi internetinėmis reklamos aukoms.
Kaip Sebi:
“SEBI pastebėjo sparčiai padidėjusį sukčiavimą, susijusį su vertybinių popierių rinka įvairiose socialinės žiniasklaidos platformose (SMPS), tokiose kaip „YouTube“, „Facebook“, „Instagram“, „WhatsApp“, X (anksčiau „Twitter“), „Telegram“, „Google Play“ parduotuvėje, „Apple Store“ ir kt. Nemokamas grįžimas ir tt per įvairius SMP. “
Siekdamas tai išspręsti, SEBI paskelbė, kad dabar reikės visų vertybinių popierių ir investicijų reklamuotojų Registruokitės kiekvienoje platformoje, kurioje jie reklamuojasi, naudodamiesi savo el. Pašto ID ir mobiliųjų telefonų numeriais, nurodytais „Sebi Si“ portale.
SEBI reklamuotojams davė iki balandžio pabaigos. O dabar meta taip pat sukuria tai savo skelbimų sistemoje:
„META atnaujina savo reikalavimus reklamuotojams, nukreiptiems į Indijos vartotojus su vertybiniais popieriais ir investavimo skelbimais. Visi reklamuotojai, valdantys vertybinių popierių ir investicijų skelbimus Indijoje (įskaitant pasaulines kampanijas), turės patikrinti asmenį ar organizaciją, kuriai naudinga ir mokama už skelbimą, pateikdami Indijos vertybinių popierių ir biržos valdybos (SEBI) registracijos informaciją. “
„Meta“ sako, kad atitiktis bus vykdoma „jau 2025 m. Liepos 31 d.“, Tačiau priklausomai nuo to, kada kiekvienas verslas įgaus teisę įvykdyti savo patikrinimo reikalavimus.
“Kaip reklamuotojas, gausite pranešimą, apie kurį informuojate, kada galėsite baigti patvirtinimo ir atsisakymo procesą. Atkreipkite dėmesį į reklamjuostes, kurios sako, pvz., „Patikrinimas, reikalingas vertybiniams popieriams ir investavimo skelbimams Indijoje“.
Akivaizdu, kad tai yra svarbi pastaba reklamuotojams šiame sektoriuje, kai reglamentai taikomi bet kuriam verslui, skirtam Indijos vartotojams.
Kuris yra šiek tiek nišas, tačiau tai yra svarbi pastaba, kuri bus susijusi su daugeliu įmonių.
„Meta“ sako, kad patikrinimo procesą ji pradės birželio 26 d., Tikimasi, kad tikimasi, kad iki 2025 m. Liepos 28 d. Bus 100% visų tinkamų reklamuotojų visame pasaulyje.
Čia galite perskaityti daugiau apie atnaujintus vertybinių popierių ir investavimo skelbimų reikalavimus Indijoje.